ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل سداد: بخشی از نیازهای سرمایه‌گذاری خود را از طریق استارتاپ‌ها تأمین می‌کنیم

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیکی سداد در جمع خبرنگاران از برنامه‌های آتی این شرکت گفت.

مهدیه اسماعیلی
نوشته شده توسط مهدیه اسماعیلی | ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۰

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیکی «سداد» در مراسم تغییر هویت بصری این شرکت درباره سرمایه‌گذاری روی تیم‌های تکنولوژی‌محور توضیحاتی ارائه داد. او اعلام کرد بخشی از نیازهای این شرکت از طریق استارتاپ‌ها و تیم‌های توانمند بخش خصوصی تأمین می‌شود.

«محمدحسین کاشی»، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیکی سداد، در مراسم تغییر هویت بصری این شرکت که در روز پنج‌شنبه، ۲۵ خردادماه، با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. او در پاسخ به سؤال دیجیاتو مبنی بر ارائه برنامه‌های آینده برای سرمایه‌گذاری در حوزه تکنولوژی گفت: «سعی داریم بخشی از نیازهای خود را با توجه به عملکردی که در حوزه نوآوری داریم از طریق استارتاپ‌ها برآورده کنیم.»

او ادامه داد: «بخش دیگری از این نیازها نیز از طریق شرکت‌های توانمند حوزه فناوری در بخش خصوصی برآورده خواهد شد. تقویت تیم فنی در زیرساخت‌های نرم‌افزاری نیز از دیگر اهداف ما در این حوزه خواهد بود.»

«به‌زودی وارد بازار بورس می‌شویم»

کاشی درباره چشم‌انداز سداد برای سهم‌گیری از بازار گفت: «در بحث افزایش سهم از بازار، ما قصد داریم سهم خود را از بازا افزایش دهیم. از طرفی در بین شرکت‌های این بازار در رتبه اول قرار بگیریم.»

او همچنین درباره میزان سوددهی این شرکت‌ توضیح داد: «میزان سوددهی ما در سال گذشته برابر با میزان سودی بود که در شش ماه اخیر، یعنی از ابتدای دی‌ماه ۱۴۰۱ تا ابتدای خردادماه سال جاری به آن رسیدیم. برنامه‌مان برای آینده نیز دوبرابرکردن مقدار سوددهی تا پایان سال است.»

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیکی سداد درباره حضور این شرکت در بورس نیز به خبرنگاران گفت: «با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌هایی که از سال گذشته صورت گرفته است، توانستیم تأییدات لازم را بورس دریافت کنیم. امیدوارم بتوانیم طی هفته‌های آینده نیز در بورس تهران حضور پیدا کنیم.» او در ادامه صحبت‌های خود گفت: «در نظر داریم تا کیف‌پول سازمانی را نیز توسعه دهیم. ما حدود ٧٠٠ هزار پذیرنده در کل کشور داریم و سعی می‌کنیم از این بستر خدمات مختلفی را ارائه دهیم.»

مدیریت بصری، آغازی برای تغییرات جدید

به گفته محمدحسین کاشی، با توجه به اینکه شش‌ماه است که هویت بصری و لوگوی این شرکت تغییری نداشته، ری‌برندینگ می‌تواند تأثیرات مثبتی روی پرسنل و مشتریان داشته باشد. او درباره اثرات ری‌برندینگ توضیح داد: «ما سعی کردیم با ایجاد این تغییرات چسبندگی و میزان وفاداری کارکنان را افزایش دهیم. از طرفی این تغییرات به یکپارچه‌سازی هویت ما کمک فراوانی می‌کند. این مسئله اثرگذاری روی مشتریان و ذی‌نفعان را به‌همراه دارد؛ قابلیتی که در گذشته در محصولات ما دیده نمی‌شد.»

براساس گفته‌های مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیکی سداد، این شرکت به‌عنوان شرکت پرداخت‌یار بانک ملی قصد دارد به‌سمت ارائه راهکارهای پرداخت به مشتریان پیش برود. کاشی معتقد است ارائه راهکارهای خاص پرداختی به کسب‌وکارها و مجموعه‌های مختلف وجه تمایز این شرکت با سایر پرداخت‌یارهاست.

او درباره سایر برنامه‌های سداد و ارتباطش با ری‌برندینگ توضیح داد: «ری‌برندینگ برنامه‌ای بود که ما از شش‌ماه پیش برایش هدف‌گذاری کرده بودیم. همچنین سعی داشتیم افزایش سهم از بازار و یکسری تغییرات دیگر را با یک چهارچوب خاص اجرایی کنیم. درنهایت تصمیم گرفتیم تمام این تغییرات را با مدیریت بصری و ری‌برندینگ آغاز کنیم.»

به گفته مدیرعامل سداد، تمرکز این شرکت در حوزه ارائه خدمات پرداخت روی مشتریان سازمانی و سعی در رفع نیازهای آن‌ها به صورت یکپارچه است.

کاشی با اشاره به اینکه این شرکت هم مانند تمام شرکت‌های فناوری ‎محور با مشکلاتی مانند تحریم دست‌وپنجه نرم می‌کند، گفت: «با تمام این مشکلات ما همواره سعی داریم زیرساخت‌ها را تقویت کرده و محصولات باکیفیت‌تری ارائه دهیم.»

«آرین مقبلی»، مدیر هنری سداد نیز در این مراسم درباره طراحی لوگو جدید پرداخت الکترونیک سداد و به الگوی «تولد پروانه از پیله» اشاره کرد و گفت: «اولین نکته در هویت بصری سداد پویایی و اولین قدم برای رشد، حرکت است؛ به‌ همین دلیل از اِلمان خط استفاده کردیم. همچنین طرح پروانه نماد بلوغ و رشد و رنگ زرد نشان هدف و درخشش پرداخت الکترونیک سداد است.»

سداد در مسیر ACTION

در ادامه برنامه «آزاده نوری»، مدیر بخش HR این شرکت اعلام کرد: «عزم خود را جزم کردیم تا سداد در مسیر پیشرفت قرار بگیرد. اولین گامی که امسال برداشتیم، این است که به استراتژی اکشن برسیم. A C یعنی خلق تجربه عالی برای مشتریان. می‌خواهیم بهترین تجربه را خلق کنیم و برای این کار بازبینی‌ها در فرایندها را شروع کردیم. حرف بعد کلمه اکشن نیز T است که به‌معنای Talent Engedgment بوده و می‌خواهیم مبحث بحث تعلق خاطر کارکنان را در سداد افزایش دهیم؛ چرا که شرکت‌های برتر دنیا در این آیتم نسبت به سایر رقبای خود برتری دارند. درواقع تعلق‌خاطر کارکنان به یک شرکت به‌طور میانگین بیست درصد است، اما در شرکت‌های برتر دنیا این عدد به ۷۰ درصد می‌رسد.»

نوری در ادامه به دو حرف I O در کلمه اکشن اشاره کرد و آن را مخفف سرمایه‌گذاری در تکنولوژی عنوان کرد و د نهایت حرف N را در این شعار به خلق ارزش‌های جدید مرتبط دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی