ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جیتکس 2022: منطقه آزاد فرودگاه دبی (DAFZ) با راه‌اندازی METADAFZ وارد متاورس می‌شود

پلتفرم METADAFZ با ویژگی‌ها و امکانات خود به کاربران اجازه می‌دهد تا جلسات خود را به صورت مجازی برگزاری کنند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

منطقه آزاد فرودگاه دبی (DAFZ) در جیتکس 2022 که در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شده، با معرفی METADAFZ اعلام کرد که قصد دارد به‌طور رسمی وارد فضای متاورس شود. METADAFZ با ارائه ویژگی‌های خود باعث می‌شود تا مشتریان از طریق یک پلتفرم مجازی جلسات خود را برگزار کنند.

هدف این ابتکار جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی و کسب‌و‌کارها به منطقه آزاد با نمایش پیشنهادها، محصولات و رویکردهای DAFZ است. به گفته دفتر رسانه دبی، METADAFZ به مشتریان سراسر جهان اجازه می‌دهد تا جلسات خود را از طریق یک پلتفرم مجازی برگزار کنند و بدون توجه به مکان فیزیکی آن‌ها، تجربه‌ای «منحصر‌به‌فرد و نیمه واقعی» ارائه می‌کند.

این ابتکار نوآورانه جایگزینی برای انجام فعالیت‌های تجاری به روش سنتی محسوب می‌شود و به نمایندگان شرکت اجازه می‌دهد تا در مورد چشم‌اندازی کاری آینده و نحوه راه‌اندازی کسب‌و‌کار و پروژه‌ها در دبی با یکدیگر بحث کنند.

فرودگاه دبی

Amna Lootah، مدیر کل منطقه آزاد فرودگاه دبی گفت:

«DAFZ از زمان تاسیس در بیشتر از 26 سال پیش، موقعیت خود را به عنوان یک منطقه آزاد پیشرو و نوآور تثبیت کند و دسترسی مشتریان خود به به‌روزترین فناوری و ابتکارات را فراهم کند. این ابتکار که شکاف بین دنیای فیزیکی و مجازی را پر می‌کند، به دیجیتالی کردن مشاغل در منطقه آزاد کمک می‌کند و از کسب‌و‌کارهای جهانی برای استقرار در امارت حمایت می‌کند. این امر DAFZ را در قلب انقلاب تکنولوژیک قرار می‌دهد و حضور ما به عنوان یک مقصد منطقه‌ای و جهانی برای جذب سرمایه‌گذاران مستقیم خارجی و به عنوان یک مرکز رشد تجاری یکپارچه که مطابق با بالاترین استانداردها عمل می‌کند را تقویت خواهد کرد.»

«بادر بوهناد»، مدیر ارشد پشتیبانی شرکت در منطقه اقتصادی یکپارچه دبی (DIEZ) نیز توضیح می‌دهد:

«ETADAFZ یک تجربه نوآورانه و در سطح جهانی ارائه می‌کند که پیشنهادات منطقه آزاد را به سطح بعدی می‌برد. تجربه متاورس علاوه بر ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید و بهبود چارچوب کسب‌و‌کار، برای جذب مشتریان جدید و کسب‌و‌کارهای خارجی تنظیم شده است.»

علاوه بر این، در جیتکس 2022 امارات متحده عربی از یک پلتفرم گردشگری متاورس و پلیس دبی از دومین مجموعه NFT گشتی خود رونمایی کرده بودند.

همراه اول اسپانسر دیجیاتو در جیتکس ۲۰۲۲

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی