ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

زبانشناس: برنامه آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبانان

اپلیکیشن یا برنامه آموزش انگلیسی شاید در نگاه اول نتواند شما را متقاعد به استفاده کند. بسیاری فکر می‌کنند که اپلیکیشن‌ها توان آموزش کافی را ندارند  و برای یادگیری زبان باید حتما به کلاس مراجعه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اپلیکیشن یا برنامه آموزش انگلیسی شاید در نگاه اول نتواند شما را متقاعد به استفاده کند. بسیاری فکر می‌کنند که اپلیکیشن‌ها توان آموزش کافی را ندارند  و برای یادگیری زبان باید حتما به کلاس مراجعه کرد. این درحالی است که بسیاری از مردم دنیا امروزه به کمک اپلیکیشن‌ها مهارت‌های مختلفی از جمله زبان را فرا می‌گیرند. شما هم می‌توانید به این روش زبان خود را تقویت کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا یک اپلیکیشن زبان‌آموزی برتر ایرانی را به شما معرفی کنیم.

اهمیت زبان‌آموزی

آموختن زبانی جدید به جز زبان مادری در در دوره زندگی ما تبدیل به کاری ضروری شده است. تقریبا هر روز اهمیت ارتباط با سایر نقاط دنیا بیشتر و بیشتر خواهد شد و لازمه ارتباط درست نیز آموختن زبان مقصد و تسلط به آن است. یادگیری زبان در چند دهه پیش کار به سادگی امروز نبود.

منابع خاصی برای این کار وجود نداشت و افراد زیادی هم نبودند که به سراغ آن بروند. به همین خاطر هر کس که زبان جدیدی را می‌آموخت مورد تحسین و تشویق بقیه قرار می‌گرفت و گویی کاری محال را انجام داده بود. اما امروز شرایط فرق کرده است. آموختن زبان امری ضروری است و حتی در برنامه درسی دانش‌آموزان دو زبان خارجی تدریس می‌شود.

یاد‌گیری زبان انگلیسی

زبان انگلیسی تقریبا مدت زیادی است که کاربرد جغرافیایی خود را از دست داده و تبدیل به زبانی جهانی شده است. بیشتر محتو‌اهای علمی دنیا به زبان انگلیسی تولید می‌شوند و برای ورود به این منابع باید به این زبان مسلط بود. برای مهاجرت به اکثر کشور‌های توسعه یافته دانستن زبان انگلیسی لازم است یا یک مزیت محسوب می‌شود. بیشتر مردم دنیا که زبان اولشان زبان مادری است، سعی دارند انگلیسی را به عنوان زبان دوم یاد بگیرند تا در رقابت جهانی عقب نمانند.

روش‌های آموختن زبان انگلیسی

در دنیا روش‌های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد. از کلاس درس مدرسه گرفته تا برنامه آموزش زبان انگلیسی خصوصی. تقریبا تمامی روش‌های آموزش زبان در دنیا طرفدار دارند هر کس باید با توجه به نیاز خود و شرایط جامعه راه درست را پیدا کند. در ادامه برخی از این روش‌ها را برای شما ذکر خواهیم کرد.

آموزش مدرسه‌ای

بیشتر کشور‌های جهان زبان انگلیسی را به عنوان یک زبان دوم به دانش‌آموزان درس می‌دهند. در کشور‌های پیشرفته این آموزش از وضعیت خوبی برخوردار است و واقعا می‌تواند مفید باشد. اما در کشور‌های کمتر توسعه یافته کار زیادی برای زبان‌آموز نخواهد کرد. زیرا که این آموزش اصلا به روش اصولی و درستی اجرا نمی‌شود و تنها حکم مقدمه را برای دانش‌آموزان دارد.

کلاس خصوصی

کلاس خصوصی زبان از اوایل دهه هشتاد در ایران باب شد و به مرور زمان هم به تعداد آنها افزوده شد. در آن زمان مجموعه‌های بزرگی مثل امروز وجود نداشت و اکثر زبان‌آموزان در کلاس‌های خلوت موسسات کوچک به زبان‌آموزی می‌پرداختند. همچنین نرم افزار آموزش انگلیسی هم هنوز وجود نداشت و اگر هم بود خیلی ابتدایی و سطحی بود. کلاس‌های آموزش خصوصی در دوراج اوج خود طرفداران زیادی داشتند اما در سال‌های اخیر به علت هزینه بالا و صرف وقت زیاد از محبوبیت آنها کاسته شد.

آموزش آنلاین حضوری

آموزش آنلاین تقریبا در همین 3 سال کرونا اوج خود را تجربه کرد. در زمانی که تمام دنیا بخاطر یک ویروس در خانه محبوس شده بودند، کلاس‌های آنلاین به داد زبان‌آموزان رسیدند و نگذاشتند که در این بین وقت آن‌ها هدر رود. کلاس‌های آنلاین هم معایب خاص خود را دارند.

برای اجرای کلاس آنلاین نیاز به سخت افزار قوی و اینترنت پر سرعت است و دانشآموزان نیز باید کیفیت مطلوبی برای حضور در کلاس داشته باشند. به همین دلیل بسیاری، کلاس زبان حضوری را از آنلاین مفید‌تر می‌دانند. با این همه، کلاس آنلاین مزیت‌های خاص خودش را هم داشت. مثل سهولت دسترسی و امکان آرشیو مطالب که کار زبان‌آموز را تا حدی زیادی ساده می‌کرد.

آموزش آنلاین غیرحضوری

اموزش انلاین غیرحضوری نیز از دیگر ثمرات کرونا بود. در این روش دیگر نیاز به حضور زبان‌آموز و معلم به شکل همزمان در بستر اینترنت نیست و دانش‌آموز می‌تواند با توجه به اوقات فراغتش زمانش را تقسیم کند و سرفصل‌های دوره را بگذارند. این روش به شکل کلی در دو بستر اجرا می‌شود. سایت و اپلیکیشن

سایت

در بستر سایت معمولا آموزش به شکل دوره‌ای است. یک دوره آموزش زبان تهیه شده که شما‌ می‌توانید در هر زمان هر چقدر که نیاز دارید این دوره را جلو ببرید. در این دوره‌ها معمولا یک پشتبیان آنلاین وجود دارد که دروس شما را پیگیری خواهد کرد. شما نیز می‌توانید سوالات خود را از او بپرسید و به این شکل دوره را به اتمام برسانید.

اپلیکیشن

اپلیکشین زبان‌آموزی دارای قدمت زیادی است و در خارج از کشور هم اپلیکیشن‌های مختلفی برای یادگیری زبان وجود دارد. برنامه آموزش زبان انگلیسی می‌تواند کمک شایانی به افرادی که قصد یادگیری زبان را دارند، بکند. مشکل اپلیکیشن‌های خارجی این است که به علت تحریم معمولا زبان فارسی را پشتیبانی نمی‌کنند. همچنین تهیه و خرید اکانت آنها از داخل کشور به راحتی ممکن نیست. به همین علت پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن زبان‌آموز ایرانی می‌باشد. اپلیکیشن ایرانی زبانشناس یکی از برنامه‌هایی است که برای یادگیری زبان می‌توانید نصب کنید. در ادامه همراه ما باشید تا این برنامه را زیر ذره‌بین قرار دهیم و بخش‌های مختلفش را بررسی نماییم.

بررسی اپلیکیشن زبان‌آموزی زبانشناس

اپلیکیشن زبان‌آموزشی زبانشناس یکی از گزینه‌های خوبی است که در اختیار دارید. این اپ توسط تیم زبانشناس طراحی شده که بیشتر از 8 سال سابقه در آموزش زبان دارند. در ادامه همراه ما باشید تا قسمت‌های مختلف این برنامه آموزش زبان انگلیسی را بررسی کنیم.

ثبت نام در اپلیکیشن

ثبت نام در این برنامه کار بسیار ساده‌ای است پیچیدگی خاصی ندارد. در واقع شما به کمک یک ایمیل یا شماره تلفن می‌توانید در این اپلیکیشن کاربردی ثبت نام کنید. البته که شما به کمک گوگل نیز می‌توانید در این اپ ثبت نام کنید و بعد هم با همان حساب گوگل به آن وارد شوید.

تعیین سطح زبان

در مرحله اول پس از ورود از شما یک تست کوتاه گرفته خواهد شد تا سطح زبان شما سنجیده شود. این تست به روشی نوین و بسیار کاربردی طراحی شده و وقت زیادی نمی‌گیرد. به کمک این تست متوجه سطح زبان خود تا حد زیادی خواهید شد و از این پس می‌توانید از طریق آن دروس مد نظر خود را انتخاب کنید.

مجموعه دروس

دوره‌های متنوع و مختلفی در این اپلیکیشن برای شما قرارداده شده و هر روز هم به تعداد آنها افزوده خواهد شد. در این بخش دروسی از داستان‌های ساده و پیشرفته، مکالمه زبان انگلیسی، دروس وبسایت‌های معتبر، پادکست‌های انگلیسی، سطح فوق‌العاده پیشرفته و کتب آموزشی در دسترس شماست که برای شرکت در هر کدام کافیست آن را به مجموعه دوره‌های انتخابی خود اضافه کنید. پس از این کار شما به شکل روزانه دروس انتخابی را دریافت خواهید کرد و می‌توانید از بخش خانه میزان پیشرفت خود را بسنجید.

هدف روزانه

از طریق بخش تنظیمات می‌توانید هدف روزانه خود را تعیین کنید. هدف روزانه در اپلیکیشن زبانشناس 4 سطح پیشفرض دارد که شامل آهسته و پیوسته ‌(10 دقیقه در روز)، متعادل (20 دقیقه در روز)، جدی (30 دقیقه در روز) و سخت‌کوش (45 دقیقه در روز) است. در بخش سایر نیز شما می‌توانید هر عددی را برای آموزش روزانه خود وارد کنید که این امکان هم از مزایای شخصی‌سازی در برنامه است.

روند یادگیری

در بخش روند یادگیری شما ابزار‌های مختلفی برای آنالیز سطح زبان خود دارید. از تقویم گرفته تا امتیاز، همه این ابزار‌‌ها کمک می‌کند که بهتر و مسلط‌تر یادگیری انگلیسی را دنبال نمایید.

لایتنر

لایتنر یکی از بخش‌خای جذاب این اپلیکیشن است. به کمک این بخش شما لغات مختلف را فراخواهید گرفت و هیچوقت هم از یادتان نخواهد رفت این روش در اصل راهی برای بخاطر سپرده لغات و انتقال لغات از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت است. با لایتنر شما می‌دانید که چه لغتی را باید دوباره مطالعه کنید، چه لغتی را تقریبا یادگرفته‌اید و بر چه لغتی مسلط هستید.

خرید عضویت

اشتراک این برنامه در دو پلن طلایی و نقره‌ای و در 3 بازه یک ماهه، 3 ماهه و 1 ساله تقدیم حضور شما خواهد شد. اگر به تازگی در این اپلیکیشن ثبت نام کرده‌اید یک تخفیف 50 درصدی یک‌روزه هدیه تیم زبانشناس به شماست تا با هزینه کم آموزش زبان را تجربه کنید. دسترسی‌های خاص و ابزار‌های اضافه تنها در حالت اشتراک برای شما فعال هستند.

سخن آخر

برنامه آموزش زبان انگلیسی زبانشناس در اختیار شماست تا با بهره‌گیری از آن زبان خود را به نحو مطلوبی تقویت کنید. این برنامه از طریق روش‌هایی مثل بازی‌وارسازی و تقویت حافظه، درگیر کردن حواس پنجگانه و دیگر تکنیک‌ها سعی کرده که یک اپلیکیشن کامل فارسی در حوزه آموزش زبان انگلیسی را برای شما بسازد. امتیازات شما در این اپ ذخیره خواهند شد و از طریق این امتیازات می‌توانید سرفصل‌های جدید بگیرید و سطح آموزش خود را ارتقا دهید. برای دانلود این نرم‌افزار پرکاربرد تنها کافی است سری به وبسایت زبانشناس بزنید. ممنونیم که تا انتهای مقاله با نگاه پر مهر خود همراه ما بودید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی