ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش زنده دیجیاتو: آنپکد سامسونگ، رونمایی از گلکسی S23 [تمام شد]

در این مطلب پوشش زنده ویدیویی دیجیاتو از رویداد آنپکد سامسونگ برای رونمایی از سری گلکسی S23 را مشاهده می‌کنید.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۰

سامسونگ امشب میزبان رویداد گلکسی آنپکد خواهد بود؛ مراسمی که در آن از گوشی‌های سری گلکسی S23 به همراه چندین محصول دیگر رونمایی خواهد کرد. ما مانند همیشه، این رویداد را در دیجیاتو به‌صورت زنده پوشش خواهیم داد.

سامسونگ چند هفته پیش از برگزاری مراسم آنپکد در تاریخ 12 بهمن‌ماه خبر داد و این رویداد پس از مدت‌ها به‌صورت حضوری در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود و البته به‌طور زنده هم به نمایش گذاشته می‌شود.

در رویداد چهارشنبه شب سامسونگ، از گوشی‌های سری گلکسی S23 رونمایی می‌شود؛ پرچمدارهایی که از طراحی مشابه با نسل کنونی خود بهره می‌برند، اما مشخصات فنی آن‌ها بهبود می‌یابد. برای مثال در این محصولات از نسخه ویژه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌شود؛ تراشه‌ای که نسبت به نسل قبلی‌اش عملکرد بالاتر و مصرف انرژی پایین‌تری دارد.

در کنار گوشی‌های سری گلکسی S23، سامسونگ از لپ‌تاپ‌های جدیدش هم رونمایی خواهد کرد. این لپ‌تاپ‌ها که در سری گلکسی بوک 3 قرار می‌گیرند، طبق شایعات شامل 5 عضو می‌شوند که بالاترین عضو آن‌ها، گلکسی بوک 3 اولترا خواهد بود.

پوشش زنده رویداد آنپکد سامسونگ

دیجیاتو مراسم چهارشنبه شب را به‌صورت زنده پوشش خواهد داد. در این مراسم حمید مقدسی، کورش چایچی، کسری کلوندی و امیرحسین یاری همراه شما خواهند بود. برای مشاهده این مراسم کافیست ساعت 21:00 روز چهارشنبه به همین مطلب مراجعه کنید.

اسپانسر این رویداد دیجیاتو، ویپاد؛ ترابانکپاسارگاد است.

ویپاد شعبه تمام دیجیتال بانک پاسارگاد است که همواره همراه شماست. با ویپاد می‌توانید از هر مکان و در هر زمان از خدمات متنوع بانکی از افتتاح حساب تا دریافت نسل جدید تسهیلات بهره‌مند شوید.

نسل جدید تسهیلات، عنوانی برای تسهیلات بدون ضامن و وثیقه است که به‌صورت کاملا آنلاین و تنها طی چند دقیقه دریافت می‌کنید. این تسهیلات، گام بلندی برای گذر از عصر بانک‌های سنتی به‌سوی بانک‌هایی است که در آینده تکنولوژیک خواهیم دید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی