ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مانیتور طراحی هویون، یک ابزار فوق‌العاده برای طراحان و گرافیست‌ها

نام برند هویون برای بسیاری از طراحان و گرافیست‌ها، یک نام شناخته شده است که محصولات باکیفیت زیادی نیز در صنعت مانیتور‌ها و انواع مانیتور طراحی ارائه کرده است. محصولات این شرکت علاوه ‌بر دارا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نام برند هویون برای بسیاری از طراحان و گرافیست‌ها، یک نام شناخته شده است که محصولات باکیفیت زیادی نیز در صنعت مانیتور‌ها و انواع مانیتور طراحی ارائه کرده است. محصولات این شرکت علاوه ‌بر دارا بودن آخرین استانداردهای این صنعت، قیمت مناسبی نیز دارند و گزینه خوبی برای طراحان به‌شمار می‌روند. اما شاید برای کسانی که با این برند آشنا نیستند، این سوال مطرح باشد که چرا هویون گزینه مناسب خرید برای آن‌ها خواهد بود؟ امکانات و ویژگی‌های محصولات این برند شامل چه مواردی است؟ در این مطلب قصد داریم تا با آخرین تکنولوژی‌های به‌کاررفته در مانیتور طراحی ساخت این برند آشنا شده و امکانات آن را مورد بررسی قرار دهیم.

مانیتور طراحی هویون به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

مانیتور طراحی نوعی از مانیتور طراحی شمرده می‌شود که یک صفحه نمایش مجزا داشته و کار را برای طراحان بسیار راحت‌تر کرده است. این وسیله عموما توسط طراحان صنعتی و هنری مورد استفاده قرار می‌گیرد. هم‌چنین گرافیست‌ها و انیمیشن‌سازها از این مانیتور برای طراحی‌های خود بهره برده و از امکانات بی‌نظیر آن در حوزه گرافیک استفاده می‌کنند. اما مانیتور طراحی برند هویون دقیقا چه ویژگی‌هایی دارد که آن را از برند‌های مشابه خود متمایز می‌کند؟ در ادامه دقیقا به این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های محصولات برند هویون

صفحه نمایش حرفه‌ای

صفحه نمایش یک مانیتور طراحی احتمالا   بخش آن است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشیم. هویون از یک صفحه مانیتور باکیفیت و بادوام استفاده می‌کند که مقاومت بالایی دربرابر فشار دارد. این صفحه نمایش از پوشش لمینتی برخوردار است و جنس مات آن سبب شده است تا نور محیط را بازتاب نداده و کیفیت خوبی را هنگام کار در اختیار کاربر خود قرار دهد. این نوع صفحه هم‌چنین دربرابر خط و خش نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

پشتیبانی از انواع سیستم عامل

محصولات هویون سازگاری بسیار خوبی نیز با انواع سیستم‌های عامل موجود داشته و قابلیت اتصال ساده به همگی آن‌ها را دارند. جدیدترین مانیتور‌های طراحی این شرکت به ویندوز ۷ یا بالاتر متصل می‌شوند. اگر از مک‌بوک استفاده می‌کنید، می‌توانید مانیتور خود را به MacOS 10 و بالاتر متصل کنید. برای افرادی که از لپتاپ کروم بوک نیز استفاده می‌کنند، اتصال مانیتور طراحی بسیار ساده خواهد بود. اما در جدیدترین محصولات این شرکت شامل مدل کامواس پرو، شما می‌توانید مانیتور خود را حتی به گوشی موبایل نیز متصل کرده و در زمان‌هایی که در منزل نیستید یا به کامپیوتر دسترسی ندارید، کار طراحی خود را هم‌چنان ادامه دهید.

ایران هویون نماینده رسمی انواع مانیتور و مانیتور طراحی ساخت شرکت هویون در ایران است. این شرکت جدیدترین مدل‌های ارائه‌شده توسط کمپانی اصلی را با  قیمت مناسب و تضمین اصالت کالا در اختیار طراحان و گرافیست‌ها قرار داده است. اگر شما هم به یک قلم نوری باکیفیت برای پروژه‌های طراحی خود احتیاج دارید، کافی است سری به فروشگاه ایران هویون بزنید و از نزدیک با محصولات این شرکت در ایران آشنا شوید.

مانیتور هویون کامواس پرو

اندازه مناسب

یکی از نکات مهم هنگام خرید مانیتور‌های طراحی، توجه به اندازه و سایز آن‌ها است. یک طراح حرفه‌ای بخشی از زمان انجام فعالیت‌های خود را در منزل و بخش دیگری را در محل کار خود سپری می‌کند. از این جهت مانیتور طراحی باید اندازه مناسبی داشته باشد. این وسیله باید علاوه‌ بر ارائه کیفیت ایده‌آل صفحه نمایش، قابلیت حمل‌و‌نقل آسانی نیز داشته باشد و اصطلاحا زیاد سنگین یا جاگیر نباشد.

کلیدهای میانبر با قابلیت شخصی‌سازی

در طراحی انواع مانیتور‌های هویون، از چندین کلید میانبر و کاربردی در یک سمت مانیتور استفاده شده است که نقش اساسی را در بالا بردن سرعت انجام کار برای طراحان بازی می‌کند. برای این محصولات به‌طور پیش‌فرض، ۸ کلید میانبر در نظر گرفته شده است. با اتصال این دستگاه به کامپیوتر و نصب نرم‌افزار آن، قادر خواهید بود تا به‌آسانی این ۸ کلید را باتوجه به سلیقه و نیاز خود شخصی‌سازی کنید.

قیمت مناسب

یکی از دلایلی که باعث انتخاب هویون توسط طراحان و گرافیست‌ها در سال‌های اخیر شده است، قیمت مناسب محصولات این شرکت است. این شرکت چینی محصولات خود را که به تکنولوژی روز دنیا نیز مجهز هستند، با قیمتی مناسب به کاربران ارائه می‌کند و به همین دلیل توانسته است بخش بزرگی از بازار مانیتور‌های طراحی در جهان را از ان خود کند.

سازگار با تمامی نرم‌افزارهای گرافیکی

محصولات هویون با تمامی نرم‌افزارهای بزرگ گرافیکی ازجمله فوتوشاپ، ایلوستریتور، کورل درا و... سازگار بوده و بدون نیاز به هرگونه تنظیمات یا نصب نرم‌افزار اضافی قابل همگام‌سازی هستند.

معرفی کامواس پرو هویون

یکی از آخرین مدل‌های مانیتور هویون که برای طراحی‌های حرفه‌ای و صنعتی درنظر گرفته شده است، مدل کامواس پرو ۱۶ پلاس است. این مانیتور از یک مانیتور بزرگ با وضوح و رزولوشن بسیار بالا بهره‌مند است و کنتراست رنگ گسترده‌ای نیز دارد. صفحه نمایش این محصول به‌اندازه ۱۵.۶ اینچ، با پوشش مات و ضد انعکاس نور طراحی شده است و بیش از ۸ میلیون پیکسل تراکم دارد. این محصول به‌سادگی در کوله‌پشتی جا می‌گیرد و وزن نسبتا کمی دارد. از این جهت جا‌به‌جایی آن بسیار ساده است و می‌توان آن را به محل کار یا کلاس درس برد. قلم نوری این محصول نیز یک قلم باکیفیت بدون باتری و نیاز به شارژ است و بدون هرگونه اتصال با مانیتور به‌کار گرفته می‌شود.

جمع‌بندی

اگر هنوز برای خرید یک مانیتور مناسب برای پروژه‌های طراحی خود اقدام نکرده‌اید، بیشتر از این زمان را از دست ندهید. مانیتور طراحی یک وسیله بسیار کارآمد و ضروری برای طراحان است که کیفیت طرح‌های شما را تاحد بسیار زیادی بهبود خواهد بخشید. حتما می‌دانید که کارکردن با موس هنگام طراحی نه‌تنها کارآمد نیست بلکه در بسیاری از موارد تقریبا غیرممکن است. در بین مانیتور‌های طراحی، دو انتخاب پیش روی شما است؛ برای کسانی که محدودیت بودجه‌ای دارند یا طراحی را به‌عنوان تفریح و سرگرمی دنبال می‌کنند، یک مانیتور طراحی کوچک اما کارآمد می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد، اما اگر طراح حرفه‌ای هستید، باید یک مانیتور طراحی باکیفیت را انتخاب کنید. اگر هم هنوز مطمئن نیستید که کدام مدل برای شما مناسب‌تر خواهد بود، با مشاورین ایران هویون درتماس باشید تا ضمن ارائه اطلاعات لازم در این زمینه، گزینه خوبی را برای خرید به شما پیشنهاد دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی