ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با والکس از قیمت لحظه ای بیت کوین عقب نمانید

اگر که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید، از اهمیت استفاده از یک صرافی مدرن و مطمئن آگاه هستید. همچنین انجام معاملات پرسود ارتباط مستقیمی با میزان اطلاعات شما در مورد رمزارزها و به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید، از اهمیت استفاده از یک صرافی مدرن و مطمئن آگاه هستید. همچنین انجام معاملات پرسود ارتباط مستقیمی با میزان اطلاعات شما در مورد رمزارزها و به روز بودن آن اطلاعات دارد. آگاهی از قیمت لحظه‌ای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیز نقش پر رنگی در میزان سود شما دارد. ممکن است برای شما سوال شود که آیا مرجع معتبری برای پیگیری اخبار و اطلاعات حوزه رمز ارزها در ایران وجود دارد؟ آیا صرافی مطمئنی در داخل کشور هست؟

والکس صرافی مطمئن ارز دیجیتال

اکسچنج یا صرافی ارز دیجیتال بستری است که در آن خرید و فروش ارزهای دیجیتال انجام می‌شود. در واقع صرافی ارز دیجیتال بازاری برای معامله ارزهای قانونی و الکترونیکی فراهم کرده و در ازای این خدمت کارمزد دریافت می‌کند. در یک صرافی می‌توانید یک رمز ارز را به رمز ارز دیگری تبدیل کرده و یا ارز فیات را به ارز دیجیتال تبدیل کنید. صرافی‌ها انواع مختلفی داشته و برخی تحت وب و برخی دیگر به‌وسیله برنامه موبایل کار می‌کنند. معمولاً صرافی ارز دیجیتال به صورت آنلاین فعالیت کرده و خدمات فیزیکی ارائه نمی‌دهند. همچنین در بسیاری از صرافی‌های معتبر و به روز مثل صرافی والکس امکان مشاهده قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال فراهم است.  

در صرافی والکس شما می‌توانید علاوه بر مشاهده قیمت لحظه‌ای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، با امنیت بالا به معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف بپردازید. استفاده از این صرافی برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند مزایای متعددی دارد:

  • امکان برداشت و واریز ریالی در صرافی والکس فراهم است
  • تحریم‌ها اثری بر صرافی والکس ندارد
  • صرافی والکس پشتیبانی 24 ساعته در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد

در صورتی که قصد خرید بیت کوین و یا اطلاع از قیمت بیت کوین دارید می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

https://wallex.ir/markets/btc

چگونه در صرافی والکس بیت کوین بخریم؟

برای بررسی قیمت بیت کوین و خرید آن راه‌های متنوعی وجود دارد. معامله مستقیم یا خرید از صرافی ارزهای دیجیتال از مرسوم‌ترین راه‌ها به حساب می‌آیند. برای خرید بیت کوین در صرافی والکس، باید ابتدا یک حساب کاربری در صرافی والکس بسازید. سپس مدارک خود را آپلود کرده و منتظر احراز هویت بمانید. در مرحله بعد می‌توانید کیف پول ریالی خود را از طریق کارت بانکی شارژ کنید. در نهایت با مراجعه به صفحه معامله‌ها می‌توانید قیمت بیت کوین را مشاهده کرده و به خرید و فروش آن بپردازید.

وبلاگ والکس

همان‌طور که گفته شد، یکی از مهم‌ترین نکات برای موفقیت در دنیای ارزهای دیجیتال، داشتن اطلاعات صحیح و به‌روز در خصوص ارزهای دیجیتال است. با استفاده از این اطلاعات شما می‌توانید پیش‌بینی‌هایی در خصوص روند قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال داشته باشید. صرافی والکس از صرافی‌هایی است که علاوه بر فراهم کردن امکان معاملات، اطلاعات به روز و جامعی در خصوص تحلیل قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

علت تفاوت قیمت بیت کوین در صرافی‌های مختلف چیست؟

اگر صرافی‌های مختلفی را بررسی کنید، متوجه تفاوت قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف می‌شوید. این موضوع یکی از چالش‌های اصلی معامله گران است. اصلی‌ترین دلیل اختلاف قیمت بیت کوین در صرافی‌های مختلف، غیر متمرکز بودن این ارز دیجیتال است. هیچ قیمت استانداردی در هر لحظه برای بیت کوین وجود ندارد.  از آنجایی که این ارز به یک کشور و یا ارز فیات وابسته نیست، قیمت بیت کوین تابعی از عرضه و تقاضا در هر لحظه است.

در واقع عددی که به عنوان قیمت بیت کوین توسط وب سایت‌هایی مثل گوگل اعلام می‌شود، به هیچ وجه دقیق نبوده و یک متوسط از قیمت بیت کوین‌هایی است که اخیراً معامله شده است. به عنوان مثال گوگل اطلاعات خود را از سایت Coinbase به دست می‌آورد. در واقع معامله گران همواره باید به یاد داشته باشند که قیمت بیت کوینی که در صرافی‌ها معامله می‌شود، به احتمال زیاد کمی بالاتر از قیمت اعلام شده در سایت‌هایی مثل گوگل است. به هر حال قیمت بیت کوین در هر صرافی ارز دیجیتال متفاوت بوده و به میزان عرضه و تقاضا در بازار آن صرافی بستگی دارد. اما اگر از صرافی‌های معتبر و بزرگی مثل صرافی والکس استفاده کنید، قیمت بیت کوین به قیمت واقعی آن در هر لحظه نزدیک‌تر بوده و ضرری به شما تحمیل نخواهد شد.

نتیجه‌گیری

به علت وجود شرایط تحریمی برای کاربران ایرانی، استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایرانی که امکان مشاهده قیمت لحظه‌ای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را فراهم کرده و مطمئن و به روز باشد، بهترین انتخاب است. از دیگر نکات مثبت یک صرافی، وجود وبلاگ و اطلاع رسانی از آخرین اخبار حوزه رمز ارزها است. صرافی والکس تمام این ویژگی‌ها را داشته و با پشتیبانی 24 ساعته، کلیه نیازهای معامله گران را بر طرف می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی