ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دانلود استوری اینستاگرام
آموزش

چگونه استوری‌های اینستاگرام را دانلود کنیم؟

در این مطلب آموزشی به نحوه دانلود استوری‌های اینستاگرام از طریق وب سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و بات‌های تلگرام می‌پردازیم.

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

اینستاگرام به صورت پیش‌فرض امکان ذخیره استوری‌های دیگر صفحات را برای کاربران فراهم نمی‌کند. با این حال روش‌های مختلفی برای دانلود استوری های اینستاگرام وجود دارد که در ادامه این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

دانلود استوری های اینستاگرام

علاقه‌مندان می‌توانند از ابزارهای گوناگونی برای ذخیره کردن استوری‌ها در اینستاگرام استفاده نمایند. قاعدتاً ساده‌ترین روش برای این کار، ثبت اسکرین‌شات از تصاویر است؛ اما چنین شیوه‌ای برای ویدیوها کاربرد نخواهد داشت و باید به سراغ دیگر گزینه‌ها رفت. در پایین می‌توانید تعدادی از روش‌های کاربردی و آسان را برای دانلود استوری های اینستاگرام مشاهده کنید.



۱. ذخیره کردن استوری‌ها با ابزارهای آنلاین

ساده‌ترین مسیر برای ذخیره کردن استوری‌های به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام، بهره‌گیری از وب سایت‌هایی است که خدمات مرتبط با این زمینه را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. چنین سایت‌هایی در کانار دانلود استوری‌ها، می‌توانند ابزارهای لازم برای ذخیره پست‌های سایر کاربران، IGTV و ریلز را هم فراهم کنند. در پایین به برخی از ابزارهای موجود اشاره شده است؛ اما با جستجو در اینترنت می‌توانید موارد بیشتری را هم پیدا کنید.

  • Storysaver.net
  • Save-insta.com
  • Igram.io
  • Storiesdown.com

استفاده از سایت‌های گفته شده به آسانی امکان‌پذیر است و محیط اغلب آن‌ها هم یکسان به نظر می‌رسد. برای ذخیره کردن استوری‌ها با این روش تنها کافی است تا مسیر زیر را در پیش بگیرید. پیش از شروع توجه داشته باشید که در این شیوه، تنها می‌توان استوری‌های صفحات عمومی (Public) را دانلود نمود.

دانلود استوری اینستاگرام
  • مرورگر موبایل یا کامپیوتر خود را باز کرده و آدرس یکی از وب سایت‌های اشاره شده را در آن وارد کنید. در این مثال ما به سراغ وب سایت Storysaver.net رفته‌ایم، اما شما می‌توانید از سایر موارد نیز کمک بگیرید.
  • در ادامه آی‌دی صفحه‌ای که قصد دانلود استوری‌های آن را دارید، در کادر وسط صفحه وارد کنید و سپس کلید Download را بزنید.
  • اکنون استوری‌های صفحه وارد شده به تفکیک و به ترتیب زمانی نمایش داده خواهد شد. برای دانلود هر استوری روی کلید Save as Video در پایین آن کلیک کرده و سپس آن را در مسیر دلخواه خود ذخیره کنید.
دانلود استوری اینستاگرام

۲. ذخیره کردن استوری‌ها با برنامه

دانلود استوری های اینستاگرام با کمک برنامه‌های اختصاصی، روش دیگری است که می‌تواند به کمک کاربران در گوشی‌های هوشمند بیاید. برخی از اپلیکیشن‌ها نیازی به نام کاربری و رمز عبور شما ندارند و تنها می‌توانند استوری‌های صفحات عمومی را ذخیره کنند؛ اما برخی دیگر پس از وارد کردن اطلاعات کاربری، قادر به دانلود عکس‌ها و ویدیوها از صفحات شخصی (Private) نیز خواهند بود. توصیه می‌شود از عناوین دسته دوم استفاده نکنید؛ زیرا حریم خصوصی شما را به خطر خواهند انداخت.

دانلود استوری اینستاگرام

اپلیکیشن‌های متعددی به همین منظور توسعه یافته‌اند که Story Saver یکی از آن‌ها است. به کمک این برنامه می‌توانید استوری‌ها و پست‌های دلخواه خود را از اینستاگرام دانلود نمایید. برای شروع تنها کافی است تا آن را روی گوشی خود نصب کرده و وارد آن شوید. در ادامه می‌توانید با وارد کردن لینک پست یا آی‌دی پیج، اقدام به دانلود محتوای مورد نظر از جمله استوری کنید.

Story Saver - Video Downloader
کسب و کار / بهره‌‌وری

Story Saver - Video Downloader

سازنده: Story Saver & Video Downloader قیمت: رایگان - با تبلیغات درون برنامه‌ای دسته بندی: کسب و کار / بهره‌‌وری
سیستم عامل: اندروید حجم: - مگابایت زبان: انگلیسی

۳. دانلود استوری های اینستاگرام با بات تلگرام

هدف اصلی بسیاری کاربران از ذخیره کردن استوری‌های اینستاگرام، به اشتراک‌گذاری آسان آن‌ها با دیگر افراد خارج از این پلتفرم است. به همین منظور می‌توانید به سراغ بات‌های تلگرام اختصاصی برای دانلود از اینستاگرام بروید که امکانات متعددی از جمله دانلود استوری‌ها را ارائه می‌کنند. Instagram Toolbox Bot یکی از بهترین گزینه‌های فعلی است که قابلیت‌های مختلفی را به شکل رایگان در اختیار کاربران می‌گذارد. نحوه استفاده از این بات در پایین توضیح داده شده است.

دانلود استوری اینستاگرام
  • در گوشی با کامپیوتر خود وارد برنامه تلگرام شوید و در قسمت جستجو عبارت instagramtoolboxbot را وارد کنید و اولین نتیجه جستجو با آیکن مشابه تصویر پایین را انتخاب کنید.
  • در صفحه چت با ربات، روی کلید Start بزنید یا ابتدا قسمت Menu را باز کرده و روی گزینه Start کلیک کنید.
  • در صورتی که از شما درخواست شد تا در کانال اسپانسر ربات عضو شوید، اینکار را انجام دهید و دوباره به صفحه چت با ربات بازگردید.
  • اکنون تنها کافی است تا آی‌دی صفحه مورد نظر را برای ربات ارسال کنید تا استوری‌های آن برای شما در قالب ویدیوی تلگرام ارسال شود. توجه داشته باشید که در صورت زیاد بودن تعداد استوری‌ها، این فرایند کمی طول خواهد کشید.

برای راهنمایی بیشتر می‌توانید به مطلب «چگونه تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام را با ربات‌های تلگرام به صورت رایگان دانلود کنیم؟» مراجعه نمایید.

۴. ذخیره کردن استوری‌های خود در اپلیکیشن اینستاگرام

اگرچه اینستاگرام امکاناتی در زمینه دانلود استوری دیگر افراد در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد؛ اما می‌توانید استوری‌های خودتان را در آن ذخیره کنید. به این منظور دو روش در اختیار خواهید داشت که در پایین به صورت جداگانه توضیح داده شده‌اند.

  • در روش اول، وارد اینستاگرام شوید و روی استوری مورد نظر خود بزنید.
  • سپس آیکن سه نقطه در گوشه بالایی استوری را لمس کرده و گزینه Save را انتخاب کنید.
  • کاربران آیفون می‌توانند ا گزینه Save Photo / Video برای ذخیره جداگانه و از گزینه Save Story برای ذخیره کردن گروهی استوری‌ها استفاده کنند؛ اما کاربران اندروید تنها امکان ذخیره کردن جداگانه را در اختیار دارند.
دانلود استوری اینستاگرام
  • در روش دوم، امکان دانلود خودکار استوری‌ها در آینده را فعال می‌کنید. برای این کار در پروفایل اینستاگرام خود روی آیکن همبرگری گوشه صفحه بزنید و وارد قسمت تنظیمات (Settings) شوید.
  • در ادامه به بخش Privacy در تنظیمات مراجعه کرده و گزینه Story را انتخاب کنید.
  • در نهایت گزینه Save Story to Camera Roll در آیفون و Save Story to Gallery  در اندروید را فعال کنید.

سوالات متداول درباره دانلود استوری های اینستاگرام

آسان‌ترین روش برای دانلود استوری های اینستاگرام چیست؟

استفاده از وب سایت‌های اختصاصی برای ذخیره کردن استوری‌ها مثل Storysaver.net، آسان‌ترین و سریع‌ترین روش به شمار می‌رود..

چگونه استوری‌های صفحات پرایوت را دانلود کنیم؟

برای ذخیره کردن استوری‌های صفحات پرایوت باید به سراغ اپلیکیشن‌های دانلود استوری مثل Story Saver بروید.

بهترین بات تلگرام برای دانلود استوری های اینستاگرام کدام است؟

Instagram Toolbox Bot یکی از بهترین بات‌های دانلود از اینستاگرام محسوب می‌شود که امکانات آن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی