ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

الوکانتنت
رپورتاژ آگهی

الوکانتنت؛ خدمات سئو و تولید محتوا

با ما همراه باشید تا بیشتر از خدمات "پلتفرم سفارش تولید محتوای الوکانتنت" با شما صحبت کنیم.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

وقتی صحبت از تولید محتوا و سئو به میان می‌آید و تصمیم می‌گیرید سرچی در موتورهای جست‌وجو داشته باشید، حتماً به نام الوکانتنت برمی‌خورید. پلتفرمی که بیش از 3 سال است در حوزه تولید محتوای متنی، شبکه‌های اجتماعی و سئو فعالیت دارد و برای موفقیت مشتریانش از هیچ تلاشی فروگزار نمی‌کند.

اما واقعاً در این شرکت چه می‌گذرد که هر چه سرچ می‌کنیم به الوکانتنت می‌رسیم؟ با ما همراه باشید تا بیشتر از خدمات "پلتفرم سفارش تولید محتوای الوکانتنت" با شما صحبت کنیم.

تولید محتوای متنی در الوکانتنت

یکی از مهم‌ترین خدماتی که الوکانتنت از ابتدای فعالیت خود تاکنون ارائه می‌دهد، خدمات تولید محتوای متنی است. شرکت الوکانتنت با به‌کارگیری نویسنده‌های متخصص و کار بلند، تولید محتوای متنی را به صورت حرفه‌ای انجام داده و با یاری گرفتن از اصول سئو، دستور زبان فارسی و بازاریابی محتوایی، تلاش می‌کند محتوایی ارزشمند و درخورشان مشتریان تهیه کند.

در این پلتفرم، مشتریان به صورت آنلاین در پنل ثبت سفارش، محتوای مورد نظر خود را ثبت کرده و در بازه زمانی مشخص از طریق پنل کاربری خود، محتوایشان را دریافت می‌کنند.

نکته بسیار مهم در خصوص خدمات تولید محتوای متنی شرکت الوکانتنت آن است که در صورت نارضایتی مشتری، بدون هیچ مانعی، محتوا ویرایش خواهد شد.

نکته مهم دیگر آن است که اگر تیم الوکانتنت نتواند محتوا را در زمان مقرر تحویل دهد، به ازای هر یک روز تأخیر، ده درصد از هزینه کل سفارش را به عنوان خسارت به مشتری باز می‌گرداند و در نهایت پس از گذشت 4 روز تأخیر، محتوا به صورت رایگان نوشته خواهد شد.

کافی است سری به سایت الوکانتنت بزنید و شعارشان را بخوانید:

"کیفیت و زمان در اختیار شماست"

با توجه به همین شعار است که شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که در صورت نارضایتی از کیفیت کار، محتوا اصلاح خواهد شد و با توجه به زمان‌بندی‌هایی که حین ثبت سفارش وجود دارد، شما سفارشتان را در زمان مقرر تحویل خواهید گرفت.

پس اگر هم کیفیت و هم زمان برایتان مهم است، سری به الوکانتنت بزنید و برای ثبت سفارش تولید محتوای متنی اقدام کنید.

تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی

شما می‌خواهید برندتان در کدام یک از شبکه‌های اجتماعی دیده شود؟ شبکه اجتماعی مورد نظرتان را انتخاب کنید و به سراغ الوکانتنت بروید. این پلتفرم تولید محتوا تمامی نیازهای شما برای حضور موفق در شبکه‌های اجتماعی را تأمین می‌کند.

ابتدای کار با بررسی رقبا، شناخت نیازهای کسب‌وکار شما و همچنین مخاطبان هدفی که دارید، تقویم محتوایی فوق تخصصی برایتان آماده خواهد شد و پس تائید شما، کار طراحی گرافیکی پست‌ها مطابق با سلیقه شما پیش خواهد رفت.

در این بخش است که تیم نویسندگان می‌نویسند، تیم و طراحان طراحی می‌کنند و مدیر پروژه تمام مدت با شما برای رسیدن به استاندارد مدنظرتان در ارتباط است.

فراموش نکنید ساخت یک برند موفق تنها زمانی میسر است که از هر طریقی که می‌توانید، پلی بسازید برای ارتباط بهتر و بیشتر با مخاطبان. بله شبکه‌های اجتماعی یک پل بسیار مهم و حیاتی است، آن را دست‌کم نگیرید.

خدمات سئو در الوکانتنت

اگر می‌خواهید از کیفیت کار سئو تیم الوکانتنت با خبر شوید، کافی است کلمات کلیدی اساسی این پلتفرم را سرچ کنید، آن وقت است که خواهید دید الوکانتنت در کلمات کلیدی اساسی مربوط به تولید محتوا در چه جایگاه‌هایی قرار دارد.

رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست و تنها از یک تیم توانمند سئو و تولید محتوا برمی‌آید.

تیم خدمات سئو الوکانتنت با تکیه بر اصول سئو پایدار و استاندارد، مراحل سئو سایت مشتریان خود را پیش می‌برد و در سه بخش سئو تکنیکال، داخلی و خارجی، تمامی نیازهای مشتریان خود را برطرف می‌سازد.

فراموش نکنید سئو یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین کانال‌های بازاریابی این روزهاست و اگر نتوانیم به‌درستی از آن بهره بگیریم، بدون شک بازی را به رقبای خود خواهیم باخت.

چرا محتوا؟ چرا سئو؟

کافی است به چهار سال قبل بازگردید، خود شما چقدر در آن سال‌ها به دنبال خرید آنلاین بودید و خدمات موردنیازتان را در گوگل و شبکه‌های اجتماعی جست‌وجو می‌کردید؟ اکنون چطور؟ به نسبت 4 سال قبل آیا تغییری کرده است؟

بی‌پروا باید بگوییم قطعا تغییر کرده است. شما، من و تمامی کسانی که در این جامعه زندگی می‌کنند ناگزیر هستند برای تأمین بسیاری از نیازهای خود، آنلاین اقدام کنند. دیگر همچون گذشته نیست که برای هر خریدی راهی خیابان و بازار شویم و ساعت‌ها زمان بگذاریم، دیگر نیاز نیست برای یافتن یک پزشک خوب، وکیل متبحر، مدرس باتجربه و... به تراکت‌های کف خیابان توجه کنیم.

امروزه برای دریافت هر کالا و خدمتی کافی است سرچ کرده و با خواندن، بررسی کردن و مقایسه بهترین را انتخاب کنیم.

همان‌طور که ما نیاز به یافتن محصول و خدمت موردنظرمان در جهان اینترنت داریم، سایر مردم هم نیاز دارند. اگر کسب‌وکاری دارید، یادتان باشد بی‌توجهی به تغییراتی که در فضای اجتماعی پیش آمده است شما را شکست خواهد دارد.

مردم کمتر به سراغ خرید حضوری می‌روند، پس ناگزیریم هستیم برای رشد کسب‌وکار خود، آنلاین شویم. آنلاین شدن یعنی، تولید محتوا در سایت و شبکه‌های اجتماعی، سئو سایت و هر اقدامی که می‌تواند به ما کمک کند در دنیای اینترنت، ارتباط بهتری با مخاطبان خود برقرار کنیم.

اهمیت این موضوع را جدی بگیرید و اگر تصمیم به آنلاین شدن دارید، سری به سایت الوکانتنت بزنید و از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

با الوکانتنت همراه شوید

با الوکانتنت تماس بگیرید و سؤالات را بپرسید. مطمئن باشید تماس شما هیچ هزینه‌ای برایتان ندارد و کارشناسان الوکانتنت با نهایت دقت تلاش می‌کنند نیاز شما را پاسخ دهند و بهترین مسیر را پیش روی آنلاین شدن کسب‌وکار شما قرار دهند. الوکانتنت کیفیت و زمان را در اختیارتان قرار می‌دهند و کمک می‌کند متناسب با بودجه‌ای که در نظر دارید، مسیر آنلاین شدن را طی نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی