ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ادعای یک منبع آگاه: کیفیت عکاسی آیفون 14 در نور کم ضعیف‌تر از آیفون 13 است

یکی از منابع آگاه بازار ادعا می‌کند دوربین آیفون جدید اپل در نور محیطی کم، عملکرد ضعی‌ تری نسبت به دوربین آیفون 13 خواهد داشت.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

آیفون 14 و آیفون 14 پرو ظاهرا قرار است با دوربین 48 مگاپیکسلی از راه برسند. حالا یکی از منابع آگاه بازار ادعا می‌کند دوربین آیفون جدید اپل در نور محیطی کم، عملکرد ضعیف‌تری نسبت به دوربین آیفون 13 خواهد داشت.

همچنین این منبع آگاه معتقد است که طراحی بالای نمایشگر آیفون جدید با وجودی که متفاوت به نظر می‌رسد ولی بعد از مدتی عادی می‌شود و متفاوت بودن آن به چشم نمی آید.

براساس اطلاعاتی که تاکنون در مورد آیفون 14 به اشتراک گذاشته شده، انتظار می‌رود دستگاه جدید از قابلیت عکاسی عالی در نور محیطی مناسب، طول عمر باتری بیشتر و همچنین اسپیکرهای بهبودیافته‌ای بهره‌مند باشد. با این وجود منبع آگاه می‌گوید این گوشی هوشمند در نور محیطی کم، از آیفون 13 پرو عملکرد ضعیف‌تری خواهد داشت. اگر این ادعا صحت داشته باشد، اپل هنوز فرصت دارد تا بتواند این نقطه ضعف را قبل از رونمایی و عرضه آیفون جدید برطرف کند.

کیفیت عکاسی ضعیف آیفون 14 در نور کم

هنوز چند هفته تا مراسم معرفی آیفون 14 اپل فاصله داریم، اما اطلاعات فاش شده در مورد این گوشی هوشمند، تصویری از آن و مشخصات احتمالی دستگاه ارائه کرده است. انتظار می‌رود سری آیفون 14 نسبت به نسل قبلی خود به‌روزرسانی‌های خوبی را تجربه کند.

یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری LeaksApplePro@ در توییتر اطلاعات جدیدی را در مورد آیفون 14 به اشتراک گذاشته و می‌گوید زمان زیادی را صرف استفاده از آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس کرده و حالا اطلاعات دیگری را با کاربران به اشتراک می گذارد.

از نظر وی آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس ضعف‌هایی دارند. این منبع آگاه بازار می‌گوید با وجودی که دوربین جدید 48 مگاپیکسلی، در اصل بهترین دوربین در شرایط با نور محیطی مناسب محسوب می‌شود، اما در نور کم ضعف‌هایی دارد و حتی عملکرد ضعیف‌تری نسبت به دوربین آیفون 13 در نور کم از خود نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی