ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راهنمای خرید

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های سامسونگ – فروردین ماه ۱۴۰۳

اگر قصد خرید گوشی از برند سامسونگ را دارید، در این راهنمای خرید با دیجیاتو همراه شوید.

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۲:۰۰

گوشی‌های هوشمند سامسونگ همیشه از محبوب‌ترین‌های بازار بوده‌اند و طرفداران خاص خود را دارند. در مطلب راهنمای خرید گوشی موبایل دیجیاتو، به‌طور ماهانه بهترین گوشی‌ها از تمامی برندها را معرفی می‌کنیم، ولی اگرصرفا به‌دنبال لیستی از بهترین گوشی های سامسونگ هستید، مطلب پیش رو برای شماست.

در مطلب بهترین گوشی های سامسونگ، مدل‌هایی را که در یک سال و‌ نیم اخیر روانه بازار شده‌اند، انتخاب کرده‌ایم. همچنین قیمت‌های این گوشی‌ها مربوط به زمان نگارش مطلب هستند و ممکن است در طول یک ماه نوسان داشته باشند. در ادامه بهترین گوشی‌های سامسونگ را به‌ترتیب قیمت معرفی می‌کنیم. طی ماه جاری، قیمت برخی از گوشی‌های سامسونگ افزایش یافته است و برخی مدل‌ها با کاهش قیمت قابل‌توجهی مواجه شده‌اند. با توجه به این تغییرات، مدل‌های پیشنهادی جدیدی را به شما معرفی می‌کنیم.

احتمالاً اگر به لیست موجودی برخی فروشگاه‌ها نگاهی انداخته باشید، فروخته‌شدن برخی گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ توجهتان را به خود جلب کرده است. در بین این مدل‌های قدیمی از گوشی‌های سامسونگ، تعدادی هستند که می‌توانند ارزش خرید مناسبی داشته باشند. بااین‌حال پیشنهاد می‌کنیم که به‌سمت این مدل‌های قدیمی‌تر نروید؛ زیرا به‌لحاظ پشتیبانی نرم‌افزاری ضعیف‌تر از مدل‌های تازه‌وارد هستند و رسماً منسوخ شده‌اند. گزینه‌هایی که در این لیست پیشنهاد کرده‌ایم، گوشی‌های جدیدتری هستند. اگر به مدل‌های اقتصادی علاقه‌مند هستید، می‌توانید به راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان نگاهی بیندازید. همچنین اگر به‌دنبال گوشی‌هایی با کیفیت عکاسی بالا هستید، مطلبی با عنوان بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین را برایتان تدارک دیده‌ایم.

فهرست مطالب


بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

در ادامه بهترین گوشی های سامسونگ در بین مدل‌های اقتصادی را با قیمت گوشی سامسونگ معرفی می‌کنیم که مناسب کاربرانی با بودجه محدودتر هستند.


گلکسی A05 مدل ۴/۶۴ گیگابایتی ؛ مجموعه‌ای از امکانات جذاب با برچسب قیمت اقتصادی : ۴.۲ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل - گلکسی A05
مشخصات گلکسی A05
نمایشگر۶.۷ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
چیپستمدیاتک Helio G85
ترکیب رم و حافظه داخلی۴/۶۴، ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی
سیستم‌عاملاندروید ١۳ با پوسته One UI Core 5
دوربین اصلی۲ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۸ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ۲۵ وات
وزن۱۹۵ گرم
قابلیت‌های جانبیمجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A05 (بررسی دیجیاتو) را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های اقتصادی بازار از شرکت سامسونگ دانست. این گوشی مشخصاتی غالباً شبیه به گلکسی A04 دارد؛ اما در عوض از چیپست قدرتمندتری بهره‌مند شده و نمایشگر بهتری را هم در اختیارتان می‌گذارد. مغز متفکر این گوشی، چیپست مدیاتک Helio G85 است که در گوشی گران‌تری مانند گلکسی A14 شاهد به‌کارگیری تراشه مشابه آن هستیم. در کل این چیپست با همراهی رابط کاربری سبک‌سازی شده One UI Core 5 می‌تواند پاسخگوی نیازهای روزمره و ابتدایی شما باشد.

نمایشگر ۶.۷ اینچی گلکسی A05 از کیفیت مناسبی بهره می‌برد اما رزولوشن پایین تصویر آن احتمالاً تأثیر منفی در تجربه کاربری شما داشته باشد. این گوشی اقتصادی به دو دوربین در قاب پشتی مجهز شده که تنها دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن کیفیت خوبی دارد و دوربین ثانویه آن عملاً بی‌کاربرد است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی A05 با توجه به ترکیب سخت‌افزار کم‌مصرف و نرم‌افزار بهینه، شارژدهی طولانی را ارائه می‌کند؛ اما اگر به‌دنبال خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون هستید، A05s گزینه مناسب شما خواهد بود.


گلکسی A05s مدل ۴/۶۴ گیگابایت ؛ بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ : ۴.۷ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل - گلکسی A05s
مشخصات گلکسی A05s
نمایشگر۶.۷ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢۴۰۰ پیکسل و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی
چیپستاسنپدراگون ۶۸۰
ترکیب رم و حافظه داخلی۴/۶۴، ۴/١٢٨ و ۶/١٢٨ گیگابایتی
سیستم‌عاملاندروید ١٣ با پوسته One UI Core 5
دوربین اصلی٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی١٣ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ۲۵ وات
وزن۱۹۴ گرم
قابلیت‌های جانبیمجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر انگشت و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A05s بی‌شک بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ است. این گوشی بیشتر می‌تواند مناسب کسانی باشد که به مدرن بودن گوشی خود اهمیت می‌دهند. مغز متفکر گلکسی A05s تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ است که قدرت مناسبی در استفاده روزمره دارد و قدرت پردازشی آن برای اجرای بازی‌های نه‌چندان سنگین کفایت می‌‌کند. دوربین اصلی این گوشی شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با عملکردی قابل‌قبول است. در کنار آن نیز دوربین‌های دیگری استفاده شده‌اند که نمی‌توان به آن‌ها اتکا کرد.

مدل ۴/۶۴ گیگابایتی گلکسی A05s با قیمت کم‌تری نسبت به سایر مدل‌ها در بازار قابل خریداریست. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور از دیگر مشخصات این گوشی هستند. البته زحمت خرید شارژر این گوشی بر عهده خودتان خواهد بود زیرا سامسونگ شارژر را از جعبه گوشی‌های اقتصادی‌اش نیز حذف کرده است. برای آشنایی بیشتر با این نماینده اقتصادی سامسونگ، مطلب بررسی آن‌را بخوانید یا ویدیوی زیر را تماشا کنید:


بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

در این بخش از راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ طی ماه جاری، بهترین گوشی های میان رده سامسونگ را معرفی می‌کنیم.


گلکسی A15 مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی ؛ میان‌رده‌ای ارزشمند با دست‌پخت کره‌ای‌ها : ۷ میلیون تومان

گلکسی A15
مشخصات گلکسی A15
نمایشگر۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ٩۰ هرتز
چیپستمدیاتک Helio G99
ترکیب رم و حافظه داخلی١٢٨/۴، ١٢٨/۶، ١٢٨/٨ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی
سیستم‌عاملاندروید ١٣ با پوسته 1.One UI Core 5
دوربین اصلی٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی١٣ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ٢۵ وات
وزن١٩۵ گرم
قابلیت‌های جانبیحسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A15 را می‌توان بهترین گوشی تا 7 میلیون سامسونگ دانست؛ دستگاهی که با بهره‌‌مندی از مشخصات مشابه گلکسی A24 (بررسی دیجیاتو)، از جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ در بازار ایران است و چند هفته بیشتر از حضور آن در بازار نمی‌گذرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، قیمت این گوشی کاهش قابل توجهی پیدا کرده و در حال حاضر مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی آن به حدود ۷ میلیون تومان رسیده تا ارزش خرید بیشتری پیدا کند. درواقع گلکسی A15 را می‌توان گلکسی A24 با نرم‌افزار به‌روز دانست. نسخه 5G این گوشی نیز اخیراً در فروشگاه‌ها موجود شده، اما تفاوت ناچیز و قیمت بیشتر مدل 5G از ارزش خرید آن می‌کاهد.

تراشه ۶ نانومتری مدیاتک هلیو G99 در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌توانند از عهده اجرای اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 برآیند؛ اما بررسی‌‌های دیجیاتو از گلکسی A15 نشان می‌دهند که این گوشی در نسخه مجهز به رم ۶ گیگابایتی می‌‌تواند عملکرد پایدارتری را در طولانی‌مدت به‌ارمغان بیاورد. اوضاع وقتی بهتر می‌شود که نمایشگر سوپر امولد ۹۰ هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی را نیز به این مجموعه اضافه کنیم. از همه مهم‌تر، پشتیبانی نرم‌افزاری و امنیتی این گوشی بسیار بیشتر از رقبای هم‌قیمت است.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی کیفیت مطلوبی دارد اما مهم‌تر از آن به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده تا تجربه خوبی از عکاسی و فیلم‌برداری داشته باشید. با دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز می‌توانید سلفی‌های باکیفیتی ثبت کنید. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز ویژگی خوبیست که زیر سایه فقدان شارژر داخل جعبه، اهمیت خود را از دست می‌دهد.


گلکسی A34 5G مدل ۸/۱۲۸ گیگابایت ؛ میان‌رده تکامل‌یافته : ۱۰.۵ میلیون تومان

گلکسی A34 5G
مشخصات گلکسی A34
نمایشگر۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتز
چیپستمدیاتک Dimensity 1080
ترکیب رم و حافظه داخلی ١٢٨/۶، ٨/١٢٨ و ٨/٢۵۶ گیگابایتی
سیستم‌عاملاندروید ١٣ با پوسته 1.One UI 5
دوربین اصلی٣ گانه شامل دوربین عریض ۴٨ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ٨ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ۵ مگاپیکسلی
دوربین سلفی١٣ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ٢۵ وات
وزن١٩٩ گرم
قابلیت‌های جانبیحسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A34 (بررسی دیجیاتو) بهترین گوشی میان رده سامسونگ تا سقف ۱۲ میلیون تومان محسوب می‌شود و در اکثر زمینه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی در مدل‌های مختلفی عرضه شده، اما به‌دلیل ارزش خرید بالاتر، خرید مدل ۸/١٢٨ گیگابایتی را بیشتر توصیه می‌کنیم. گلکسی A34 از چیپ قدرتمند مدیاتک Dimensity 1080 قدرت می‌گیرد که قابلیت اجرای بازی‌ها و اپ‌ها به شکلی کاملا روان را در اختیارتان می‌گذارد. نکته جذاب این‌که گلکسی A34 از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب تا عمق ١ متری و به مدت نیم ساعت برخوردار است. کره‌ای‌ها این میان‌رده خود را به نمایشگر سوپر امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی مجهز کرده‌اند.

دوربین عریض ۴٨ مگاپیکسلی میان‌رده جدید سامسونگ دارای لرزشگیر اپتیکال است. در‌مجموع این گوشی از سیستم دوربین اصلی و سلفی با کیفیتی بهره می‌برد و می‌توان از عملکرد آن در این بخش رضایت داشت. انرژی‌بخش گلکسی A34 5G باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت محسوب می‌شود. اسپیکر استریو، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و پشتیبانی از فناوری شارژ ٢۵ واتی از دیگر مشخصات این دستگاه هستند.


گلکسی A54 5G مدل ٨/۱۲۸ گیگابایت ؛ بهترین گوشی میان‌رده سامسونگ : ۱۳ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ - گلکسی A54
مشخصات گلکسی A54
نمایشگر۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتز
چیپستاکسینوس ١٣٨۰
ترکیب رم و حافظه داخلی۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸، ۶/۲۵۶ و ۸/۲۵۶ گیگابایت
سیستم‌عاملاندروید ١٣ با پوسته 1.One UI 5
دوربین اصلی٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ١٢ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ۵ مگاپیکسلی
دوربین سلفی٣٢ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ٢۵ وات
وزن٢۰٢ گرم
قابلیت‌های جانبیحسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

سامسونگ گلکسی A54 (بررسی دیجیاتو) میان‌رده‌ای جدید از این کمپانی است که می‌توان بهترین گوشی میان رده سامسونگ را به آن اختصاص داد. سامسونگ در گلکسی A54 از چیپ اکسینوس ۱۳۸۰ استفاده کرده که عملکردی در حد و اندازه سایر رقبا دارد. اعطای گواهینامه IP67 به این گوشی، به‌منزله مقاومت در برابر گرد‌وغبار و آب تا عمق ١ متر و به مدت نیم ساعت است. نمایشگر گلکسی A54 از پنل سوپر امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی بهره می‌برد که کیفیت بسیار خوبی در بازه قیمتی خود دارد.

باتری این میان‌رده ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از فناوری شارژ ٢۵ واتی پشتیبانی می‌کند؛ هرچند باید این شارژر را جداگانه تهیه کنید. این گوشی مانند دیگر میان‌رده‌های جدید سامسونگ با اندروید ۱۳ عرضه شده است و ۴ به‌روزرسانی اساسی این سیستم‌عامل را دریافت می‌کند. دوربین اصلی سه‌گانه این گوشی شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال می‌شود که به لطف آن می‌توانید تصاویر با کیفیتی را ثبت کنید.


بهترین گوشی های پرچمدار سامسونگ

در ادامه بهترین گوشی های سامسونگ در بین پرچمداران را معرفی می‌کنیم. برای خرید پرچمداران اصلی سامسونگ باید حداقل ۴۰ میلیون تومان هزینه کنید و سری گلکسی S24 هم حداقل قیمت بیش‌از ۵۰ میلیون تومان دارد؛ اما قاتل پرچمدار تازه‌وارد سامسونگ کم‌تر از ۲۵ میلیون تومان قیمت دارد و گزینه جذابی برای طرفداران این شرکت محسوب می‌شود.


گلکسی S23 FE مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی ؛ قاتل پرچمدار تازه‌نفس : ۲۳.۵ میلیون تومان

نقد و بررسی گلکسی S23 FE
مشخصات سامسونگ گلکسی S23 FE
نمایشگر۶.۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی و نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی
چیپستاسنپدراگون ۸ نسل ۱ / اگزینوس ۲۲۰۰
ترکیب رم و حافظه داخلی۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی
سیستم عاملاندروید ۱۳ با پوسته One UI 5.1
دوربین اصلی۳ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در کنار فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۲ برابر اپتیکال
دوربین سلفی۱۰ مگاپیکسلی
باتری۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژسیمی ۲۵ وات
وزن۲۰۹ گرم
قابلیت‌های جانبیمجهز به اسپیکر استریو، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و پشتیبانی از 5G

گلکسی S23 FE (بررسی دیجیاتو) جدیدترین گوشی سامسونگ است و آمده که به‌عنوان نسل جدید قاتلان پرچمدار سامسونگ، به‌گزینه‌ای ارزشمند برای کاربران در رنج قیمتی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان تبدیل شود. این گوشی ضعف‌های نسل گذشته را در اکثر بخش‌ها جبران کرده، اما ظاهراً سامسونگ اهمیت چندانی به چیپست مورد استفاده در گلکسی S23 FE نداده‌اند. کره‌ای‌ها این گوشی را در دو مدل با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه کرده‌اند و بیشتر دستگاه‌های موجود در بازار ایران مجهز به چیپ اگزینوس هستند. اگر خیلی بازی نمی‌‌کنید، این چیپست از پس انجام کارهای مختلف بر می‌آید؛ اما در صورتی که گیمر هستید احتمالاً نتوانید بازی‌‌های خیلی سنگین را بدون داغی گوشی اجرا کنید.

گلکسی S23 FE در کنار پشتیبانی نرم‌افزاری منسجم و طولانی‌مدت، نمایشگر باکیفیت با حداکثر روشنایی ۱۴۵۰ نیت و برخورداری از سیستم اسپیکر استریو، از دوربین اصلی سه‌گانه بهره می‌برد. بیشتر تصاویر و ویدیوهای این دوربین‌ها رضایت‌بخشند و می‌توانید روی عملکرد آن‌ها در شرایط نوری نسبتاً ضعیف هم حساب باز کنید. گلکسی S23 FE نقاط ضعفی مانند سرعت شارژ پایین را نیز با خود یدک می‌کشد.


گلکسی S23 مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی ؛ پرچمدار خوش‌دست : ۴۴ میلیون تومان

گلکسی S23
مشخصات گلکسی S23
نمایشگر۶.۱ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتز
چیپستاسنپدراگون ٨ نسل ۲ سفارشی‌سازی شده
ترکیب رم و حافظه داخلی۸/۱۲۸، ۸/۲۵۶ و ٨/۵١٢ گیگابایت
سیستم‌عاملاندروید ١٣ با پوسته One UI 5
دوربین اصلی٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ١٢ مگاپیکسلی فوق‌عریض و تله‌فوتوی ١۰ مگاپیکسلی با زوم ٣ برابر اپتیکال
دوربین سلفی١٢ مگاپیکسلی
باتری۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ۲۵ وات / بی‌سیم ١۵ وات
وزن۱۶۸ گرم
قابلیت‌های جانبیمجهز به حسگر تشخیص اثر‌انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک، اسپیکر استریو و پشتیبانی 5G

گلکسی S23 (بررسی دیجیاتو) باوجود این‌که از پرچمداران جدید سامسونگ نیست، اما همچنان بین سبد محصولات این برند ارزش خرید بالایی دارد. دلیل این امر، اختلاف قیمت ۱۰ میلیون تومانی این دستگاه با جانشین‌اش یعنی گلکسی اس ۲۴ است که باتوجه به تفاوت نه‌چندان زیاد آن‌ها، توجیه‌پذیر نیست. این گوشی به چیپ پرقدرت اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مخصوص گلکسی مجهز شده و درکنار آن، از مجموعه مشخصات جذاب مانند نمایشگر Dynamic AMOLED 2X و دوربین‌های باکیفیت برخوردار است. تنها نقطه‌ضعف گلکسی اس ۲۳ نسبت به مدل اولترا به بحث عکاسی و فیلم‌برداری‌، فقدان قلم اس‌پن و شارژدهی باتری برمی‌گردد.

باتوجه به همه این‌ها، با بودجه حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان گزینه ارزشمندی جز گلکسی S23 پیش‌رو ندارید. ویدیوی بررسی دیجیاتو از گلکسی اس ٢٣ و گلکسی اس ٢٣ پلاس را در ادامه با شما به اشتراک گذاشته‌ایم:


گلکسی اس ۲۴ اولترا مدل ١٢/٢۵۶ گیگابایت ؛ بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ : ۷۰ میلیون تومان

مقایسه گلکسی S24 اولترا و گلکسی S23 اولترا
مشخصات سامسونگ گلکسی S24 اولترا
نمایشگر٨.۶ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ١۴۴۰ در ٣۱۲۰ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتز
چیپستاسنپدراگون ۸ نسل ۳ سفارشی‌‌‌‌‌‌‌‌سازی شده
ترکیب رم و حافظه داخلی٨/٢۵۶، ١٢/٢۵۶، ١٢/۵١٢ و ١٢/١٠٢۴ گیگابایت
سیستم عاملاندروید ١۴ با پوسته One UI 6
دوربین اصلی۴ گانه شامل دوربین عریض ۲۰۰ مگاپیکسلی در کنار پریسکوپ تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر و تله فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
دوربین سلفی۱۲ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژسیمی ۴۵ وات / بی‌سیم ۱۵ وات
وزن۲۳۲ گرم
قابلیت‌های جانبیمجهز به حسگر تشخیص اثر‌انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک، قلم S-Pen، اسپیکر استریو و پشتیبانی 5G

گلکسی اس ۲۴ اولترا (بررسی دیجیاتو)، کاندیدای عنوان بهترین گوشی سامسونگ سری S در ایران و بهترین پرچمدار فعلی سامسونگ است. مدل ١٢/٢۵۶ گیگابایتی این گوشی متعادل‌ترین قیمت را دارد و خرید آن منطقی‌تر خواهد بود. البته نسخه مجهز به حافظه ۱ ترابایتی این گوشی نیز موجود است که یافتن آن در ایران چندان ساده نیست و البته که خرید آن با قیمت نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان، منطقی نخواهد داشت. گلکسی اس ۲۴ اولترا اختلاف قیمتی بالایی نسبت به نسل گذشته‌اش یعنی گلکسی اس ۲۳ اولترا دارد؛ به‌طوری که این اختلاف گاهی به ۱۵ میلیون تومان هم می‌رسد. با تمام این اوصاف، اگر دنبال بهترین پرچمدار سامسونگ هستید، گلکسی S24 اولترا پادشاه بی‌چون‌وچرای گوشی‌های هوشمند این برند محسوب می‌شود.

وزن ٢۳۲ گرمی برای یک گوشی بسیار زیاد است و همین باعث می‌شود تا حین کارکردن با آن دستتان زود خسته شود. استاندارد IP68، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ ۴۵ واتی، نمایشگر بسیار با کیفیت از نوع Dynamic AMOLED 2X با حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت، فریم تیتانیومی بهره‌مندی از قلم S-Pen با جایگاه اختصاصی ازجمله جذابیت‌های این پرچمدار هستند. گلکسی S24 اولترا به‌لطف بهره‌مندی از چیپ پر قدرت اسنپدراگون 8 نسل 3 مخصوص گلکسی و دوربین ٢۰۰ مگاپیکسلی تجربه کاربری بهتر از همیشه را به طرفداران سامسونگ ارائه می‌دهد.

در ادامه ویدیوی بررسی گلکسی اس ۲۴ اولترا را تماشا می‌کنید:


جمع‌بندی راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ

در این راهنمای خرید، نگاهی به لیست بهترین گوشی های سامسونگ داشتیم. این برند کره‌ای گوشی‌های هوشمند ارزشمندی در بازار دارد که به‌واسطه مشخصات جذاب و پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت، برای بسیاری از کاربران گزینه‌ای مناسب است. درحال‌حاضر گلکسی A35 و گلکسی A55 جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ در بازار جهانی هستند که در آینده‌ای نزدیک وارد بازار کشورمان می‌شوند؛ بااین‌حال در زمان نگارش این راهنمای خرید، فعلاً خرید نسل قبلی این گوشی‌ها را پیشنهاد می‌کنیم.

در مورد لیست بهترین گوشی های سامسونگ چه نظری دارید؟ شما کدام مدل را بیشتر می‌ پسندید؟ تجارب و نظرات خود از گوشی‌های سامسونگ را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.


بیشتر بخوانید:

سؤالات متداول در مورد راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ

بهترین موبایل سامسونگ کدام است؟

اگر هزینه برایتان مهم نباشد، بهترین مدل انتخابی یکی از گوشی‌های سری گلکسی اس 24 است. گلکسی اس 24 اولترا بی‌شک پیشرفته‌ترین گوشی سامسونگ محسوب می‌شود.

بهترین گوشی های سامسونگ در رده اقتصادی کدامند؟

سامسونگ گوشی‌های ارزان‌قیمت متعددی را در بازار دارد. ولی اگر به‌دنبال مدلی هستید که از پس اجرای اپ‌ها و وظایف روزانه سبک برآید و دوربین خوبی هم داشته باشد، گلکسی A05s را پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ کدام مدل‌ها هستند؟

گلکسی A34 و گلکسی A54 بهترین میان‌رده‌های سامسونگ هستند که از جهات مختلف میان‌رده‌هایی جذاب محسوب می‌شوند.گلکسی A35 و گلکسی A55 نیز اخیراً معرفی شده‌اند و انتظار می‌رود طی هفته‌های آتی با ورود این دو مدل به بازار، این عنوان به آن‌ها برسد.

بهترین گوشی قاتل پرچمدار سامسونگ کدام مدل است؟

گلکسی S23 FE جدیدترین گوشی قاتل پرچمدار سامسونگ و تنها گزینه مورد پیشنهاد دیجیاتو از این برند در رده قیمتی ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
مطالب پیشنهادی