ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه بدون داشتن ضامن وام بگیریم؟

یکی از راه حل‌های سرمایه گذاری، واریز پول در صندوق‌های درآمد ثابت است. صندوق‌های درآمد ثابت یکی از کم ریسک‌ترین راه‌های سرمایه گذاری است.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این امکان که شما بتوانید بدون داشتن ضامن وام بگیرید امکان پذیر نیست. در بعضی از بانک‌ها مثل بانک مرکزی به افرادی که اعتبار بالایی دارند و خوش حساب هستند تعلق می‌گردد. اما در حالت‌های عادی این امکان در بانک‌ها امکان ندارد. اما شما بدون اینکه در بانک حساب داشته باشید می‌توانید وام بگیرید آن هم بدون ضامن، تا انتهای این مقاله همراه من باشید تا شما را با یک روش ساده و امکان پذیر برای گرفتن وام بدون ضامن آشنا کنم.

وام بدون ضامن از طریق سرمایه گذاری

یکی از راه حل‌های سرمایه گذاری، واریز پول در صندوق‌های درآمد ثابت است. صندوق‌های درآمد ثابت یکی از کم ریسک‌ترین راه‌های سرمایه گذاری است. که مهمترین ویژگی‌های آن را در زیر بیان کردم:

  • با هر سطح دانشی می‌توانید در صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کنید: برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها به هیچ‌وجه نیاز نیست که با روش‌های تحلیل بازار آشنا باشید و برای یادگیری آن‌ها زمان صرف کنید. گروهی از افراد خبره مدیریت هر صندوق سرمایه‌گذاری را بر عهده دارند و در واقع به جای سرمایه‌گذاران صندوق، شرایط را تحلیل کرده و اوراق بهادار مختلف را خرید و فروش می‌کنند.
  • با هر سطح ریسکی می‌توانید در صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کنید: در صورتی که تخصص کافی درباره سرمایه گذاری در بورس و بازار سرمایه ندارید، بهترین گزینه برای شما انتخاب یک صندوق و سپردن سرمایه خود به آن است. زیرا بدون توجه به نوع صندوق، تمامی صندوق‌ها در مقایسه با سرمایه‌گذاری مستقیم ریسک کمتری دارند؛ چرا که در این نوع سرمایه‌گذاری، سرمایه شما توسط افراد متخصص و زبده مدیریت می‌شود.
  • نظارت و شفافیت اطلاعاتی: عملکرد هر صندوقِ سرمایه‌گذاری مشترک طی بازه‌های مشخص توسط نهادهای مالی بازبینی می‌شود. این نهادها عموماً شامل سازمان بورس، متولی صندوق و حسابرس است. تمامی فعالیت‌های یک صندوق به‌طور شفاف اطلاع‌رسانی می‌شود. در این صورت سرمایه‌گذاران، رسانه‌ها و تحلیل‌گران می‌توانند عملکرد صندوق را موردبررسی قرار دهند.

با چه مقدار پولی می‌توان در صندوق ها سرمایه گذاری کرد

کمترین مبلغی که می‌توان در صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت گذاشت صد و سه هزار تومان است که ارزشی برابر با یک واحد دارد.

مزایای صندوق سرمایه گذاری

  • ضمانت نقدشوندگی

وجود یک ضامن نقدشوندگی در سرمایه­‌گذاری از مزایای بسیار مهم آن محسوب می­‌شود و باعث ایجاد حس امنیت در سرمایه­‌گذاران می­شود.

  • وام بدون ضامن

با سرمایه گذاری در برخی از صندوق‌های درآمد ثابت شما میتوانید وام بدون ضامن دریافت کنید.

  • سرعت نقدشوندگی بالا

سرمایه­‌گذاران صندوق درآمد ثابت در هر زمان دلخواه می‌­توانند تمام یا قسمتی از دارایی خود را ابطال بزنند. وجه ابطال فقط تا چند ساعت بعد به حساب بانکی آن­ها واریز می­‌گردد.

  • صدور از محل سود  

سرمایه­گذاران صندوق درآمد ثابت در صورت تمایل می­‌توانند گزینه صدور از محل سود را فعال کنند. با فعال کردن گزینه صدور از محل سود در صندوق سود ماهیانه سرمایه­‌گذاران به صورت اتوماتیک تبدیل به واحدهای صندوق می­‌گردد و به دارایی سرمایه­‌گذار افزوده می­‌گردد.

  • سود ثابت

در صندوق سرمایه گذاری با توجه به اینکه سود سپرده بانکی و اوراق مشارکت نوسان کمی دارد، حدود سود ثابت می‌باشد، اما در هرماه با توجه به نوسانات سهام صندوق تغییرات محدودی در سود تقسیم شده می‌تواند وجود داشته باشد.

  •  ریسک پایین

با توجه به نوع سرمایه‌گذاری، این صندوق برای افرادی مناسب است که ریسک‌گریز بوده و تمایل به دریافت سود دوره­ای ­دارند.

همانطور که در بالا ویژگی‌های صندوق را خواندید متوجه این موضوع شدین که با سرمایه‌گذاری در صندوق های درآمد ثابت می توانید وام بدون ضامن بگیرید. اما به این نکته هم توجه داشته باشید که هر صندوق درآمد ثابتی هم وام نمی‌دهد. پس حتما باید قبل از سرمایه‌گذاری بررسی‌های لازم را روی ویژگی صندوق و میزان سودش را داشته باشید.

امکان گرفتن وام از صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی

مزیت صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی نسبت به سپرده‌های بانکی، نرخ سود بالاتر و محاسبه‌ روزشمار سود می‌باشد، بدین معنی که برای مثال حتی اگر شخصی نصف یک دوره را هم در صندوق سرمایه­گذاری کرده ­باشد، سود آن مدت را متناسب با روزهای ماندگاری دریافت خواهد کرد. در صورتی که شرط دریافت سود سرمایه­‌گذاری در سپرده‌­های بانکی حضور کامل در دوره می­باشد. سود صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات به طور میانگین سالیانه 21% است. سرمایه‌گذاران صندوق اندوخته توسعه صادرات، می‌توانند از خدمات کارت اعتباری آی­بی­شاپ با نام آی­بی­کارتبهره‌مند شوند. آی­بی­کارت نوعی کارت اعتباری است که سرمایه‌گذاران با داشتن آن می‌توانند در هر زمان که نیاز به خرید دارند و پول نقد ندارد، از آن استفاده کنند. اعتبار موجود در آی­بی­کارت حتی این قابلیت را دارد که در صورت عدم تسویه در مهلت تعیین شده به تسهیلات بلند مدت با اقساط 12 ماهه، 24 ماهه یا 36 ماهه تبدیل شود و در ازای آن دارایی سرمایه­گذاران نزد صندوق وثیقه شود. در حال حاضر سرمایه‌گذاران تا سقف 2 میلیارد ریال می‌توانند کارت اعتباری دریافت کنند.

برای اطلاعات بیشتر از نحوه گرفتن وام بدون ضامن به سایتibshop.com  رجوع کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی