ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بد بانی
خودرو

تصادف یکی از بیست دستگاه بوگاتی شیرون اسپرت 110 متعلق به بد بانی

بنیتو آنتونیو مارتینز اوکاسیو رپر، خواننده، هنرپیشه و کارآفرین پورتوریکویی است که با لقب بد بانی شناخته می‌شود.

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

بنیتو آنتونیو مارتینز اوکاسیو رپر، خواننده، هنرپیشه و کارآفرین پورتوریکویی است که با لقب بد بانی شناخته می‌شود. وی کلکسیون جذابی از خودروهای لوکس همچون بوگاتی شیرون اسپرت 110 را در اختیار دارد. این خودرو بسیار خاص است، چرا که تنها 20 دستگاه بوگاتی شیرون اسپرت 110 ساخته شده است که بد بانی یکی از آن‌ها را در اختیار دارد. او اخیرا در جریان یک تصادف مضحک، به این دارایی ارزشمند خود آسیب وارد کرد.

روز پنجشنبه 11 اوت، بد بانی و رستوران‌دار معروف آمریکایی دیوید گراتمن یک رستوران را در میامی افتتاح کردند. این رویداد با حضور افراد مشهوری همراه بود و در نتیجه یک افتتاحیه شلوغ را در میامی شاهد بودیم. در جریان این مراسم، یک لامبورگینی اوروس با بوگاتی شیرون اسپرت 110 بد بانی به شدت برخورد کرد.

یک سرنشین در بوگاتی شیرون اسپرت 110 هنگام برخورد حضور داشت، با این حال مشخص نیست که آیا او بد بانی بوده است یا خیر. صدای این برخورد بسیار بلند بود و موجب جلب توجه حضار در این رستوران شد. حاصل کار هرچه باشد، خسارت مالی بسیار سنگینی برای رپر پورتوریکویی به همراه داشته است.

نگاهی به گاراژ بد بانی

همان‌طور که در قسمت قبل اشاره کردیم، تنها 20 دستگاه از بوگاتی شیرون اسپرت 110 ساخته شده است که هرکدام از آن‌ها هم‌اکنون قیمت تقریبی 3.2 میلیون دلار دارند. تعمیر این خودروهای خاص و منحصر به فرد بسیار گران خواهد بود. به نظر می‌رسد  بد بانی چندان از مالکیت این شیرون راضی نبوده است. او مدتی پیش اعلام کرد که از خرید شیرون اسپرت 110 ناراضی است، چرا که این خودرو بیش از حد موجب جلب توجه دیگران می‌شود.

بد بانی یکی از موفق‌ترین هنرمندهای حال حاضر در جهان است. ثروت او توسط مجله فوربس حدود 18 میلیون دلار تخمین زده شده است. او علاوه بر بوگاتی شیرون اسپرت 110، یک بی ام و M4، مرسدس G‌ واگن و رولزرویس داون دارد. با این حال او برای تردد روزانه از تویوتا کرولا 2003 دست دوم خود استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

    عکسی چیزی؟

مطالب پیشنهادی