ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جذاب‌ترین گجت‌‌های معرفی‌شده در CES 2023

بعد از دو سال وقفه در برگزاری حضوری نمایشگاه CES به‌دلیل همه‌گیری کرونا، امسال این نمایشگاه به‌صورت حضوری و با شرکت اکثر کمپانی‌های فعال در حوزه فناوری در لاس‌وگاس آمریکا برگزار شد.

به مانند هر سال، در این دوره هم محصولات جذاب و قابل‌توجهی معرفی شدند. پیوستن سونی به جمع تولید‌کنندگان خودرو و معرفی لپ‌تاپی با نمایشگر 3D بدون نیاز به عینک توسط ایسوس، تنها بخشی از اتفاقات این رویداد مهم بود.

بخش تلویزیون و نمایشگر همواره از پربازدیدترین قسمت‌های نمایشگاه CES بود و امسال هم از سامسونگ و ال‌جی گرفته تا هایسنس و TCL اکثر برند‌ها حضور فعالی داشتند. از این جمع، هایسنس با معرفی تلویزیونی با حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیتی و ال‌جی با عرضه محصولی بدون هیچ‌گونه ورودی صدا و تصویر، بیش از همه به‌چشم آمدند.

در این ویدیو علاوه بر محصولاتی که گفته شد، نگاهی به سایر گجت‌های جذاب CES 2023 می‌اندازیم.

تماشای ویدیو از یوتوب

تماشای ویدیو از آپارات

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abadan64
    abadan64 | ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

    پیشرفته ترین ماشین های جهان....
    ببخشید زمان ثبت نام پراید( البته دست دوم ) چه زمانی هست؟ شرایط از دم قسط با چند درصد سود؟ تحویل ۲ ساله دیگس؟ ضامن رسمی چندتا میخواد؟ فول آپشن میخوام که ضبط و قالپاق و زوار و آنتن رادیو رو جدا نخرم.فقط یک مانیتور بخرم شبیه همین ماشینا میشه دیگه؟

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.