ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیس محافظ گلکسی A54
تکنولوژی

تصاویر کیس رسمی گلکسی A54 پیش از رونمایی افشا شد

گلکسی A54 احتمالاً به‌زودی رسماً معرفی می‌شود، اما حالا می‌توانیم تصاویر کیس رسمی محافظ آن را ببینیم.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

گزارش‌های مختلف اکثر مشخصات گلکسی A54 سامسونگ را فاش کرده‌اند و به‌نظر نمی‌رسد که زمان زیادی تا معرفی این گوشی و گلکسی A34 باقی مانده باشد. حالا امروز تصاویر کیس محافظ A54 به سطح اینترنت راه پیدا کرده است.

شعبه مقدونیه سامسونگ ظاهراً تصمیم گرفته است تا به جریان افشای محتوا از گلکسی A54 بپیوندد. در همین راستا، این وب‌سایت تصاویر کیس رسمی گوشی میان‌رده سامسونگ را لو داده است. این کیس با نام Smart View Wallet Case ترکیبی از کیس محافظ و کیف پول است که می‌توانید کارت‌های بانکی خود را در آن قرار دهید. به‌علاوه، برشی در جلوی این کیس در نظر گرفته شده است که می‌تواند بخشی از نمایشگر را نشان دهد.

کیس گلکسی A54
کیس محافظ گلکسی A54
کیس گلکسی A54

این کیس به‌خودی‌خود نکته خاصی ندارد، اما نشان می‌دهد که این گوشی احتمالاً با چه رنگ‌هایی وارد بازار خواهد شد. به‌علاوه، اگر تردیدی درباره طراحی این گوشی وجود داشت، این تصاویر همه‌چیز را تقریباً قطعی می‌کند.

ظاهر گلکسی A54 در تصاویر کیس رسمی آن تأیید شد

طبق رندرهایی که پیش‌تر از گلکسی A54 منتشر شده بود، این تلفن هوشمند ظاهری شبیه به سری گلکسی S23 دارد که لنزهای دوربین آن به‌صورت جداگانه در پنل پشتی تعبیه شده‌اند. فریم دستگاه از جنس فلز خواهد بود و پنل پشتی هم احتمالاً از شیشه ساخته می‌شود.

کیس گلکسی A54
کیس گلکسی A54
کاور گلکسی A54

دکمه‌های تنظیم صدا و پاور طبق معمول در سمت راست بدنه قرار می‌گیرند. در پایین هم بلندگو، میکروفن و درگاه USB-C دیده می‌شوند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این گوشی بدون جک 3.5 میلی‌متری هدفون عرضه خواهد شد.

با توجه به آنچه در گزارش‌ها اعلام شده است، گلکسی A54 نمایشگری 6.4 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد داشت. این گوشی به چیپست اگزینوس 1380 مجهز می‌شود و با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. در پنل پشتی هم انتظار داریم که یک دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و ماکروی 5 مگاپیکسلی را ببینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی