ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ، دو قابلیت دوربین گلکسی S23 اولترا را به نمایش می‌گذارد [تماشا کنید]

سامسونگ با انتشار ویدیوی تبلیغاتی، دو قابلیت Space Zoom و Night Mode را در گلکسی S23‌ اولترا به تصویر کشیده است.  

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

سامسونگ با انتشار ویدیوی تبلیغاتی، دو قابلیت Space Zoom و Night Mode را در گلکسی S23‌ اولترا به تصویر کشید.  

این گوشی هوشمند ظاهراً قرار است با مجموعه‌ای از دوربین‌های شگفت‌انگیز به بازار عرضه شود. به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد موبایل جدید خود را مجهز به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی به‌همراه یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو (‌یکی با زوم اپتیکال ۳برابری و دیگری با زوم اپتیکال ۱۰برابری) و ارائه زوم دیجیتالی ۱۰۰برابری در دسترس کاربران قرار دهد.

در ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ که در یوتوب به اشتراک گذاشته شده، دو قابلیت جدید دوربین‌ این گوشی هوشمند به تصویر کشیده شده است.

گلکسی S23‌ اولترا و بهبود دوربین‌های آن

مدیر بخش موبایل سامسونگ اخیراً به این موضوع اشاره کرده بود که سیستم دوربین گلکسی S23 هوشمندتر از قبل می‌شود و می‌تواند در مقایسه با سایر گوشی‌های گلکسی، بهترین عکس‌ها و ویدیوها را در هر شرایط نور محیطی بگیرد. سامسونگ با معرفی این گوشی هوشمند، تصویربرداری در شب را بهبود می‌بخشد.

این گوشی هوشمند قرار است ظاهراً به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP2 مجهز شود که با ویژگی‌های خود می‌تواند عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیتی در محیط‌های با نور کم بگیرد. این ویدیوی تبلیغاتی، به بهبود قابلیت عکاسی و فیلمبرداری گلکسی S23 اولترا در شب اشاره می‌کند. حالت شب دوربین این دستگاه می‌تواند عکس‌هایی زنده و بسیار بهینه‌شده را حتی در تاریکی بگیرد. با این ویژگی، تصویربرداری در شب و در محیط با نور ضعیف، تار و بی‌کیفیت نخواهد بود.

مشخصات دوربین گوشی‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس ظاهراً مشابه یکدیگر خواهد بود؛ هر دو گوشی هوشمند از زوم دیجیتالی ۳۰برابری بهره خواهند برد که می‌توانند تصاویری باکیفیت را به نمایش بگذارند.

باید دید درنهایت سامسونگ سری گلکسی S23 را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد و مدل اولترا چه پیشرفت‌هایی نسبت به گلکسی S22 اولترا خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی