ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه‌گشایی گلکسی A34 و A54
تکنولوژی

انتشار ویدیوی جعبه‌گشایی گلکسی A34 و A54 پیش از معرفی رسمی [تماشا کنید]

گلکسی A34 و A54 به‌احتمال‌زیاد چهارشنبه همین هفته به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

سامسونگ به‌احتمال‌زیاد دو روز دیگر از گوشی‌های گلکسی A34 و A54 رونمایی می‌کند، اما حالا پیش از معرفی رسمی، شاهد افشای ویدیوی جعبه‌گشایی این محصولات و همچنین تصویر تبلیغاتی آن‌ها برای بازار اروپا هستیم.

مدت‌هاست که شایعات به رونمایی از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A سامسونگ در تاریخ 15 مارس (24 اسفندماه)، یعنی چهارشنبه همین هفته اشاره می‌کنند. با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی درباره این محصولات بوده‌ایم، به‌احتمال‌زیاد تاریخ 24 اسفندماه صحت داشته باشد.

جعبه‌گشایی گلکسی A34 و A54 سامسونگ

حالا یک کانال یوتوب به نام TD Review، ویدیویی از جعبه‌گشایی گوشی‌های آینده سامسونگ منتشر کرده است که با توجه به رندرهایی که تا به امروز منتشر شده‌اند، ظاهراً با یک ویدیوی جعلی روبه‌رو نیستیم.

همان‌طور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، گوشی‌های آینده سامسونگ رنگ جذابی دارند. همچنین روی پنل پشتی آن‌ها دوربین اصلی با چیدمان عمودی و لنزهای جدا از هم به‌چشم می‌خورند؛ درست مانند سری گلکسی S23. در بالای نمایشگر گلکسی A34 شاهد برش قطره‌ای هستیم و در بالای صفحه نمایش گلکسی A54 یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار گرفته است.

در کنار انتشار ویدیوی جعبه‌گشایی گلکسی A34 و A54، شاهد انتشار تصویر تبلیغاتی سامسونگ برای این گوشی‌های هوشمند هم هستیم. این تصویر که برای کشور فرانسه طراحی شده است، تاریخ 15 مارس را تأیید می‌کند.

جعبه‌گشایی گلکسی A34 و A54

طبق این تصویر، کاربران در بازار فرانسه با خرید گلکسی A34 یا گلکسی A54، ایرباد گلکسی بادز 2 هدیه خواهند گرفت و این طرح از تاریخ 15 مارس تا 30 آوریل در دسترس خواهد بود. گلکسی بادز 2 در سال 2021 معرفی شد و اگرچه در ابتدا 149 دلار قیمت داشت، اما حالا قیمت آن به 69 دلار رسیده است. براساس شایعات، قیمت این گوشی‌های سامسونگ در برخی بازارها افزایش می‌یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farid47
    farid47 | ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

    گوشیهایی که در ویدئو نشون میده خیلی ضخیم هستن و بعیده نسخه اصلی انقدر ضخیم باشه. من میخواستم منتظر A34 بمونم ولی شنیدم سامسونگ قصد داره طبق معمول قیمت ها رو افزایش بده منم دیگه A33 خریدم.

مطالب پیشنهادی