ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۸ میلیون سامسونگ
تکنولوژی

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ تا ۸ میلیون تومان

اگر قصد خرید گوشی هوشمند با حداکثر قیمت ۸ میلیون تومان از برند سامسونگ را دارید، این مطلب را بخوانید.

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۵

گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌تر سامسونگ، محبوب‌ترین محصولات این کمپانی در دنیای موبایل هستند که هر ساله در جایگاه مخصوصی در بین پرفروش‌ترین گوشی‌‌های بازار جهانی دارند. گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ در ایران نیز طرفداران زیادی دارند. بسیاری از مشتریان ایرانی برای خرید بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان از سامسونگ برنامه‌ریزی می‌کنند. بنابراین تصمیم گرفتیم که راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون تومان را برای شما تهیه کنیم. همچنین برای علاقه‌مندان به گوشی‌های پرچمدار، راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ سری s را تدارک دیده‌ایم. در ادامه این مطلب همراه دیجیاتو باشید.


معرفی بهترین گوشی تا 8 میلیون تومان سامسونگ

در رده قیمتی زیر ۸ میلیون تومان، گوشی‌های زیادی از برند سامسونگ وجود دارند؛ اما بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان سامسونگ شامل می‌شود که در این راهنمای خرید، آن‌ها را گلچین گرده‌ایم. این مدل‌ها در کنار برخورداری از مشخصات جذاب و ارزش خرید بالا، جدیدتر از سایر مدل‌ها هستند و به‌مدت طولانی‌تر تحت پشتیبانی نرم‌افزاری سامسونگ قرار می‌گیرند. پیش از این گوشی‌های سری Galaxy A و بهترین گوشی‌های سامسونگ خود در مطلبی جداگانه توسط دیجیاتو معرفی شده‌اند. در ادامه مدل‌های منتخب راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون تومان را به شما معرفی خواهیم کرد.


گلکسی A05s مدل ۴/۶۴ گیگابایت ؛ اقتصادی‌ترین گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ : ۴.۹ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۸ میلیون سامسونگ - گلکسی A05s
مشخصات گلکسی A05s
نمایشگر۶.۷ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢۴۰۰ پیکسل و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی
چیپستاسنپدراگون ۶۸۰
ترکیب رم و حافظه داخلی۴/۶۴، ۴/١٢٨ و ۶/١٢٨ گیگابایتی
سیستم‌عاملاندروید ١٣ با پوسته One UI Core 5
دوربین اصلی٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی١٣ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ۲۵ وات
وزن۱۹۴ گرم
قابلیت‌های جانبیمجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر انگشت و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

پیش‌تر در این رده قیمتی، گلکسی A14 (بررسی دیجیاتو) را به‌عنوان بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ پیشنهاد می‌کردیم؛ اما حالا این عنوان به مدلی جدیدتر یعنی گلکسی A05s رسیده است. این گوشی بیشتر می‌تواند مناسب کسانی باشد که به مدرن بودن گوشی اقتصادی خود اهمیت می‌دهند. مغز متفکر این گوشی تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ است که قدرت مناسبی در استفاده روزمره دارد. دوربین اصلی این گوشی شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با عملکردی قابل‌قبول است. در کنار آن نیز دوربین‌های دیگری استفاده شده‌اند که نمی‌توان به آن‌ها اتکا کرد.

مدل ۴/۶۴ گیگابایتی گلکسی A05s با قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر مدل‌ها در بازار قابل خریداریست؛ اما با کمی بودجه بیشتر می‌توانید مدل مجهز به حافظه ۱۲۸ گیگابایتی آن‌را نیز خریداری کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه گلکسی A05s، بهره‌مندی از اندروید ۱۳ و پشتیبانی نرم‌افزاری بهتر نسبت به سایر رقبا است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ ۲۵ واتی و حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور از دیگر مشخصات این گوشی هستند؛ البته زحمت خرید شارژر این گوشی بر عهده خودتان خواهد بود زیرا سامسونگ شارژر را از جعبه گوشی‌های اقتصادی‌اش نیز حذف کرده است. در ادامه با بررسی گلکسی A05s و برادر کوچک‌ترش همراه دیجیاتو باشید.


گلکسی A15 مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی ؛ ارزشمندترین گوشی اقتصادی سامسونگ : ۶ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب - گلکسی A15
مشخصات گلکسی A15
نمایشگر۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ٩۰ هرتز
چیپستمدیاتک Helio G99
ترکیب رم و حافظه داخلی١٢٨/۴، ١٢٨/۶، ١٢٨/٨ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی
سیستم‌عاملاندروید ١۴ با پوسته One UI Core 6
دوربین اصلی٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی١٣ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ٢۵ وات
وزن۲۰۰ گرم
قابلیت‌های جانبیحسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A15 را می‌توان همان گلکسی A24 (بررسی دیجیاتو) با اندروید ۱۴ دانست. این گوشی از جدیدترین میان‌رده‌های کره‌ای‌ها در بازار ایران است و در حال حاضر به‌عنوان بهترین گوشی سامسونگ با قیمت ۷ میلیون تومان شناخته می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم بررسی گلکسی A15 را در دیجیاتو دنبال کنید.

چیپ مدیاتک هلیو G99 در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌توانند از عهده اجرای اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 برآیند؛ اما اگر مدل مجهز به رم ۶ گیگابایتی را تهیه کنید، احتمالاً در آینده با مشکلات کم‌تری مواجه خواهید شد. اوضاع وقتی بهتر می‌شود که نمایشگر سوپر امولد ۹۰ هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیتی را نیز به این مجموعه اضافه کنیم. از همه مهم‌تر، پشتیبانی نرم‌افزاری و امنیتی این گوشی بسیار بیشتر از رقبای هم‌قیمت است.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی کیفیت مطلوبی دارد اما مهم‌تر از آن به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده تا تجربه خوبی از عکاسی و فیلم‌برداری داشته باشید. با دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز می‌توانید سلفی‌های باکیفیتی ثبت کنید. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز ویژگی خوبیست که زیر سایه فقدان شارژر داخل جعبه، اهمیت خود را از دست می‌دهد. به‌طور کلی، گلکسی A15 و گلکسی A25 را می‌توان بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفت.


گلکسی A25 مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی ؛ بهترین میان‌رده زیر ۱۰ میلیون تومان سامسونگ : ۸.۵ میلیون تومان

گلکسی A25
مشخصات گلکسی A25
نمایشگر۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز
چیپستاگزینوس ۱۲۸۰
ترکیب رم و حافظه داخلی۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸، ۶/۲۵۶ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی
سیستم‌عاملاندروید ١۴ با پوسته One UI 6
دوربین اصلی٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی١٣ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ٢۵ وات
وزن۱۹۷ گرم
قابلیت‌های جانبیحسگر تشخیص اثر‌انگشت، جک هدفون و درگاه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A25 عضو جدیدترین نسل از میان‌رده‌های سامسونگ است که به‌واسطه مشخصات جذابش، توانسته یکی از گزینه‌های ارزشمند این راهنمای خرید باشد؛ البته باوجود مشخصات جذابی که این مدل دارد، اگر حدود ۱۰ میلیون تومان بودجه داشته باشید احتمالاً گلکسی A34 گزینه بهتری برای شما خواهد بود. باوجوداین گلکسی A25 را می‌توان بهترین گوشی میان رده سامسونگ در رده قیمتی حدود ۸ تا ۹ میلیون تومان دانست.

این گوشی به نمایشگر سوپرامولد ۱۲۰ هرتزی، چیپ اگزینوس ۱۲۸۰ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. از دیگر مشخصات جذاب این گوشی می‌توان به بهره‌مندی از جک هدفون و وعده دریافت ۴ نسل آینده اندروید اشاره کرد. درحال‌حاضر مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی گلکسی A25 با قیمت کمی بیشتر از ۸ میلیون تومان، بهترین گوشی هوشمند سامسونگ در این راهنمای خرید به‌شمار می‌آید.


جمع‌بندی راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان سامسونگ

بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که سراغ خرید گوشی‌های پرچمدار نروند و هزینه‌های هنگفتی برای گوشی‌های هوشمند نپردازند. در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون تومان، نگاهی به برترین نمایندگان اقتصادی این شرکت کره‌ای داشتیم. با انتخاب یکی از این مدل‌ها می‌توانید بسیاری از کارهای خود را بدون نیاز صرف هزینه چشمگیر انجام دهید. همچنین با مطالعه بهترین گوشی های میان رده سامسونگ اطلاعات بیشتری پیرامون سایر مدل‌ها به دست خواهید آورد.

نظر شما در مورد لیست بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان سامسونگ چیست؟ آیا مدل دیگری را برای افزوده شدن به این لیست پیشنهاد می‌کنید؟ در بخش نظرات، تجربه کاربری خود را از مدل‌های معرفی شده در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر ۸ میلیون تومان با دیجیاتو به‌اشتراک بگذارید.


سوالات متداول در مورد بهترین گوشی تا ۸ میلیون سامسونگ

بهترین گوشی تا ۸ میلیون سامسونگ کدام مدل است؟

گلکسی A15 و گلکسی A25 بهترین گوشی‌های این شرکت در بازه قیمتی مذکور هستند که از ارزش خرید بالایی هم بهره می‌برند.

بهترین گوشی های سامسونگ زیر 8 میلیون تومان از لحاظ ارزش خرید کدامند؟

در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر 8 میلیون تومان، گلکسی A05s، گلکسی A15 و گلکسی A25 ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهزیار عظیم زاده
    مهزیار عظیم زاده | ۱۰ شهریور ۱۴۰۲

    واای چقدر کامل، همه گوشی ها ویدیو بررسی دارن 😍

مطالب پیشنهادی