ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینترنت یلدا همراه اول
فناوری ایران

همراه اول برای شب یلدا بسته مکالمه و اینترنت نامحدود هدیه می‌دهد

همراه اول با ارائه بسته‌های متنوع مکالمه و اینترنت برای تمامی مشترکان خود، به استقبال شب یلدا رفت.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۳۰ آذر ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۵

همراه اول بسته‌های اینترنت و مکالمه نامحدود ویژه شب یلدا برای مشترکین خود تدارک دیده است.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به رسم همراهی با آیین باستان ایرانیان و فرارسیدن «شب چله» یا همان «شب یلدا»، بسته‌های استثنایی مکالمه و اینترنت به تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان ارائه می‌دهد.



این بسته‌ها که از ساعت 8 شب 30 آذرماه تا ساعت 8 صبح یکم دی‌ماه قابل استفاده هستند، با هدف استقبال از چله بزرگ زمستان طراحی شده است؛ براساس تقویم پیشینیان، فصل سرما به دو چله تقسیم و به شروع زمستان، چله بزرگ گفته می‌شود.

بسته اینترنت ویژه یلدا همراه اول را چطور فعال کنیم؟

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای خرید این بسته‌ها می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #67*100* و مشترکان انارستان با شماره گیری کد دستوری #6671*100* اقدام کنند.

با شماره‌گیری این کدهای دستوری می‌توانید مکالمه نامحدود یا اینترنت نامحدود یلدا همراه اول را خریداری کنید. قیمت بسته اینترنت نامحدود 8 هزار تومان به علاوه 9 درصد مالیات است و می‌توانید از ساعت 8 شب امروز تا 8 صبح فردا اول دی از آن استفاده کنید. همراه اول درباره میزان مصرف منصفانه این بسته نامحدود، اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

اینترنت یلدا همراه اول

تمامی مشترکان همراه اولی برای بهره‌مندی از بسته‌های ویژه شب یلدا می توانند از ساعت 8 تا 24 روز چهارشنبه 30 آذر 1401، نسبت به خریداری و فعالسازی بسته موردنظرشان اقدام کنند.

در این طرح، بسته‌های متنوع مکالمه و اینترنت برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان در نظر گرفته شده است تا زمینه ساز خلق خاطراتی به یادماندنی در بلندترین شب سال باشد.

لازم به ذکر است امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ها با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی برای تمامی مشترکان اپراتور اول تلفن همراه وجود دارد.

مشترکین همراه اول همچنین می‌توانند از روش‌های دیگری برای خود اینترنت رایگان فعال کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی