ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برند iCAR
اخبار خودرو

چری برند iCAR را معرفی کرد؛ ورود قدرتمند به حوزه تولید خودروهای برقی

مدل‌های معرفی‌شده از برند iCAR چری در نمایشگاه خودرو شانگهای، شامل یک مدل مفهومی و یک شاسی‌بلند بودند.

مرتضی قانع
نوشته شده توسط مرتضی قانع | ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۹:۱۹

چری در نمایشگاه خودرو شانگهای حضور قدرتمندی داشت و مدل‌های جدیدی را به معرض نمایش گذاشت. بااین‌حال بخش عمده تلاش‌های چری بر معرفی برند جدید آن متمرکز بود. برند iCAR زیرمجموعه جدید چری است که به تولید خودروهای برقی اختصاص خواهد یافت. چری طی دهه گذشته نسبت به توسعه خودروهای برقی بی‌توجه بود و از بازار عقب افتاد. حال این شرکت قصد دارد با معرفی انبوهی از خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی، فاصله خود با سایر برندهای چینی را بیشتر کند.

مدل‌های معرفی‌شده از برند iCAR چری در نمایشگاه خودرو شانگهای، شامل یک مدل مفهومی و یک شاسی‌بلند بودند. شاسی‌بلند برند iCAR با کد 03 شناخته می‌شود و مدل مفهومی نیز یک خودرو گرند تور را به نمایش می‌گذارد. خودروهای برقی چری براساس پلتفرم جدیدی توسعه یافته‌اند و از سیستم‌های رانندگی خودران بهره‌مند خواهند شد.

همکاری با بزرگان در توسعه برند iCAR

البته چری در فرآیند راه‌اندازی برند iCAR تنها نبوده است و دیگر شرکت‌های چینی حوزه تکنولوژی نیز به کمک آن آمده‌اند. این برند براساس یک اتحاد بین شرکت‌های CATL ،Tencent ،JD ،Alibaba Cloud Intelligence و چند برند دیگر تشکیل شده است. هدف چری از ایجاد این اتحاد، فراهم‌ساختن سیستم رانندگی خودکار و هوشمند برای محصولات برقی‌اش بوده است.

مطابق گفته‌های «بائو سی‌یو»، مدیرعامل برند آی کار، خودروهای این برند مشتریان نسل جوان را هدف قرار داده‌اند. همچنین تعداد مدل‌های اولیه این خودرو هنگام راه‌اندازی برند، به شش عدد خواهد رسید.

همکاری چری با دیگر شرکت‌های چینی برای توسعه برند iCAR، منجر به راه‌اندازی کسب‌وکارهای جانبی شده است. یکی از این کسب‌وکارها، برند ENER-Q است. این برند با همکاری چری و CATL تشکیل شده است که هدف از آن تولید تجاری انواع باتری برای خودروهای برقی خواهد بود. این باتری‌ها براساس مشخصه‌های سازگاری، ایمنی و قیمت مقرون‌به‌صرفه تولید می‌شوند. بنابر اطلاعات ارائه‌شده در نمایشگاه خودرو شانگهای، در خودروهای برند iCAR از باتری‌های سدیم یون CATL استفاده خواهد شد.

بلوبانک اسپانسر ویژه دیجیاتو در نمایشگاه شانگهای | بانک ولی دوست‌داشتنی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی