ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

لذت حضور در هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس، یکی از بهترین هتل های ایران است. این هتل پنج ستاره در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد و میزبان خوبی برای مسافران ایرانی و خارجی است. در این نوشته با امکانات ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هتل اسپیناس پالاس، یکی از بهترین هتل های ایران است. این هتل پنج ستاره در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد و میزبان خوبی برای مسافران ایرانی و خارجی است. در این نوشته با امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس و جذابیت های این هتل بیشتر آشنا می‌شوید.

واحدهای اقامتی جذاب و مجهز در هتل اسپیناس پالاس

در هتل اسپیناس پالاس، 400 اتاق و سوئیت مجلل و شیک وجود دارد که قابل رزرو هستند. شما می توانید از میان انواع اتاق های دو تخته، سه تخته، سوئیت های رویال، جونیور، سیگنچر، سیگنچر پالاس و سوئیت اسکای، گزینه مناسب خود را انتخاب کرده و رزرو کنید.

فضای داخل سوئیت های هتل اسپیناس پالاس

زمانی که وارد اتاق ها و سوئیت های هتل اسپیناس پالاس می شوید، مشاهده خواهید کرد که کف اتاق با موکت یا پارکت پوشانده شده است. برای زیبایی بیشتر فضا از فرش دستباف ایرانی، پرده های بلند و مبلمان کلاسیک استفاده شده است.

در اتاق خواب ها هم تختخواب، میز و صندلی، آینه، میز آرایش، آباژور، تلویزیون و تلفن وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد.

در حمام و سرویس داخل اتاق، انواع وسایل بهداشتی مانند مسواک، خمیر دندان، دستمال، شامپو، حوله و... وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

آرامش در هتل مجلل اسپیناس پالاس

سوئیت های هتل اسپیناس پالاس بسیار دنج و آرام هستند. در طول روز، نور خورشید به داخل فضای هتل می آید و زیبایی فضا را چندین برابر می کند. با رزرو هتل اسپیناس پالاس، شما راحتی و آرامش را به معنای واقعی تجربه خواهید کرد.

امکانات متنوع و کامل در هتل اسپیناس پالاس

در این هتل پنج ستاره انواع امکانات ورزشی و رفاهی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، مرکز خرید، صرافی، رستوران، کافی شاپ و... وجود دارد.

در این هتل، شما می توانید اوقات خود را با هیجان و خاطرات خوب بگذرانید و تمام نیازهای خود را در داخل هتل اسپیناس پالاس برطرف کنید.

خدمات ارائه شده در هتل اسپیناس پالاس

در این هتل، خدمات روم سرویس برای مهمانان هتل انجام می شود تا سفارشهای خود را درب اتاقشان تحویل بگیرند. کرایه اتومبیل با راننده، ترانسفر رفت و برگشت، تهیه بلیط هواپیما، خدمات باربری، مینی بار و خشکشویی از دیگر خدمات هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس است.

در اسپیناس پالاس، خدمات نظافت هتل به صورت روزانه انجام می شود تا تمام بخش های هتل تمیز و ضدعفونی شوند. تمیزی این هتل، یکی از مزایای بزرگ آن محسوب می شود که در جلب رضایت مهمانان هتل تاثیر زیادی دارد.

تجربه اقامتی راحت در هتل اسپیناس پالاس

اگر می خواهید روزهای حضورتان در تهران را در هتلی شیک و مدرن بگذرانید، ما به شما هتل اسپیناس پالاس را پیشنهاد می کنیم. خدمات هتلداری اسپیناس پالاس به قدری عالی است که موفق به دریافت درجه ممتاز شده است. امکانات عالی و سرویس دهی بی نقص باعث می شود که مهمانان هتل، اقامتی راحت و لذت بخش را در هتل اسپیناس پالاس تجربه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی