ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اجاره خودرو با مجوز رسمی و بدون چک و سند

یکی از محبوب ترین اقدامات برای سفرهای درون شهری و یا برون شهری اجاره خودرو می باشد. مدارک مورد نیاز برای رنت خودر، گاهی باعث می شود که شما نتوانید خودرو مدنظر را کرایه کنید. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از محبوب ترین اقدامات برای سفرهای درون شهری و یا برون شهری اجاره خودرو می باشد. مدارک مورد نیاز برای رنت خودر، گاهی باعث می شود که شما نتوانید خودرو مدنظر را کرایه کنید.

در برخی از زمان ها، اجاره خودرو بسیار مورد نیاز است. گاهی اوقات شما می خواهید به سفر بروید و خودرو ندارید و یا ماشینتان دچار مشکل شده و یا حتی توانایی رانندگی کردن را ندارید. در زمان های دیگر ممکن است برای انجام کارهای شخصی و یا اداری خود نیاز به یک اتومبیل لوکس و یا اقتصادی داشته باشید.

در این موارد، اجاره خودرو بسیار موردنیاز است. در برخی از شرکت های اجاره خودرو مانند سعادت رنت، شما می توانید به راحتی، بدون نیاز به چک و سند، خودرو اجاره کنید.

بهتر است قبل از رنت خودرو، با شرایط و مدارک مورد نیاز آن، آشنا شده و پس از آن برای اجاره خودرو موردعلاقه خود اقدام نمایید.

اجاره خودرو بدون چک و سند در سعادت رنت

کرایه خودرو در سعادت رنت، به صورت با راننده و بدون راننده صورت می گیرد. شما می توانید، خودرو عروس، ون و یا اتوبوس، ماشین های لاکچری و اقتصادی را به صورت با راننده و یا بدون راننده رنت کنید و بدون هیچ نگرانی به کارهای شخصی و یا اداری خود رسیدگی کنید.

شرایط و مدارک موردنیاز شرکت سعادت رنت برای اجاره خودرو بدون راننده در اصل به صورت زیر است:

  • داشتن حداقل سن 20 سال برای اجار خودرو الزامی می باشد.
  • گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه.
  • کارت ملی.
  • گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو .
  • یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو.

حال شرکت سعادت رنت، برای عزیزانی که چک و سند ندارند و می خواهند خودرو کرایه کنند، شرایطی آسان فراهم کرده است. شما می توانید از اجاره خودرو بدون راننده در اصفهان و یا شهرهای دیگر نیز، بدون ارائه چک و سند استفاده کنید و از سفر خود لذت ببرید.

اجاره خودرو بدون چک

اگر شما مقیم ایران باشید، می توانید به اندازه ارزش خودرو مدنظر خود، سفته به شرکت ارائه دهید. اما اگر مقیم خارج از ایران هستید،  فقط کپی پاسپورت و بلیط هواپیما نیاز است.

این شرایط باعث شده تا بسیاری از مردم بتوانند به راحتی از کرایه خودرو بدون چک استفاده کنند. این آپشن برای تمامی خودروها مانند اجاره سراتو کوپه، بنز، پژو 206 و انواع خودروهای لوکس و یا اقتصادی، امکان پذیر می باشد.

کرایه ماشین بدون سند در سعادت رنت

یکی دیگر از آپشن های سعادت رنت، اجاره خودرو بدون سند می باشد. اجاره ماشین بدون سند با ارائه مدرک شغلی معتبر که نشان دهنده شغل شما باشد امکان پذیر است.

همانطور که میدانید، یکی از مهمترین اصل ها برای رنت خودرو، سند می باشد. سعادت رنت با اضافه کردن آپشن کرایه خودرو بدون سند، رنت ماشین را بسیار آسان کرده است.

غالباً ارائه مدرک شغلی راحت تر از سند می باشد. اگر کارمند دولت هستید می توانید با ارائه فیش حقوقی خود از شرایط اجاره خودرو بدون ودیعه بهره مند شوید. شما می توانید با ارائه مدرک شغلی، از اجاره پرادو و یا هر خودرو دلخواه دیگر استفاده کنید و از رانندگی با آن لذت ببرید.

اجاره خودرو با مجوز رسمی

شرکت سعادت رنت، دارای مجوز رسمی برای کرایه ماشین می باشد. پیدا کردن یک شرکت معتبر در زمینه اجاره خودرو، کار بسیار دشواری می باشد.

در سعادت رنت، اجاره خودرو به صورت بدون چک و سند، همراه با سند رسمی امکان پذیر است. شما می توانید بدون هیچ نگرانی و با اطمینان کامل، خودرو مدنظر خود را رنت کرده و از رانندگی با آن لذت ببرید.

بنا به دلیل درخواست های بسیار زیاد، سعادت رنت اجاره خودرو بدون چک و سند را برای همگان امکان پذیر کرده است. کافی است وارد سایت شده و پس از آن، خودروی مورد علاقه ی خود را به صورت آنلاین رزرو کرده و از سفر خود همراه با خانواده و یا دوستان خود لذت ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی