ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فولد 5
موبایل

سامسونگ تأیید کرد: رویداد آنپکد بعدی در کره جنوبی برگزار می‌شود

سامسونگ رویداد گلکسی آنپکد بعدی برای رونمایی از گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 را در کره جنوبی برگزار خواهد کرد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۰

در گذشته شایعاتی مبنی بر برگزاری رویداد آنپکد بعدی سامسونگ برای رونمایی از گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 در کره جنوبی منتشر شده بود، اما حالا سامسونگ به‌طور رسمی چنین موضوعی را تأیید کرده است.

«لی یانگ-هی»، مدیر مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ DX، به‌طور رسمی برگزاری رویداد آنپکد بعدی سامسونگ در سئول، کره جنوبی را تأیید کرده است. به گفته یانگ-هی، برگزاری این رویداد در کره جنوبی منطقی است و این کشور اهمیت بالایی دارد. بنابراین این‌بار رویداد سامسونگ به‌جای ایالات متحده آمریکا، در کشور خودش برگزار خواهد شد.

رویداد آنپکد بعدی سامسونگ میزبان گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 خواهد بود

لی یانگ-هی درباره تاریخ برگزاری این مراسم یا گوشی‌های حاضر در آن اطلاعاتی منتشر نکرده است. بااین‌حال طبق شایعات، این رویداد زودتر از سال‌های گذشته و در تاریخ 26 ژوئیه (4 مردادماه) برگزار خواهد شد. همچنین در این رویداد شاهد رونمایی از گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 خواهیم بود.

رندر گلکسی زد فلیپ ۵

در این رویداد علاوه بر گوشی‌های تاشو سامسونگ، احتمالاً با ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 6 هم روبه‌رو خواهیم شد. همچنین طبق شایعات، باید منتظر رونمایی از تبلت‌های گلکسی تب S9 هم باشیم. این‌بار ظاهراً تبلت‌های سامسونگ با پشتیبانی از استاندارد‌های IP، در برابر نفوذ آب مقاوم خواهند بود.

برخی شایعات به رونمایی از یک هدست واقعیت ترکیبی توسط سامسونگ در رویداد آنپکد بعدی هم اشاره می‌کنند. البته درحال‌حاضر اطلاعات زیادی درباره چنین محصولی منتشر نشده است، بااین‌حال با توجه به اینکه اپل در کنفرانس WWDC 2023 از اولین هدست واقعیت ترکیبی‌اش رونمایی می‌کند، معرفی محصولی مشابه از سوی سامسونگ منطقی به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حامد بهاری
    حامد بهاری | ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

    بادز جدید امسال معرفی نمیشه؟ خبری ازش نیست؟

مطالب پیشنهادی