ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست پلی استیشن
تکنولوژی

سونی ویدیوی کالبدشکافی هدست PlayStation VR2 و کنترلر Sense را منتشر کرد [تماشا کنید]

سونی یک هفته قبل از معرفی رسمی نسل دوم هدست پلی استیشن وی آر 2، ویدیو کالبدشکافی آن و کنترلر Sense دستگاه را منتشر کرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۷

تا زمان معرفی نسل دوم هدست پلی استیشن یعنی PlayStation VR2 حدود یک هفته دیگر باقی مانده و اکنون سونی ویدیو کالبدشکافی محصول خود و کنترلرهای Sense آن را به نمایش گذاشته است.

سونی پیش از معرفی PS VR2 دو ویدیو جدید به اشتراک گذاشته که شامل کالبدشکافی هدست و کنترلرهای جدید Sense آن است. در این ویدیوها، اجزای داخلی محصولات موردانتظار سونی نمایش داده می‌شوند. نسل دوم هدست پلی استیشن به‌طور رسمی در روز چهارشنبه، 22 فوریه (3 اسفند) معرفی خواهد شد.

کالبدشکافی هدست پلی استیشن وی آر 2

در ویدیوی اول، «تاکاماسا آراکی»، یکی از اعضای تیم طراحی مکانیک پلی استیشن، ما را با اجزای مختلف این هدست آشنا می‌کند. می‌توانید این ویدیو را در ادامه مشاهده کنید:

در ویدیو بالا، آراکی توضیح می‌دهد که همراه با تیم خود موفق شده برای هدست پلی استیشن ساختار داخلی متعادل و متقارنی طراحی کند که همچنین دارای یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته برای ارائه گیم‌پلی روان‌تر به بازیکنان است. همچنین چشمی‌های PlayStation VR2 بازی‌ها را با وفاداری گرافیکی شگفت‌انگیزی نشان می‌دهند و دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده که حضور آن روی سر کاربران برای مدت زمان طولانی، اذیت‌کننده نباشد.

در ویدیوی دوم، «تاکشی ایگاراشی»، یکی از اعضای تیم طراحی محیطی سونی، کنترل‌های جدید Sence را به‌طور کامل کالبدشکافی می‌کند. این ویدیو را نیز می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

ایگاراشی در ویدیو بالا به فناوری ردیابی کنترلر می‌پردازد که احساس غوطه‌وری بازیکنان را تقویت می‌کند. همچنین نگاهی به بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی کنترلرهای Sense در آن ارائه شده که براساس کنترلر بی‌سیم DualSense پلی استیشن 5 ساخته شده است.

PlayStation VR2 در مقایسه با هدست اصلی، یک ارتقاء بزرگ محسوب می‌شود که ردیابی بهتر، نمایشگرهای با وضوح بیشتر و طراحی راحت‌تر از جمله ویژگی‌های قابل توجه آن است. همچنین این هدست دارای یک کنترلر VR جدید است که برای ارائه یک تجربه همه‌جانبه‌تر، از بازخورد لمسی و فناوری حسگر حرکتی پشتیبانی می‌کند.

همانطور که گفتیم، PlayStation VR2 در تاریخ 3 اسفند معرفی خواهد شد و قیمت آن 549 دلار است، یعنی 50 دلار بیشتر از نسخه دیسکی کنسول PS5.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی