ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

هومن مسگری مدیرعامل بلوط شد

داتین، هومن مسگری، معاون مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های داتین را با حفظ سمت به‌عنوان مدیرعامل شرکت «مدیریت ثروت هوشمند بلوط» منصوب کرد.

ایمان بیک
نوشته شده توسط ایمان بیک | ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۰

داتین هومن مسگری، معاون مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های داتین، را با حفظ سمت به‌عنوان مدیرعامل شرکت «مدیریت ثروت هوشمند بلوط» منصوب کرد.

هومن مسگری از سال 1401 با راه‌اندازی معاونت مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های داتین، راهبری این بخش تازه‌تأسیس را عهده‌دار شد. او پیش‌ازاین، مدیر طرح استقرار و توسعه بانکداری متمرکز بانک سپه بود.

داتین سال 1401 روی شرکت «مدیریت ثروت هوشمند بلوط» سرمایه‌گذاری کرد تا بتواند سبد محصولات و خدماتش را در حوزه پس‌انداز و سرمایه‌گذاری، به‌عنوان یکی از ارکان فراگیری مالی تکمیل‌‌تر کند.

«محمد نژادصداقت»، مدیرعامل داتین، به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار در بلوط، درمورد اضافه‌ شدن این کسب‌وکار به سبد محصولات و خدمات داتین و ادامه مسیر آن گفت: «مدیریت ثروت هوشمند بلوط برای داتین از آن جهت اهمیت دارد که بتواند در کنار ویپاد، سبد محصولات متنوعی را برای توانمندسازی مالی و توسعه فراگیری مالی در اختیار عموم جامعه قرار بدهد. بلوط به‌صورت مستقل به فعالیت‌‌های خود ادامه‌ خواهد داد و تلاش خواهیم کرد تا با نوآوری، ابزارهای مدیریت ثروت را به‌منظور توانمندسازی مالی در اختیار عموم جامعه قرار بدهیم.»

محصول بلوط تاکنون با اتصال به ۹ صندوق فعال، فرصت سرمایه‌گذاری و پس‌انداز خرد را برای کاربران خود فراهم کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی