ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای گلکسی A24 با طراحی آشنا افشا شد [تماشا کنید]

ظاهراً سامسونگ می‌خواهد گوشی گلکسی A24 را در رنگ‌های مشکی، قرمز، سبز کم‌رنگ و نقره‌ای به بازار عرضه کند.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۰

سامسونگ بعد از معرفی گلکسی A23 5G در سال گذشته میلادی، ظاهراً قصد دارد نسل بعدی این گوشی هوشمند، یعنی سری گلکسی A24‌ را معرفی کند. اکنون رندرهایی از این گوشی هوشمند منتشر شده‌اند که طراحی آن را به‌خوبی نشان می‌دهند.

در گزارش جدید TheTechOutlook، رندهای این گوشی هوشمند در ترکیب رنگ متنوع دیده می‌شود. همان‌طور که در ویدیوها و تصاویر منتشرشده دیده می‌شود، در پنل جلویی موبایل جدید بریدگی قطره‌ای‌شکلی دیده می‌شود. به‌نظر می‌رسد حسگر اثرانگشت نیز با نمایشگر دستگاه یکپارچه شده است. در لبه کناری سمت چپ دستگاه، اسلات سیم‌کارت دیده می‌شود، درحالی‌که در لبه کناری سمت راست دستگاه، دکمه‌های تنظیم صدا و کلید پاور وجود دارند.

رندرهای گلکسی A24 سامسونگ

با توجه به رندرهای فاش‌شده، در پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین سه‌گانه با فلش LED‌ دیده می‌شود. به‌نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ای می‌خواهد موبایل جدید خود را در ترکیب رنگ مشکی، قرمز، سبز کم‌رنگ و نقره‌ای به بازار عرضه کند.

سری گلکسی A24 نیز مانند نسل قبلی خود، یعنی گلکسی A23، در نسخه‌های 4G و 5G در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد رندرهای فاش‌شده مربوط به نسخه 4G این گوشی هوشمند هستند. انتظار می‌رود گلکسی A24 با نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، چیپست هلیو G99 و رم ۴ گیگابایتی وارد بازار شود. همچنین سامسونگ قصد دارد موبایل جدید خود را با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI عرضه کند.

گلکسی A24 ممکن است با دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض به‌علاوه دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی یا ۱۳ مگاپیکسلی در دسترس قرار بگیرد. همچنین این احتمال وجود دارد که موبایل جدید با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی عرضه شود. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه A24 مطرح نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی