ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تیپاکس
رپورتاژ آگهی

گزارش جامع سال 1400 تیپاکس؛ رکورد ارسال 150 هزار بسته در یک روز

 تیپاکس اولین پست خصوصی کشور است که از سال 1339  فعالیت خود را آغاز کرده است.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 تیپاکس اولین پست خصوصی کشور است که از سال 1339  فعالیت خود را آغاز کرده و حالا گزارش جامعی از فعالیت‌های سال 1400 خود را منتشر کرده است.

استفاده از سرویس‌های پستی و ارسال بسته از سالیان دور توسط اقشار مختلف جامعه در سراسر دنیا امری محبوب بوده است. امروز نیز با افزایش تمایل مردم به خریدهای اینترنتی، ارائه خدمات نو از طرف شرکت‌های فعال در حوزه لجستیک، همواره یک موضوع مهم به‌شمار می‌رود.

تیپاکس اولین پست خصوصی کشور است که از سال 1339  فعالیت خود را آغاز کرده و مردم با آن آشنا هستند. در این سال‌ها تیپاکس توانسته با ارائه سرویس درون شهری، بین شهری، یکروزه، تی بار برای ارسال کالاهای سنگین، ارسال بین‌الملل و .... اعتماد مشتریان را جلب و با رکورد ارسال بیش از 150.000 بسته در روز، خدمت‌رسان مشتریان باشد.

یکی از مزایای تیپاکس که باعث شده تا مخاطبین خانگی و صاحبین کسب‌وکارها از خدمات این سازمان استفاده کنند، ارائه سرویس‌های نو در ثبت و ارسال بسته از جمله اپلیکیشن مای تیپاکس و پلتفرم ای تیپاکس است. حال آن‌که بعد از ثبت سفارش، مشتری می‌تواند بسته خود را در هر لحظه رهگیری و درصورت گم شدن یا آسیب دیدن معادل ارزش ثبت شده جبران خسارت کند.

تیپاکس با افتتاح هاب‌های مکانیزه در نقاط مختلف کشور، تلاش کرده تا سفر بسته را کاهش داده و در سریع‌ترین زمان ممکن، امانت‌های مشتریان را از مبدا به مقصد برساند.

تیپاکس با افتتاح نمایندگی‌های مختلف در سراسر ایران و حتی شهرهای کوچک توانسته تا علاوه بر ایجاد موقعیت برای داشتن کسب‌وکار شخصی، ارسال بسته برای مشتریان این مناطق را نیز تسهیل کند.

تیپاکس اولین پست خصوصی کشور و یک شرکت دانش بنیان است که همواره در تلاش بوده تا با ارائه خدمات لجستیکی نو و مطابق با نوآوری‌های روز جهانی، بالاترین سطح خدمات را به هموطنان عزیز ارائه دهد.

اگر علاقمند به حوزه لجستیک و آشنایی با فعالیت‌های این سازمان هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا گزارش فعالیت‌های سال 1400 تیپاکس که شامل تعداد ارسال بسته در روز، تعداد شکایت‌ها، تعداد نمایندگی و .... را در لینک زیر مطالعه کنید.

گزارش جامع فعالیت‌های سال 1400 تیپاکس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir Aghamohamadi
    Amir Aghamohamadi | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

    بسته ها رو شوت میکنند و از ده تا ۹ تاش شکسته میرسه دست مشتری

  • Amir Aghamohamadi
    Amir Aghamohamadi | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

    آشغالترین سیستم پست .... انگار موقع استخدام نمایندگی ها بی تربیت ترین های ایران رو استخدام کردند. چطوری این همه ادم بی اعصاب و با برخورد بد استخدام شده از عجایبه

مطالب پیشنهادی