ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نفوذ به گوشی مخاطب هدف با طراحی اپلیکیشن؛ ترفند جدید کسب و کارهای اینترنتی

چند سالی است که با گسترش گوشی های همراه هوشمند استفاده از آنها و اپلیکیشن های نصب شده بر روی این دست گوشی ها رواج بسیار بیشتری پیدا کرده است و اکنون کاربران میتوانند از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چند سالی است که با گسترش گوشی های همراه هوشمند استفاده از آنها و اپلیکیشن های نصب شده بر روی این دست گوشی ها رواج بسیار بیشتری پیدا کرده است و اکنون کاربران میتوانند از بلیط هواپیما تا غذا و البسه خود را از طریق این اپلیکیشن های موبایلی خریداری کنند، همین امر سبب شده است تا کسب و کارهای مختلف تمرکز بیشتری بر روی طراحی اپلیکیشن گذاشته و تلاش کنند تا با اپلیکیشن خود به گوشی مخاطبین هدفشان نفوذ کرده و در بیشترین زمان در طول روز در دسترس مخاطبین خود قرار گیرند و کالا و خدماتشان را به آنها عرضه کنند.

در ادامه ضمن معرفی مطرح ترین طراحی اپلیکیشن های موبایل ایرانی که توانسته اند تغییرات بسیاری را در سبک زندگی مخاطبین ایجاد کنند و از این طریق درامدزایی بسیار بیشتری را برای مجموعه خود رقم بزنند، فرصت ویژه ای نیز برای صاحبان کسب و کارها معرفی می‌شود، از این رو پیشنهاد می‌شود تا انتها مطلب را بخوانید.

دیجی کالا

مطمئنا دیجی کالا را همه علاقه مندان به تکنولوژی که اکنون در حال مطالعه این مقاله هستند میشناسند. این فروشگاه اینترنتی که در ابتدای مسیر خود نسبت به معرفی و فروش دوربین های عکاسی اقدام کرده بود، اینک یکی از بزرگترین وبسایت های خرده فروشی آنلاین کشور محسوب شده و بسیاری از کالاها در دسته بندی های مختلف را میتوان از آن خریداری نمود. یکی از ویژگی های دیجی کالا بهره مندی از طراحی اپلیکیشن موبایلی است که به کاربران این امکان را میدهد تا به راحتی و در کمترین زمان ممکن از طریق اپلیکیشن دیجی کالا محصول مورد نظر خود را یافته و آنرا سفارش دهند.

اسنپ

شاید در گذشته گرفتن یک خودرو دربستی زمان و بعضا هزینه بالایی داشت اما با ظهور اسنپ دیگر نگرانی از این بابت وجود ندارد. کاربران این امکان را پیدا کرده اند که با نصب اپلیکیشن اسنپ بر روی گوشی هوشمند خود در عرض کمتر از یک دقیقه مبدا و مقصد خود را انتخاب و درخواست خودرو خود را ثبت کنند و پس از قبول سفر توسط راننده در سریع ترین زمان ممکن به مقصد خود برسند.

اسنپ فود

هوس غذا کرده اید؟ کافی است اپلیکیشن اسنپ فود را نصب و پس از انتخاب محله خود نسبت به ثبت سفارش غذای سنتی و یا فست فود مورد علاقه خود از نزدیک ترین اغذیه فروشی اقدام کنید. در طراحی اپلیکیشن اسنپ فود شما این امکان را خواهید داشت تا به راحتی از میان ده ها اغذیه فروشی با قیمت ها و کیفیت های مختلف غذای مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. مدتی است که اپلیکیشن اسنپ فود با اپلیکیشن اسنپ ادغام شده و شما صرفا با نصب اپلیکیشن اسنپ میتوانید به اسنپ فود نیز دسترسی داشته باشید.

علی بابا

اگر قصد سفر به داخل یا حتی خارج از کشورها را دارید بدون شک نام علی بابا را به عنوان یکی از برترین مرجع های خرید بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار را شنیده اید. در ساخت اپلیکیشن توسط این مجموعه کار برای شما بسیار راحت تر شده است و میتوانید تنها با چند کلیک مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و از روزها قبل  بلیط خود را خریداری کنید و دیگر نگرانی از بابت اینکه در روز سفر در ترمینال مسافربری بلیطی برای تهیه وجود نداشته باشد نخواهید داشت.

بررسی مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل

یکی از ویژگی هایی که طراحی اپلیکیشن های موبایلی دارند، عدم محدودیت موضوعی آنهاست. شما میتوانید در بسیاری از موضوعات یک اپلیکیشن کاربردی متناسب با نیاز خود و افرادی که با آنها در ارتباط هستید طراحی کنید.

اگر جزئی از جامعه پزشکی هستید و نوبت دهی یکی از دغدغه های شما برای بیمارانتان است به راحتی میتوانید با ساخت اپلیکیشن نوبت دهی پزشکی این مشکل را حل کنید.

همچنین در صورتی که یک فروشگاه اینترنتی هستید با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی میتوانید دسترسی راحت تری را برای کاربران خود فراهم کنید تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن محصولات مورد نیازشان را از شما خریداری نمایند.

در حوزه آموزش فعال هستید؟ به راحتی با ساخت اپلیکیشن آموزشی میتوانید دسترسی به تمامی دوره های رایگان و پولی خود را برای دانش پذیران خود فراهم کنید تا در هر مکان و زمانی به مباحث آموزشی دسترسی داشته باشند.

خدمات مختلفی ارائه میدهد؟ بدون شک داشتن یک اپلیکیشن خدماتی میتواند در گسترش کسب و کار شما بیش از پیش به شما کمک کند. شما میتوانید به راحتی خدمات مختلفی که ارائه میدهید را توسط ساخت اپلیکیشن کاربردی به کاربرانی که به این خدمات را نیاز دارند ارائه نمایید.

طراحی اپلیکیشن با پیشگام ویرا مطابق با نیاز شما

پیشگام ویرا به عنوان یکی از پیشروترین مجموعه های تولید نرم افزار در ایران شناخته می شود و شما این امکان را خواهید داشت تا با ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن موبایلی خود در این مجموعه، یک اپلیکشن بروز و با بالاترین امکانات ممکن را در اختیار داشته باشید و تمامی نیازها و توقعاتی که خود و کاربرانتان از یک اپلیکیشن کاربردی دارید را مرتفع کنید. برای سفارش طراحی اپلیکیشن خود کافی است با مجموعه ویرا ارتباط بگیرید تا پس از بررسی نیاز شما توسط تیم فنی، شرایط و هزینه های طراحی اپلیکیشن مورد نظر شما در اختیارتان قرار داده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sara barekat
    sara barekat | ۹ شهریور ۱۴۰۱

    به نظر من همونطوری که داشتن سایت یکی از مهمترین المان ها برای هر کسب و کاری هست طراحی اپلیکیشن هم برای کسب و کارها لازم هست ولی باید متناسب با شرایط کاری و مخاطبین هدفشان باشه

  • soha1372
    soha1372 | ۹ شهریور ۱۴۰۱

    این جمله رو چون خودم برنامه نویسم نمیگم، ولی اپلیکیشن ها خیلی دنیای مارو راحت تر کردند
    اگر برخی از کسبوگارها مثل پزشک ها هم از اپلیکیشن برای نوبت دهی استفاده کنند، خیلی کار ما راحت میشه

مطالب پیشنهادی