ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل گوشی ردمی A2 با تراشه هلیو G36 افشا شد

ردمی A2 به تراشه هلیو G36 مجهز شده و با قیمت کمتر از 100 یورو روانه بازار می‌شود.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

شیائومی می‌خواهد در سال جاری میلادی گوشی جایگزین ردمی A1 را روانه بازار کند. حالا شاهد افشای مشخصات و تصاویر گوشی ردمی A2 هستیم که ما را پیش از رونمایی با آن آشنا می‌کند.

از نظر طراحی، این گوشی هوشمند تغییری نسبت به نسل کنونی‌اش ندارد و همچنان در بالای نمایشگر با یک برش قطره‌ای‌شکل روبه‌رو هستیم. روی پنل پشتی این محصول هم دوربین اصلی دوگانه درون یک ماژول به‌همراه فلاش LED به‌چشم می‌خورد.

مشخصات و قیمت احتمالی ردمی A2

این گوشی هوشمند شیائومی به نمایشگر 6.52 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود که از طریق کارت حافظه می‌توان آن را افزایش داد. دوربین اصلی این دستگاه 8 مگاپیکسلی خواهد بود که توسط دوربین ثانویه با قابلیت هوش مصنوعی همراهی می‌شود.

ردمی A2

این دستگاه از تراشه جدید هلیو G36 بهره می‌برد که کمی نسبت به چیپ مورد استفاده در نسل قبلی‌اش قدرتمندتر است. ردمی A2 با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 13 (گو ادیشن) و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 10 واتی از راه می‌رسد.

گوشی ردمی A2 احتمالاْ طی هفته‌های آینده با قیمت 97 یورو معرفی می‌شود و در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی