ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آئودی RS7 منصوری
خودرو

آئودی RS7 منصوری رونمایی شد؛ پروژه جذاب و تاریک تیونر ایرانی

منصوری به‌تازگی از جدیدترین محصولش را در ترکیه رونمایی کرد. این خودرو یک آئودی RS7 منصوری است که تم مشکی غلیظ دارد.

مرتضی قانع
نوشته شده توسط مرتضی قانع | ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

منصوری به‌تازگی از جدیدترین محصولش در بوتیک خود واقع در ترکیه رونمایی کرد. این خودرو یک آئودی RS7 منصوری است که تم مشکی غلیظ دارد. جدیدترین ساخته منصوری یک خودرو عادی نیست و آماده است تا ابرخودروهای گران‌تر از خود را به چالش بکشد.

بنابر اطلاعاتی که تاکنون از این شرکت تیونر به‌دست آمده است، پیشرانه‌ای از نوع هشت‌سیلندر خورجینی را زیر کاپوت آئودی آر اس 7 منصوری خواهیم دید. این پیشرانه حداکثر 780 اسب‌بخار قدرت و 1000 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند که بهبود قابل‌توجهی نسبت به نسخه استاندارد آئودی RS7 است. نسخه استاندارد این خودرو 600 اسب‌بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد.

موتور 4 لیتری آئودی RS7 منصوری برای دریافت بیشترین خروجی بهینه‌سازی شده است. ECU سفارشی‌سازی‌شده خروجی اگزوز جدید، فیلتر هوای اسپرت و توربوشارژرهای دوقلوی ارتقایافته بخشی از تجهیزات جدیدترین اتومبیل منصوری هستند. تمامی این تغییرات باعث شده‌اند تا شتاب 0 تا 100 خودرو از 3.6 ثانیه به 3 ثانیه کاهش پیدا کند.

دیگر تغییرات آئودی RS7 منصوری

تغییرات ظاهری آئودی RS7 منصوری در مقایسه با مشخصات فنی آن محدودتر بوده‌اند. به‌جز رنگ تیره بدنه، سایر قطعات اضافه‌شده به خودرو از نوع سپر جدید، دیفیوزر و اسپویلر هستند. این قطعات از فیبر کربن ساخته شده‌اند تا به‌طور هم‌زمان سبک و مقاوم باشند. رینگ‌های خودرو نیز از نوع 7 پره هستند که در مرکز آن‌ها علامت منصوری به‌چشم می‌خورد. شیشه‌های خودرو نیز روکش مات دارند که منصوری آن‌ها را پنجره‌های حریم خصوصی نام نهاده است.

اکثر خودروهای منصوری به‌دلیل طراحی خاص فضای داخلی خود شهرت دارند؛ اما تاکنون هیچ تصویری از فضای کابین آئودی RS7 منصوری منتشر نشده است. بااین‌حال انتظار داریم که روی همه‌چیز در فضای داخلی خودرو از صندلی‌ها، داشبورد و فرمان گرفته تا کمربند ایمنی و تشک‌های کف، نام تیونر نوشته شده باشد. تیونر ایرانی هنوز اطلاعات کاملی را درخصوص جدیدترین محصول خود منتشر نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۱ فروردین ۱۴۰۲

    منصوری یکی از بدنامترین تیونرهای اروپا

مطالب پیشنهادی