ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوبیتکس در نمایشگاه صنعت مالی کشور

از جمعه تا دوشنبه، از ساعت ۸ تا ۱۵ می‌توانید مهمان غرفه نوبیتکس باشید.

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۵

نوبیتکس، بزرگ‌ترین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران، در نمایشگاه صنعت مالی ایران شرکت می‌کند. شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور (بورس، بانک و بیمه) قرار است از ۱۹ تا ۲۲ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار ‌شود. غرفه نوبیتکس در این نمایشگاه میزبان علاقه‌مندان به حوزه بلاکچین، رمزارز و فناوری‌های نوین مالی است.

نوبیتکس اخیرا از محصولات متنوعی در راستای فراگیری و دسترس‌پذیری رونمایی کرده که در حاشیه نمایشگاه، فرصت بحث و تبادل نظر درباره آن فراهم است. وام و اعتبار خرید کالا، استیکینگ، ییلد فارمینگ، استخر مشارکت، معاملات تعهدی، لایت ورژن و لاکت‌ولت بخشی از آخرین محصولات نوبیتکس است که دست‌اندرکاران توسعه آن‌ها در غرفه نوبیتکس برای تعامل با کاربران حضور دارند.

همچنین نوبیتکس لبز به عنوان بازوی تحقیقاتی نوبیتکس هم در این نمایشگاه حضور فعالی دارد. اعضای این تیم اخیرا موفق شده‌اند برای اولین بار در ایران و جهان یک پروتکل اثبات اندوخته با حفظ «حریم خصوصی کاربران» را ارائه کنند. در عین حال نوبیتکس ونچرز به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری جسورانه‌ی نوبیتکس هم در این رویداد بزرگ حضور دارد. نوبیتکس ونچرز به دنبال حمایت از تیم‌های با انگیزه و سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های پیشرو و نوآور در حوزه‌هایی مثل زیرساخت‌های بلاکچین، ابزارهای معاملاتی، تشخیص تقلب، پشتیبانی مشتریان، مدیریت دارایی، امنیت و سایر خدمات مالی و زیرساختی مرتبط با حوزه‌ی رمزارز، بلاکچین و وب 3 است. از جمعه تا دوشنبه از ساعت 8 تا 15 می‌توانید مهمان غرفه نوبیتکس باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی