ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

صفر تا صد طراحی سایت فروشگاهی با شرکت طراحی سایت نبض نت

امروزه بسیاری از واحدهای فروشگاهی علاقه مند به حضور موثر در فضای مجازی و عرضه آنلاین محصولات خود هستند. برای همین است که به دنبال بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران، کرج یا سایر نقاط کشور ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه بسیاری از واحدهای فروشگاهی علاقه مند به حضور موثر در فضای مجازی و عرضه آنلاین محصولات خود هستند. برای همین است که به دنبال بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران، کرج یا سایر نقاط کشور می باشند.
 در صورتی که شما هم علاقه مند به طراحی یک سایت فروشگاهی برای عرضه محصولات خود به مشتریان به صورت آنلاین هستید، شرکت طراحی سایت نبض نت یکی از شرکت های ارائه دهنده این خدمات در تهران است که می تواند صفر تا صد طراحی سایت فروشگاهی را برای عرضه آنلاین کلیه محصولات واسطه ای و مصرفی انجام دهد.

برای همین در صورت نیاز به مشاوره و اگاهی از مراحل طراحی سایت های فروشگاهی می توانید ضمن تماس و مشاوره با کارشناسان این شرکت اطلاعات جامع تری را در این مورد کسب کنید.

صفر تا صد طراحی سایت فروشگاهی

اگر چه بررسی تخصصی کلیه مراحل طراحی و راه اندازی یک سایت فروشگاهی نیاز به زمان زیادی دارد و علاوه بر این نیاز به دانش تخصصی برای بررسی کامل کلیه جوانب طراحی سایت خواهید داشت. اما می توان به بیان ساده مهم ترین مراحل صفر تا صد طراحی یک سایت را با مراحل زیر بیان نمود:

انتخاب بهترین روش طراحی سایت

اولین مرحله که می توان آن را اولین قدم براس شروع از صفر دانست، مشاوره برای طراحی سایت است. به طور حتم در صورتی که برای اولین بار است قصد راه اندازی یک سایت برای عرضه محصولات آنلاین را داشته باشید، نیاز به مشاوره یا مطالعه و آشنایی با مراحل آن دارید.

اولین تصمیمی که در این زمینه باید گرفته شود، انتخاب وردپرس یا سایر نرم افزارهای توسعه و طراحی سایت است که یکی از مهم ترین و اولین مراحل طراحی سایت فروشگاهی است.

وردپرس بهتر است یا کدنویسی؟

به طور معمول اکثر فروشگاه ها ترجیح می دهند از وردپرس برای راه اندازی یک سایت جدید استفاده کنند.

دلیل متعددی مانند کاهش هزینه ها و افزایش سرعت طراحی سایت را می توان در زمره مهم ترین دلایل استفاده از روش طراحی سایت وردپرس برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین برشمرد.

برای همین در صورتی که قصد طراحی یک سایت در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه را داشته باشید، وردپرس گزینه ای ایده آل است.

با این وجود در صورت علاقه کارفرما، امکان طراحی سایت  با استفاده از سایر روش های متداول با استفاده از زبان های برنامه نویسی وجود دارد.

انتخاب نام سایت فروشگاهی

همه سایت های شرکتی و فروشگاهی باید دارای نام منحصر به فرد خود بوده و قالب مناسبی برای توسعه سایت در آینده داشته باشند. برای همین یکی دیگر از مهم ترین ملزومات طراحی سایت که از همان مراحل اولیه به آن توجه می شود، انتخاب نام دامنه و قالب کلی سایت است.

آیا در نظر گرفتن اصول سئو مهم است؟

بله. به طور حتم در نظر گرفتن اصول سئوی سایت در کلیه مراحل طراحی سایت فروشگاهی باید در نظر گرفته شود. برای همین است که بدون تردید، یکی دیگر از مهم ترین مواردی که تقریبا همه سایت های شرکتی و فروشگاهی (در فضای رقابتی به وجود آمده به وسیله اینترنت) دارند، رعایت اصول سئو برای بهینه سازی سایت است.

راه اندازی اولیه سایت

پس از انتخاب قالب و طراحی اولیه سایت نوبت به راه اندازی و تست آن می رسد. شرکتی که مسئولیت طراحی سایت فروشگاهی  را بر عهده گرفته است به طور معمول کلیه مراحل تخصصی مانند طراحی صفحات اصلی و توسعه وبسایت را انجام خواهد داد. در نهایت شما می توانید امکان مشاهده قالب اولیه وبسایت فروشگاهی خود را داشته باشید.

افزودن امکانات به سایت

در این مرحله لازم است امکانات لازم برای سایت فروشگاهی به آن اضافه شود. برای مثال می توان به درگاه های آنلاین برای فروش محصول اشاره کرد.

کسب مجوزهای لازم

یکی دیگر از مهم ترین مواردی که در راه اندازی سایت و عرضه محصولات به صورت آنلاین باید به آن توجه شود کسب مجوزهای لازم از نهادهای ذی ربط است. برای مثال به منظور عرضه تجهیزات پزشکی لازم است مجوز فعالیت در فضای مجازی به منظور فروش این محصولات دریافت شود.

رفع مشکلات سایت و افزایش سرعت آن

دلایل متعددی را می توان برای بروز برخی مشکلات مانند کاهش سرعت برخی از سایت ها برشمرد که هر یک از جنبه تخصصی حائز اهمیت هستند. برای همین ممکن است در مراحل اولیه راه اندازی یک وبسایت، نیاز به رفع مشکلات آن باشد تا شاهد بارگذاری بی نقص محتوا در کوتاه ترین زمان ممکن باشید.

افزودن محصولات آنلاین

با توجه به این که مهم ترین هدف از راه اندازی یک سایت فروشگاهی عرضه محصولات به صورت آنلاین است، باید صفحاتی را برای عرضه این محصولات و معرفی آن ها به مشتریان اختصاص دهید.

برخی از شرکت ها در این صفحات علاوه بر مشخصات هر یک از کالاهای ومحصولات عرضه شده، قیمت آن ها را ذکر می کنند. شما هم می توانید با توجه به نیاز خود این موارد را در صفحه مشخصات محصول ذکر کنید تا مشتری ها بهتر موفق به تصمیم گیری شوند.

توسعه وبسایت فروشگاهی

در نهایت پس از بارگذاری محصولات اولیه که قصد فروش آن ها را دارید، می توانید به مرور زمان محصولات بیشتری را برای فروش در سایت خود قرار دهید.

سخن آخر

طراحی یک سایت فروشگاهی مستلزم در نظر گرفتن نکات متعددی می باشد که از ابتدای تصمیم گیری تا پایان راه اندازی سایت باعث بهبود رتبه سایت خواهد شد. توصیه می شود به طور خلاصه با این مراحل آشنا شوید.

علاوه بر این تلاش کنید به بهینه سازی سایت در کلیه مراحل ذکر شده اهمیت بدهید تا با ارتقای رتبه خود در موتورهای جستجو در صفحات اول گوگل و بینگ یا سایر موتورهای جستجو قرار گیرید.

شرکت طراحی سایت نبض نت یکی از شرکت های ارائه دهنده این خدمات است که در صورت نیاز به طراحی یک سایت فروشگاهی امکان ارائه مشاوره به شما را خواهد داشت. برای همین با توجه به تفاوت ها و شباهت هایی که طراحی سایت های فروشگاهی دارند، می توانید سوالات خود را در مورد صفر تا صد طراحی آن ها از کارشناسان حاضر در شرکت بپرسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی