ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هدیه ای ویژه برای عیدی به دوستان و همکاران خود تهیه کنید

اگر می خواهید هدیه ویژه ای را به یک شخص کلیدی و مهم در زندگیتان بدهید که نه تنها در میان باقی هدیه ها بدرخشد، بلکه همواره در ذهن شخص باقی بماند ؟؟؟ با ما ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر می خواهید هدیه ویژه ای را به یک شخص کلیدی و مهم در زندگیتان بدهید که نه تنها در میان باقی هدیه ها بدرخشد، بلکه همواره در ذهن شخص باقی بماند ؟؟؟ با ما همراه باشید.

سفارش آنلاین چاپ عکس

گرچه با شنیدن این کلمه فوراً به یاد تکه های کاغذ گلاسه میان صفحات آلبوم عکس می افتیم؛ اما ما به شما کمک میکنیم با چاپ عکس به شکلهای گوناگون خاطرات خود را به صورت ویژه ماندگار کنید .

گاهی اوقات، کلمات از بیان یک مساله به شیوه ای که حقیقتاً هست، عاجز می مانند؛ اما تصاویر می توانند همان چیزی را بیان کنند که دایره واژگان توان ادا کردن آن را نداشته است.

اگر شخصی همواره به آبشار نیاگارا عشق بورزد، تا زمانی که آن را ندیده است نمی تواند با توصیفات من به طور کامل و دقیق، تصویری در ذهنش تجسم کند؛ اما کافی است تصویری از این آبشار زیبا به او هدیه دهم و بعد درارتباط با نشستن قطرات آب بر صورتم هنگام ایستادن کنار آبشار حرف بزنم، در آن هنگام، شخصیت می تواند به درستی متوجه شود که من از چه زیبایی منحصر به فردی سخن به میان آورده ام.

حال فرض کنید با همان شخص، روزی کنار آن آبشار خاطره ساخته ایم، چه چیزی می تواند بهتر از تصویر ما دو نفر، کنار آن آبشار، تداعی کننده لحظه به لحظه خاطرات مان باشد؟ تنها نکته حائز اهمیت در انتخاب عکس ها این است که کیفیت عکس مطلوب بوده و قواعد فتوشاپی مثل قرینگی در چاپ آن رعایت شود.

وسایل مناسب برای چاپ عکس بر روی آن

اگر دقت کرده باشید روی دیوار ها، روی میز کار یا در مکان هایی که بیشتر در معرض دید قرار دارند، عکس های متفاوت مثل عکس خانوادگی گذاشته می شود.

اما، دیگر لازم نیست قاب عکس تهیه کنیم، عکس های برگزیده شده می توانند بر روی وسایل متفاوتی نقش ببندد، در ارتباط با انتخاب این وسایل باید گفت که وابسته به سلیقه شخص است، البته لازم نیست تنها به سلیقه او اکتفا شود، می توان رفتار او را زیر نظر گرفت و وسیله ای را انتخاب کرد که در طول روز بیشتر مورد استفاده شخص قرار می گیرد.

حال برخی از وسایل که امکان چاپ عکس انتخابی بر خود را دارند بررسی می کنیم؛ اما نباید فراموش کنیم که کاربردی بودن این وسائل اهمیت بسیار زیادی دارند:

  • چاپ آلبوم  عکس: چقدر تماشای تصاویر و خاطراتی که به صورت عکس ثبت کرده‌اید برایتان لذت بخش است ؟ آیا دوست دارید بخشی از خاطراتتان در همان گوشی موبایل قرار بگیرد که هرزگاهی عکسی را پیدا کرده و تماشا کنید؟ اگر آلبوم‌های قدیمی و خاطرات دوران مادران و پدرانتان را تماشا کرده باشید حتما متوجه حسی که یک آلبوم عکس به شما القا می‌کند شده‌اید. حسی از زندگی کردن خاطرات و دقایقی که شاید در آن حضور نداشته‌اید اما ورق زدن آن در یک آلبوم برایتان طوری لذت بخش است که انگار شما نیز آن لحظات را زندگی کرده‌اید. لذت تماشای عکس و یادآوری خاطرات با داشتن یک آلبوم از آن تصاویر و رویدادها بالاتر است.
  • لیوان: انواع ماگ ها از جنس های متفاوت مثل سرامیک، می توانند بهترین گزینه باشند، دلیل این مساله ضمن کاربردی بودن، طول عمر آن ها است، البته اگر دقت لازم را داشته باشیم و از شکستن آن جلوگیری کنیم.

لباس: انواع تی شرت ها محل مناسبی برای نقش بستن خاطره انگیز ترین تصاویر هستند؛ اما این تنها کارایی آن نیست، گاهی برخی از شرکت ها برای این که لوگوی خود را روی لباس کارمندان نقش کنند از این ترفند استفاده می کند.

  • ساعت دیواری: اگر می خواهید خلاق باشید و به جای قاب کردن عکس، آن را روی وسایل دیگری قرار دهید، ساعت دیواری گزینه بسیار خوبی است، دلیل این مساله کاربردی بودن آن و در مرکز دید قرار داشتنش است.
  • چاپ مکعب خاطرات :   مکعب خاطرات یه مربع چند وجهی در ۶ ضلع است که به عنوان قاب عکس‌ مدرن چند بعدی در دکوراسیون منزل و محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ ۶ عکس دلخواه شما در سایز ۱۰*۱۰ بر روی این مکعب چوبی انجام می شود و در بسته بندی زیبا با ریسمانی که به انتهای آن یک کارت یادداشت چوبی متصل است ارسال می شود.

·       چاپ تقویم  : قبل از شروع سال نو، در بحبوحه خریدهای عید و نوروز، همه ما در خرید یک چیز مشترک هستیم و آن هم خرید تقویم سال جدید است. تقویم‌ها دورنمای جامعی از سال پیش‌رو را در اختیارمان قرار می‌دهند و از همین رو است که بسیار مورداستقبال واقع می‌شوند. به همین علت خیلی از افراد یا شرکت‌ها در فکر تدارک تقویم‌های اختصاصی هستند تا به‌عنوان کادو به دیگران هدیه دهند. اگر شما نیز به این دسته تقویم‌ها علاقه دارید، به هیچ وجه این مطلب را از دست ندهید.

مگنت : مگنت آهنربایی با قابلیت چاپ سفارشی عکس های دلخواه شما با سایز ۱۰*۱۰ مناسب برای تزیین وسائل فلزی منزل به ویژه آشپزخانه است. همچنین می تواند یک ابزار تبلیغاتی جذاب و ماندگار برای تبلیغ انواع کسب و کار باشد..

روش های چاپ عکس

پیش از هر چیز باید بدانیم که چه روش هایی برای چاپ عکس های خاطره انگیز ما، بر وسایل انتخابی وجود دارند، این گونه می توانیم با آگاهی کامل اقدام به تهیه آن کنیم:

  • سیلک اسکرین: این روش یکی از روش های قدیمی چاپ است، شیوه کار، ساخت شابلون و سپس رنگ پاشیدن بر آن بوده است؛ اما حالا می توان رنگ را با طیف رنگی گسترده تری، توسط دستگاه های دیجیتالی روی انواع وسایل چاپ کرد. لازم به ذکر است که این شیوه جزو شیوه های کم هزینه تر و بی آرایه تر است.
  • لیتوگرافی: اگر آشنایی مختصری با هنر نقاشی داشته باشید حتما این نام یا چاپ سنگی را شنیده اید، این روش نیز پیشینه ای به قدمت ده ها سال دارد و توسط آلمانی ها ابداع شده است، شیوه کار به این صورت است که نقاط تیره و روشن عکس را در نظر گرفته و قسمت هایی که نیاز به چاپ شدن دارند از موادی که جوهر را به خود جذب می کنند می سازند و باقی نقاط به صورت آب دوست ساخته می شود، محصول ساخته شده بار ها می تواند همچون مهری بر سطوح مختلف نقش بیاندازد.
  • دیجیتال: وقتی نام دیجیتال به گوش می خورد، قطعا سرعت و دقت بالا به ذهن متبادر می شود. این روش نیازمند دستگاه های جوهر افشان، لیزری و غیره است. هوشمندی این دستگاه ها سببی است برای گستردگی رنگ ها، شناخت خطوط مرزی و در نهایت کیفیتی بسیار بالا و جالب توجه.
  • تصعید رنگ: این روش به گونه ای دیجیتالی محسوب می شود و به سابلیمیشن نیز معروف است، با این تفاوت که می توان با یادگیری این روش، خود، دست به نقش کردن تصاویر بر وسایل بزنیم. شیوه کار به این صورت است که رنگ های عکس چاپ شده، توسط گرما و فشار، بر وسیله مورد نظر نقش می بندد.

راهنمای انتخاب بهترین هدایای چاپی

چندی پیش، برای یکی از دوستانم که از قضا عاشق آبشار نیاگارا بود و می خواست مهاجرت کند تصمیم گرفتم هدیه ای ماندگار تهیه کنم، پس تصویر، مشخصاً مربوط به آبشار نیاگارا می شد.

با جست و جوی فراوان عکسی با کیفیت از سایت ها پیدا کردم؛ اما نمی دانستم چه وسیله ای می تواند برای او کارائی بیشتری داشته باشد.

بعد به این فکر افتادم که او کارمند است و بهترین گزینه یک لیوان سرامیکی با تصویر آبشار نیاگارا است و البته بهترین چاپ می توانست دیجیتالی باشد تا رنگ دانه ها را به درستی تشخیص داده و وضوح زیادی داشته باشد.

اما، برای جذاب تر شدن هدیه ام، تصمیم گرفتم که جادو کنم، به این صورت که لیوان، نسبت به حرارت حساس بوده و تصویر آبشار را پس از نوش جان کردن یک چای یا قوه داغ ببنید.

حال اگر وسیله انتخابی شما لباس است، سیلک اسکیرین می تواند گزینه ای خوب باشد، چرا که ضمن مقرون به صرفه بودن، شفافیت لازم را دارد. در نظر داشته باشید که اگر تصویر انتخابی از طیف رنگی گسترده برخوردار نیست، مثلاً اگر تنها یک نوشته یا عکسی قدیمی است، لیتوگرافی می تواند گزینه ای مناسب باشد به خصوص بر وسایلی که از جنس چوب هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی