ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iOS 16 اندروید 13
تکنولوژی

دانلود چندین میلیونی لانچرهای iOS؛ سیستم عامل اپل میان اندرویدی‌ها محبوبیت بالایی دارد

کاربران اندرویدی در آستانه عرضه نسخه جدید سیستم عامل اپل بدشان نمی‌آید که با لانچرهای iOS 16 این نسخه را امتحان کنند.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

اپل در iOS 16 سخت‌گیری‌های سیستم عامل خود را کمتر کرده و قابلیت‌های متنوعی را برای شخصی‌سازی در اختیار کاربران قرار داده است. حالا بسیاری از کاربران پلتفرم اندروید می‌خواهند این نسخه را روی دستگاه‌های خود آزمایش کنند و به همین خاطر محبوبیت لانچرهای iOS افزایش یافته است.

لانچرهای اندرویدی اپلیکیشن‌هایی هستند که به کاربر اجازه می‌دهند صفحه خانگی را شخصی‌سازی کند و کنترل بیشتری روی شیوه تعامل خود با برنامه‌ها داشته باشد. یکی از لانچرهایی که در چند وقت اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده، لانچر iOS 16 است که امکان دسترسی به ظاهری شبیه جدیدترین سیستم عامل گوشی‌های اپل را روی محصولات اندرویدی فراهم می‌کند. این لانچر فعلا در فاز بتا قرار دارد.

لانچر iOS 16

لانچرهای iOS 16 چه قابلیت‌هایی دارند؟

این لانچر از زمان انتشار iOS 13 هر سال آپدیت شده و نسخه‌های جدید این سیستم عامل را در اختیار کاربران اندرویدی قرار داده است. لانچر iOS 16 شکل آیکن‌ها را شبیه آیفون می‌کند، ویجت‌هایی شبیه iOS دارد و حتی داک و کنترل سنتر سیستم عامل اپل را به مقر اندرویدی‌ها می‌آورد. این برنامه همچنین از iOS 16 فراتر رفته و قابلیت‌هایی مثل دسته‌بندی مجدد App Library، نام‌گذاری دوباره اپ‌ها و اصلاح انیمیشن‌های صفحه خانگی را در اختیار کاربران می‌گذارد که در خود آیفون هم وجود ندارند.

لانچرهای iOS برای اندروید

Launcher iOS 16 تاکنون بیش از 50 میلیون بار از گوگل پلی استور دانلود شده است. برنامه دیگری به نام Phone 13 Launcher هم که شرایط مشابهی دارد و بیش از 50 میلیون بار دانلود شده است. بدیهی است که لانچرها خود سیستم عامل واقعی را روی دستگاه اجرا نمی‌کنند. این نرم‌افزارها صرفا به تغییر شکل ظاهری گوشی‌ها می‌پردازند.

اگرچه اندروید همچنان محبوب‌ترین سیستم عامل جهان محسوب می‌شود، اما پیداست که خیلی از کاربران بدشان نمی‌آید که سیستم عامل اپل را امتحان کنند. این تغییر می‌تواند صرفا به خاطر تغییر، به خاطر علاقه به پلتفرم iOS یا آغاز مسیر مهاجرت به اکوسیستم اپل باشد.

اگر دوست داشتید می‌توانید این مطلب را با دوستان‌تان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امید یاری
    امید یاری | ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

    من خودم عاشق رابط کاربری خالص اندروید شدم ولی حیف گوشی پیکسلی ندارم و هیچ کاستوم رام بدون باگ و کاملی هم پیدا نکردم که تمام امکانات گوشی رو برام قرار بده

مطالب پیشنهادی