ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

امداد موبایل، مرجع خرید شارژر موبایل با قیمت رقابتی

همانطور که میدانید متاسفانه یک رنگی و شفافیت همیشه در بازار وجود نداشته و برخی وارد کنندگان لوازم جانبی موبایل مانند شارژر اقدام به ارائه و فروش کابل و شارژرهایی می‌کنند که فاقد اصالت، گارانتی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همانطور که میدانید متاسفانه یک رنگی و شفافیت همیشه در بازار وجود نداشته و برخی وارد کنندگان لوازم جانبی موبایل مانند شارژر اقدام به ارائه و فروش کابل و شارژرهایی می‌کنند که فاقد اصالت، گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

امداد موبایل توانسته ارتباط موثر و سازنده‌ای با طرف‌های خارجی ایجاد و اقدام به تهیه تمام لوازم جانبی اصل و با کیفیت کند.

امداد موبایل محصول را همراه با اصالت کالا و قیمت مناسبی به مشتریان خود ارائه می‌کند

نگهداری درست و اصولی، ماندگاری و عمر بالای باتری گوشی از جمله مواردی است که باید به آن دقت کرد و یکی از بزرگترین دغدغه‌های روزانه است که تمامی افراد با آن درگیر هستند. به همین خاطر یک شارژر اصل و با کیفیت و همچنین سرعت و راحتی در شارژ باید در اولویت‌های روزانه هر کسی باشد.

طبق یک بررسی و تحقیق انجام شده در سال ۲۰۱۹ اولویت اول خریداران گوشی‌های هوشمند ابتدا اندازه و اینج صفحه‌ی تلفن، سپس در مرحله دوم تعداد ساعاتی است که باتری تلفن شارژ نگه می‌دارد. جالب است بدانید که کیفیت و لنز دوربین گوشی با اختلاف بسیار کمی سوم است.

شارژر اورجینال سامسونگ

به دلیل محبوبیت برند سامسونگ استفاده کنندگان بسیار زیادی در کشور دارد. به همین خاطر واردات لوازم جانبی سامسونگ نیز به مراتب زیاد است.

یکی از اتفاقات عمده‌ای که متاسفانه در اکثر فروشگاه‌ها و بازارهای موبایل ایران رخ می‌دهد این است که در بین وارد کنندگان کسانی هستند که از این فرصت به نفع خود سوء استفاده می‌کنند. به همین خاطر دغدغه اصلی خریداران نیز تهیه یک کابل و شارژر اصلی سامسونگ است.

امداد موبایل اطمینان میدهد که محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند تماما با اصالت و اورجینال هستند، به همین خاطر جای نگرانی بابت دستگاه و خرید محصول نیست. درضمن می‌توانید شارژرهای متنوع برای تمامی محصولات سامسونگ را در امداد موبایل مشاهده کنید.

شارژر برند هواوی در امداد موبایل

علاوه بر ارائه محصول با کیفیت، از دیگر خدماتی که امداد موبایل به مشتریان و کاربران خود ارائه می‌دهد، آموزش و ارائه راهنمایی‌های لازم در خصوص محصولات است.

بطور مثال چه مدل شارژری با چه مدل گوشی تلفنی از برند هواوی همخوانی دارد و میزان آمپر و وات متفاوت در شارژرهای هواوی چه تفاوت و مزیتی برای شما فراهم خواهد کرد.

در ضمن قیمتی که توسط امداد موبایل در اکثر محصولات بویژه لوازم جانبی ارائه می‌شود کاملا رقابتی بوده و مزیت خرید را بیشتر می‌کند. به سادگی می‌توانید همین الان اقدام به خرید شارژ اصلی هواوی با ضمانت تست 7 روزه کنید.

شارژر اصلی آیفون با ضمانت

آموزش نحوه خرید و تفاوتی که بین دستگاه‌ها و لوازم جانبی وجود دارد از مهمترین دلایلی است که وفاداری مشتری را بیشتر می‌کند.

امداد موبایل به سادگی تفاوت بین جنس اصل و تقلبی را به شما آموزش می‌دهد تا با آگاهی کامل اقدام به خرید شارژر اصل و با کیفیت گوشی آیفون کنید.

همانطور که می‌دانید گوشی‌های آیفون نسبت به سایر تلفن‌های هوشمند قیمت و حساسیت بسیار بالاتری دارند و ایجاد حتی یک نوسان کوچک می‌تواند دستگاه شما را با خطراتی بزرگ روبرو کند. بطور مثال خرید یک شارژر تقلبی و ناکارآمد میتواند عمر باتری گوشی شما را به خطر انداخته و طبعا خطرات بیشتری برای تلفن شما به همراه بیاورد.

ضمانت شارژر برند اپل برای گوشی های آیفون از خدمات بارزی است که امداد موبایل به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بنابراین به راحتی خرید کنید و بدانید که بواسطه‌ی شارژری که از امداد موبایل تهیه می‌کنید هیچ خطری گوشی آیفون شما را تهدید نخواهد کرد. تنها دغدغه شما در امداد موبایل مقایسه ویژگی‌ها و البته قیمت خواهد بود. قیمتی که خود خواهید دانست حقیقتا رقابتی است.

خرید شارژر اورجینال اپل آیفون به همراه ضمانت اصالت کالا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی