ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه با تولید محتوا از یوتیوب پول در بیاوریم

اگر به دنبال کسب درآمد از یوتیوب تمرکز کرده اید، بهتر است بدانید یوتیوب بین سال های 2019 تا 2021 به اعضایی که تولید محتوا کرده، بیش از 30 میلیارد دلار پرداخت کرده است. چگونه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر به دنبال کسب درآمد از یوتیوب تمرکز کرده اید، بهتر است بدانید یوتیوب بین سال های 2019 تا 2021 به اعضایی که تولید محتوا کرده، بیش از 30 میلیارد دلار پرداخت کرده است. چگونه از یوتیوب پول در بیاوریم سؤال خیلی از افراد است. پول در آوردن از یوتیوب بسیار سودآور بوده و میلیون ها کارآفرین، شرکت و کسب و کارهای کوچک در سراسر جهان را قدرتمند کرده است. درباره افرادی که از راه یوتیوب به شهرت و ثروت به طور هم زمان رسیده اند بهتر است نام «مشاهیر خودساخته» بگذاریم. این افراد با ایجاد محتوای عالی برای آموزش، سرگرمی، بررسی و نقد و مانند اینها مخاطبان زیادی را به دست آورده اند. اگر می خواهید در دسته این مشاهیر خودساخته در یوتیوب قرار بگیرید تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا، پایه و اساس بازاریابی دیجیتال مدرن است. در واقع تولید محتوا به فرآیند تحقیق کردن، ایده پردازی و تبدیل ایده‌ها به محتوایی ارزشمند برای کاربران است که می‌تواند محصول یا خدماتی را برای کاربر معرفی کند. اما کاربرد تولید محتوا چیست؟ یک محتوای دیجیتالی می‌تواند با اشکال مختلفی مثل صفحه وب، وبلاگ، اینفوگرافیک، ویدیو و یا پست‌های شبکه‌های اجتماعی ایجاد شود.

به 1000 (1K) مشترک برسید و به You Tube Partner Program بپیوندید

افرادی که به دنبال جواب سؤال چگونه از یوتیوب پول در بیاوریم هستند با اولین چالشی که روبرو می شوند، این است که باید 1000 مشترک یا فالور را جذب کنند. بهتر است بگوییم بزرگ ترین مانع برای پیوستن به You Tube Partner Program جذب بیش از 1000 مشترک است. حالا سؤال اینجا است آیا 1000 نفر جذب محتواهای تولیدی شما بشوند، کفایت می کند؟ جواب خیر است. شرط های اضافی نیز وجود دارند.

شرط های اضافی برای رسیدن به کسب درآمد از راه 1000 مشترک

یکی از این شرط ها برای درآمد زایی از یوتیوب این است که ویدئوهای شما باید از دستورالعمل های تبلیغاتی سایت پیروی کنند و در 12 ماه گذشته 4000 ساعت تماشای عمومی معتبر داشته باشند. حالا سؤال اینجا است که چگونه می توان به 4000 ساعت تماشای عمومی معتبر رسید؟ جواب ایجاد تولید محتوا با کیفیت عالی است. البته باید یک حساب Google AdSense نیز پیوند دهید. هنگامی که شرایط بالا برآورد شدند، می توانید با کلیک بر روی نمایه خود و رفتن به بخش «کسب درآمد» درخواست دهید.

شروع کسب درآمد از یوتیوب با چند بازدید امکان پذیر است؟

شما در یوتیوب به ازای هر بازدید ویدئویی، پولی دریافت نمی کنید، بلکه برای مواقعی که شخصی تبلیغی را که در ویدئوی شما نشان داده شده، تماشا می کند یا روی آن کلیک می کند، دستمزد دریافت می کنید. پرداخت ها کلا متفاوت است اما متوسط انتظاری که می توان داشت این است که به ازای هر 1000 بازدید تبلیغ حدود 18 تا 20 دلار درآمد داشته باشید؛ اما مسئله این است همه افراد بازدید کننده ویدئوی شما، تبلیغات را تماشا نمی کنند و ممکن است آن را رد کنند؛ پس با این وجود باید گفت نرخ واقعی درآمد از هر 1000 ویدئو حدود 5 دلار خواهد بود.

 چه زمانی پول را دریافت می کنم؟

زمانی که موجودی شما به 100 دلار برسد، پرداختی به شما صورت می گیرد. با توجه به آنچه گفته شد برای اینکه به درآمد 100 دلاری از طریق تبلیغات یوتیوب دست یابید به 25000 بازدید ویدئو نیاز دارید. اگر یک کانال کوچک دارید، ممکن است فقط هر چند ماه یک بار، پول دریافت کنید.

خوب مسیر کمی طولانی است، اما نتیجه بخش خواهد بود؛ در ادامه به روش های میان بر و جایگزین برای کسب درآمد قبل از رسیدن به 1000 مشترک یا فالور نیز پرداخته می شود.

یک بازاریاب وابسته شوید

بازاریابی وابسته یکی از عملی ترین راه های کسب درآمد از ترافیک یوتیوب است، به خصوص اگر قصد دارید ویدئوهای بررسی محصول بسازید. حالا در ادامه به شما می گوییم منظور چیست و باید چه کار کنید که به یکی از جواب های چگونه از یوتیوب پول در بیاوریم برسید.

فرض کنید شما می خواهید آموزش نقاشی روی پارچه به اشتراک بگذارید، حالا از یک مارک خاص رنگ استفاده می کنید و آن را تبلیغ می کنید و پیوندهای بازاریابی وابسته سفارشی خود را هنگام آپلود در قسمت توضیحات به اشتراک می گذارید. البته قبل از انجام تبلیغ باید برای پیوستن به آن شرکت، درخواست دهید، پس از پذیرش، از محصولات آنها در ویدئوهای خود استفاده می کنید. حالا زمانی که بیننده روی پیوند سفارشی شما کلیک کند و محصول را خریداری نماید، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

به یاد داشته باشید بینندگان و دنبال کنندگان خود را به درستی از وابستگی خود به برند یا مارک های مشخص شده، مطلع کنید و هنگام ضبط ویدئوی خود، حتما به آنها اشاره کنید. افرادی که در این زمینه فعالیت داشته اند معتقد هستند با فعالیت در یوتیوب بهتر است به طور هم زمان یک سایت با طراحی سایت خوب نیز داشته باشیم و این گونه افراد را به دیدن ویدئوهای خود در کانال یوتیوبی که داریم، ترغیب کنیم. البته برای داشتن یک سایت پویا، زیبا و کارآمد می‌توانید به سراغ یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت در ایران یعنی کدُ سئو بروید.

شرکت طراحی سایت کدُ سئو چه خدمات دیگری ارائه می دهد؟

  • تولید محتوا
  • طراحی اپلیکیشن
  • طراحی پورتال
  • طراحی قالب وردپرس
  • تبلیغات در گوگل
  • خدمات سئو سایت

خدمات یا کالای خود را ایجاد کرده و بفروشید

اگر کالا یا خدماتی ارائه می دهید، مخاطبان را مطلع کنید و لینک پیوند را در ویدئوهای خود ارائه دهید. برای مثال خالق مارکز براونلی، از کانال محبوب یوتیوب خود، در هر ویدیویی که پست می کند، پیوندی به سایت تی شرت و لوازم جانبی خود می گذارد. پس برای اینکه از چنین روشی استفاده کنید، بهتر است طراحی سایت نیز داشته باشید تا موفق تر عمل کنید.

خوب در این قسمت باید به شما مطلبی را بگوییم که باعث ایجاد انگیزه برای فروش می شود. درست است که ایجاد محصولات و تولید محتوا از آنها، سخت تر از ارائه محصولات سایر شرکت ها است؛ اما از این طریق می توانید درآمد بیشتری از یوتیوب کسی کنید زیرا بخش عمده درآمد را خودتان به عنوان مالک محصول کسب می کنید.

به سرمایه گذاری جمعی روی بیاورید

برای اینکار دو راه تأمین مالی جمعی وجود دارد که عبارت هستند از: تکراری و مبتنی بر پروژه.

حالت اول معمولا برای سازندگان محتوا، مناسب تر است. به این صورت که طرفداران کانال هزینه اشتراک اندگی برای هدیه ها و یا سطح دسترسی انحصاری می پردازند. این راه برای افرادی که ویدئوهای آموزشی مانند آموزش موسیقی به اشتراک می گذارند، مناسب است.

حالت دوم برای افرادی مناسب است که ایده ای برای پروژه داشته و نیاز به حمایت مالی دارند، کمپین سرمایه گذاری جمعی مبتنی بر پروژه راهی برای رفتن است. با سایت هایی مانند Indiegogo و Kickstarter می توانید شروع کنید.

سفارش تولید محتوا و موفقیت در کسب درآمد از یوتیوب

برای اینکه بتوانید تمام مراحل بالا را برای جواب سؤال چگونه از یوتیوب پول دربیاوریم برسید، باید قبل از هر چیزی یک تولید محتوای ویدئویی عالی داشته باشید تا به موفقیت برسید. گاهی به مشاوره احتیاج دارید و گاهی اصلا مایل هستید سفارش تولید محتوا داشته باشید ولی نمی دانید به چه شرکتی باید اعتماد کنید. شما باید راهنمایی های لازم و سفارش های ویدئویی و تولید محتوایی خود را به شرکت های معروث و معتبری چون کدُ سئو بسپارید، مطمئن باشید همراه با کدسئو موفقیت، همراه همیشگی شما است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی