ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عکاسی
علمی

برندگان مسابقه عکاسی از مناظر طبیعی 2022 معرفی شدند

مسابقه عکاسی از منظره از سال 2006 با تمرکز بر عکاسی از مناظر طبیعی بریتانیا برگزار می‌شود.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۰

طبق سنت هر ساله، برندگان مسابقه عکاسی از مناظر طبیعی اعلام شدند که در بین آنها تصاویری از آسیاب‌های بادی پوشیده در مه، منظره‌ رعد و برق و رنگین کمان در آسمان دیده می‌شود.

مسابقه عکاسی از منظره از سال 2006 با تمرکز بر عکاسی از مناظر طبیعی بریتانیا برگزار می‌شود. عکاسان سراسر جهان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، اما تصاویر باید از بریتانیای کبیر، ایرلند شمالی و جزیره من (Isle of Man) گرفته شده باشد.

این مسابقه در چهار گروه اصلی شامل عکاسی از نمای کلاسیک (تصاویر منظره نمادین)، زندگی شهری، سیاه و سفید و نمای شما (رویکردی تجربی و شخصی‌تر به مناظر) برگزار شده است و برنده اصلی این مسابقه رقمی معادل 10000 پوند (11500 دلار آمریکا) دریافت می‌کند.

مسابقه عکاسی از منظره 2022 بریتانیا

«ویل دیوویس» که با عکسی زیبا از ولز، تصویری خارق‌العاده را در یک قاب نشان می‌دهد، برنده این مسابقه اعلام شد. «چارلی ویت»، بنیانگذار مسابقه توضیح می دهد که ویل رابطه شگفت‌انگیزی بین رنگ‌های دوردست پوشیده از برف سرد و رنگ‌های گرم‌تر برقرار کرده است.

در بین عکس‌های برنده در این مسابقه می‌توان به نمایی کلاسیک از عبور رنگین کمان از ولز اشاره کرد که توانسته موقعیتی شگفت‌انگیز را به تصویر بکشد. عکاس این عکس برجسته، Demiray Oral است که می‌گوید ظاهر رنگین کمان فوق‌العاده بود و نوری در پشت اژدهای ابرها را به تصویر می‌کشید. وی برای گرفتن این تصویر، مدتی انتظار کشیده تا بتواند آن لحظه طلایی را به ثبت برساند. وی اشاره می‌کند آن بعدازظهر هیجان انگیز که چنین تصویری را به ثبت رسانده هیچ‌گاه فراموش نمی‌کند.

در ادامه می‌توانید منتخبی از عکس‌های برنده مسابقه عکاسی از منظره بریتانیا را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی