ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

برگزاری اولین رویداد ایده بازار سلامت

در این رویداد، ایده های مختلف حیطه سلامت با محوریت زخم، ترمیم بافت و ارائه خدمات سلامت در منزل مورد ارزیابی قرار گرفتند.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نخستین رویداد ایده بازار سلامت توسط مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در روزهای 3 تا 5 اسفند در محل پژوهشکده فرهنگ، هنر ومعماری جهاد دانشگاهی واقع در خیابان انقلاب برگزار گردید.

در این رویداد، ایده های مختلف در حیطه سلامت به ویژه با محوریت زخم، ترمیم بافت و ارائه خدمات سلامت در منزل مورد ارزیابی قرار گرفتند. همچنین این رویداد، فرصت مناسبی را جهت پرورش ایده ها در حوزه سلامت و تکمیل آنها با مشاوره و همراهی افراد متخصص میسر نمود .

  • دکتر مسعود حبیبی: توجه و حمایت از ایده های جوانان، اصلی ترین راه تبدیل تهدیدهای اقتصادی حوزه سلامت به فرصت می باشد.

جناب دکتر مسعود حبیبی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، ضمن قدردانی از حضور مسئولین، محققین و دانشجویان در این رویداد گفت: خرسندم که در این جمع ارزشمند هستم و نسبت به نتیجه ی این رویداد بسیار امیدوارم.

دکتر حبیبی مسئله ی حمایت از ایده های جدید افراد به ویژه نوجوانان را بسیار مهم برشمردند و گفت: یکی از دانشجویان پزشکی با ایده ی راه اندازی «سیلیکون ولی« با اشتیاق بسیار زیاد نزد من آمد و گفت سازمان جهاد دانشگاهی را برای حمایت از این ایده انتخاب کرده است. ما نیز از این ایده استقبال کردیم و با توجه به هوش بالا و تجارب موفق این دانشجو در همکاری با شرکت های استارتاپی، امیدواریم بتوانیم او را در راهی که شروع کرده است همراهی کنیم و قدردان جوانان مستعد ایرانی باشیم.

رئیس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با تاکید بر حمایت و فراهم کردن بستر حمایتی گفت: ایده های خلاقانه و نگاه های پیشرفت محور می توانند عامل موفقیت ما در گذر از این شرایط سخت اقتصادی باشد و به اعتقاد بنده، وضعیت فعلی یک فرصت است که بایستی بستر حمایتی از این فرصت را فراهم کنیم.

او تاکید کرد: باید بستر حمایت از ایده ها فراهم شود تا بتوانیم با تکیه بر ایده های خلاقانه جوانان همکاری شرکت های استارتاپی، مسیر موفقیت را طی کنیم و به نقطه ای که حق ایران بزرگ است برسیم.

دکتر حبیبی در انتها اظهار داشت: از شرکت های دانش بنیان و مجموعه های سرمایه گذاری متواضعانه دعوت کردیم در این رویداد مهم حضور داشته باشند تا گام های اساسی در جهت شکوفایی ایده ها برداشته شود.

  • دکترعلیرضا عمومی: رویداد ایده سلامت بخشی از فرآیند تبدیل فناوری به نوآوری می باشد.

جناب دکتر علیرضا عمومی، مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، رویداد ایده بازار سلامت را فرصت مناسبی برای رقابت میان ایده های نوآورانه دانست.

دبیر رویداد ضمن خوشامد گویی به حاضران گفت: رویکرد اصلی جهاد دانشگاهی در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا و رفع نیازهای جامعه در حوزه سلامت است. ما مفتخر هستیم با برگزاری اولین رویداد ایده بازار سلامت به همت همکارانم در مرکز منش، قدم کوچکی در راستای اعتلای ایران برداریم.

او در ادامه افزود: این رویداد به عنوان بخشی از فرآیند تبدیل فناوری به نوآوری است و در حقیقت فرصت مغتنمی برای صاحبان ایده های نو می باشد تا برای تحقق زنجیره ارزش از ایده تا محصول به رقابت بپردازند.

دکتر عمومی گفت: باید تلاش کنیم تا ایده پردازی و نوآوری به عنوان یک فرهنگ در اندیشه ما حضور داشته باشد و خلاقیت را راس کار قرار دهیم در غیر اینصورت، هرچه انجام شود تکرار مکررات خواهد بود.

دکتر نصیر دهقان پزشک و کارآفرین نیز در ادامه رویداد به سخنرانی پرداختند و با اعلام اینکه درخواست ارائه خدمات از طرف کشورهای همسایه رو به افزایش است گفت: به غیر از کشورهای عمان و قطر که در سالهای اخیر با آنها تبادلات محصولات حوزه سلامت را داشته ایم، اخیرا نیز کشورهایی مثل آذربایجان و افغانستان نیز داوطلب دریافت خدمات آموزشی، تشخیصی و درمانی ایران بوده اند.

در ادامه 4 نفر از افراد فعال در حوزه سلامت به بیان تجربیات راه اندازی کسب و کار و دیدگاه های خود پرداختند.

آقای محمد شاداب فر، مدیرفروش شرکت تریتا به معرفی ترندهای جدید حیطه زخم و ترمیم بافت و صحبت درباره این محصولات پرداختند.

 آقای احمد طاهرخانی، مدیرعامل شرکت هومکا، مسیر راه اندازی شرکت خود را تفسیر نمود و به چالش های آن پرداخت.

خانم مژده شهابی فارغ التحصیل داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نمایندگی از شرکت آکسون، تجربیات این مجموعه را که در زمینه سلامت دیجیتال فعالیت دارد شرح داد.

آقای یوسف محمدپور بنیانگذار و مدیرعامل پلتفرم دانش بنیان مدی مدیا به معرفی نرم افزار مطب، کلینیک و درمانگاه مدی مدیا و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و مسیر دانش بنیان شدن کسب و کارهای کوچک پرداخت.

  • آقای مهندس یوسف محمدپور:  دانش بنیان شدن در مسیر شکوفایی کسب و کارهای کوچک بسیار موثر است.

جناب مهندس یوسف محمدپور بنیانگذار و مدیرعامل پلتفرم دانش بنیان مدی مدیا و عضو رسمی انجمن مخترعین ایران و عضو کمیسیون سلامت الکترونیک سازمان نظام رایانه ای کشور در ادامه سخنان خود از چالش های کمبود نیروی انسانی متخصص و مهاجرت نخبگان کشور در حوزه IT و چالش ها و مزایای دانش بنیان شدن ایده ها و خلاقیت های فناورانه پرداخت و در ادامه راهنمایی هایی برای کسب و کارهایی که علاقمند به دانش بنیان شدن دارند را انجام دادند و گفتند در کنار چالش های بسیار زیادی که برای دانش بنیان شدن است ، مزایای خوبی برای حرکت به سمت موفقیت از صندوق نوآوری و شکوفایی برای کسب و کارهای کوچک فراهم شده است و دانش بنیان شدن محصول میتواند بسیار شما را به هدف نهایی خودتان نزدیک کند. و تیم نرم افزار مطب، کلینیک و درمانگاه مدی مدیا توانست با تمرکز و پیاده سازی نیازهای کاربران از دو ماژول نسخه الکترونیک و نوبت دهی پزشکی در سال ۱۴۰۰ رونمایی کند و یک نرم افزار جامع را به پزشکان و مراکز درمانی ارائه نماید. و امروز به عنوان یک پلتفرم دانش بنیان سعی بر ارائه خدمات هر چه بهتر برای کاربران خود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی