ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 15 پرو
موبایل

رندرهای باکیفیت آیفون 15 پرو منتشر شد؛ پورت USB-C و دکمه‌های غیرمتحرک

گوشی‌های سری آیفون 15 سپتامبر امسال معرفی خواهند شد و اکنون رندرهای باکیفیتی از آیفون 15 پرو منتشر شده است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰

مجموعه جدیدی از رندرهای باکیفیت پرچمدار آینده اپل، یعنی آیفون 15 پرو منتشر شده است که طراحی آن را از زوایای مختلف به نمایش می‌گذارد. این گوشی هوشمند با قاب تیتانیومی و لبه‌هایی گردتر از نسل کنونی از راه می‌رسد.

همان‌طور که در این تصاویر دیده می‌شود، ضخامت هر کدام از سنسورهای دوربین افزایش می‌یابد که نتیجه‌اش افزایش برآمدگی کلی ماژول دوربین خواهد بود. نکته قابل‌اشاره اینکه مدل پرو مکس یک ماژول دوربین کوچک‌تر خواهد داشت که ظاهراً محل قرارگیری دوربین پریسکوپی خواهد بود. طبق شایعات گذشته، دوربین‌های آیفو‌ن 1‌5 پرو دارای «فناوری حسگر کاملاً جدیدی خواهند بود که نور بیشتری را جذب می‌کند و نوردهی بیش از اندازه یا کم را در تنظیمات خاص کاهش می‌دهد.»

قیمت آیفون 15 پرو و پرو مکس

یکی از تغییرات قابل‌توجه آیفون 15 پرو استفاده از پورت USB-C است که انتظار می‌رود شارژ سریع‌تر و کارآمدتری را فراهم کند. بااین‌وجود، پورت USB-C فقط با کابل‌های تأیید‌شده اپل سرعت شارژ سریع‌تر را به آیفون 15 می‌آورد.

تغییر دکمه‌های آیفون 15 پرو

از دیگر ویژگی‌های جدید این گوشی می‌توان به دکمه‌های لمسی صدا و بی‌صداکردن دستگاه اشاره کرد که احساس فشاردادن یک دکمه واقعی را شبیه‌سازی می‌کنند. کلید بی‌صداکردن دستگاه نیز در این گوشی یک دکمه لمسی خواهد بود که جایگزین سوئیچ کشویی مدل‌های قبلی می‌شود.

حاشیه نمایشگر آیفو‌ن 1‌5 پرو نازک‌تر و برابر 1.55 میلی‌متر خواهد بود و شیشه نمایشگر آن انحنای ظریفی خواهد داشت و به‌طور یکپارچه به قاب تیتانیومی دستگاه متصل می‌شود. با این سبک طراحی، آیفو‌ن 1‌5 پرو کمی باریک‌تر از مدل قبلی خود و ظاهراً دارای ابعادی به اندازه 146.47 در 70.46 در 8.24 میلی‌متر خواهد بود. برای مقایسه، آیفون 14 پرو با ابعاد 147.46 در 71.45 در 7.84 میلی‌متر عرضه شده بود.

رندرهای جدید همچنین نشان می‌دهند که آیفون 15 پرو در چندین رنگ، ازجمله قرمز، سفید، مشکی و طلایی در دسترس خواهد بود.

مانند همیشه، طرفداران اپل و گوشی‌های آیفون مشتاقانه منتظر عرضه نسل جدید پرچمداران این شرکت هستند که انتظار می‌رود شهریورماه معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی