ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ از برنامه Dropship برای انتقال فایل میان دستگاه‌های مختلف رونمایی کرد

برای استفاده از این برنامه به یک حساب سامسونگ و اندروید 13 نیاز دارید و می‌توانید روزانه حداکثر 5 گیگابایت فایل را منتقل کنید.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

سامسونگ همچنان به انتشار اپلیکیشن‌ها و خدمات کاربردی برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود ادامه می‌دهد. اکنون غول فناوری از یک برنامه جدید به نام Dropship برای انتقال فایل‌ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر رونمایی کرده که با سایر گوشی‌های اندرویدی و حتی آیفون نیز کار می‌کند.

با اپلیکیشن Dropship می‌توان بسیار آسان و سریع فایل‌ها را بین گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی، سایر گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، آیفون‌ها، آیپدها و حتی وب به اشتراک بگذارید. در این روش، از اتصال اینترنت برای انتقال فایل‌ها استفاده می‌شود، بنابراین سرعت آن به اندازه Nearby Share یا Quick Share نیست که از بلوتوث و وای‌فای برای انتقال فایل استفاده می‌کنند.

محدودیت‌های برنامه سامسونگ و نحوه انتقال فایل‌ها

برنامه Dropship

پیش از اینکه به نحوه انتقال فایل با استفاده از این اپلیکیشن اشاره کنیم، باید به این نکته توجه داشت که Dropship محدودیت‌هایی نیز دارد. به عنوان مثال، در حال حاضر این برنامه به صورت انحصاری برای کاربران کره‌ای در استور گلکسی منتشر شده است. همچنین با کمک آن می‌توانید روزانه فایل‌هایی با حداکثر حجم 5 گیگابایت را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین برای ارسال فایل‌ها به یک حساب سامسونگ نیاز است، اما گیرنده فایل نیازی به آن ندارد.

با وجود این محدودیت‌ها، نحوه انتقال فایل‌ها از طریق آن بسیار راحت است. پس از نصب برنامه، می‌توانید فایل‌هایی که می‌خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید را انتخاب کنید و سپس یک لینک و یک کد QR ایجاد می‌کند. حتی می‌توانید یک دوره اعتبار برای در دسترس بودن فایل‌ها تعیین کنید.

محدودیت دیگری که برای استفاده از این برنامه وجود دارد، الزام استفاده از اندروید 13 (One UI 5.0) است. به علاوه، این برنامه به عنوان بخشی از اکوسیستم Good Luck سامسونگ منتشر شده که در بسیاری از کشورها و برای گوشی‌های پایین‌رده در دسترس نیست.

هرچند Dropship محدودیت‌های زیادی به همراه دارد، اما در شرایطی که انتقال فایل‌ها بین گوشی‌های اندرویدی و آیفون یک چالش بزرگ برای کاربران محسوب می‌شود، می‌تواند مفید باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی