ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با پکپی محدودیت‌ها را دور زده و نقل‌وانتقالات مالی را مانند حرفه‌ای‌ها انجام دهید

این روزها همه ما به‌نحوی درگیر پرداخت‌های بانکی و مصائب آن هستیم. وقتی پای صحبت فعالان جوامع مجازی و آن‌ها که کسب‌وکارشان با این شبکه‌ها در ارتباط است می‌نشینیم، معمولا گِله‌ها از دشواری هماهنگی پرداخت‌ها ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها همه ما به‌نحوی درگیر پرداخت‌های بانکی و مصائب آن هستیم. وقتی پای صحبت فعالان جوامع مجازی و آن‌ها که کسب‌وکارشان با این شبکه‌ها در ارتباط است می‌نشینیم، معمولا گِله‌ها از دشواری هماهنگی پرداخت‌ها و سختی‌های پیگیری واریزی‌هاست.

مثلا تصور کنید که شما مدیر یک صفحۀ اینستاگرامی هستید و هرروز چندین‌نوبت واریزی برای تبلیغ یا فروش در پیج‌تان دریافت می‌کنید. هربار که می‌خواهید با یکی از مشتریان‌تان ارتباط مالی برقرار کنید چه باید بکنید؟ باید اول شماره‌کارت‌تان را برای طرف مقابل ارسال کنید؛ بعد منتظر بمانید تا او پس از واریز برایتان تصویری از صفحه پرداختش بفرستد. درنهایت گزارش‌گیری از حساب‌تان هم معضلی‌ست که با آن دست‌به‌گریبان خواهید بود.

این تنها یک مثال بود. ما دنبال راه‌حلی کاربردی و جامع بودیم؛ برای همین نیازهای موجود را بررسی کردیم و دست آخر توانستیم به یک نتیجه اساسی برسیم؛ نمی‌گوییم معجزه، اما راه‌حلی که ما یافتیم فوق‌العاده است!

راهکاری که ما به آن رسیدیم چه بود؟

مقدمه کافی‌ست! برویم سراغ راهکاری که ما پیدا کردیم. ما با بررسی همۀ نیازهای موجود و پاسخ‌های منطقی و کاربردی‌ که می‌توان به این نیازها داد، به جمع‌بندی رسیدیم و یک صفحه پرداخت اختصاصی برای افراد و هم‌چنین کسب‌وکارهای آنلاین ایجاد کردیم تا تنها با یک لینک بتوانند نقل و انتقالات مالی‌شان را سامان بدهند.

ابتدا ببینیم پکپی چیست

پکپی سرویس پرداخت‌یار آنلاینی است که با یک عضویت ساده، لینکی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از آن به‌عنوان صفحه پرداخت اختصاصی‌تان استفاده کنید. پکپی مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی دریافت کرده است.

چگونه به پکپی اعتماد کنیم؟

این سرویس برای فعالیت‌های خود مجوزهای لازم را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ کرده و خدمات خود را کاملا قانونی به مشتریانش ارائه می‌دهد. شما با مراجعه به سایت پکپی می‌توانید نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای را مشاهده کنید.

شاید شما هم جزء این گروه‌ها باشید!

  • یک مدیر ساختمان هر ماه باید شماره‌حسابش را برای تمام اعضای ساختمان بفرستد تا پول شارژ و... را دریافت کند. صاحب‌خانه‌ها نیز برای دریافت اجاره‌خانه همین کار را باید بکنند. بعد هم منتظر بنشینند تا تک‌تک اعضا با ارسال تصویر فیش بانکی پرداخت‌شان را اثبات کنند! و بعدتر احتمالا برای آن‌ها رسید پرداخت بفرستد.
  • مدیران کانال‌های تلگرامی و ادمین‌های پیج‌های اینستاگرامی را هم که بالاتر مطرح کردیم و دیدیم که روش قدیمی دریافت وجه چقدر زمان‌بَر و اعصاب‌خردکُن است. این گروه به راه‌حلی نیاز دارند تا فرآیند پاسخ‌دهی به دایرکت و پیام‌های مشتریان را سرعت ببخشد و هم‌چنین اطلاعات خریدار را به آن‌ها نشان داده و در سازمان‌بخشی به خریدها و فاکتورها و رسیدها به ایشان کمک کند.
  • فریلنسرها هم شکایت‌های مشابهی داشتند. مثلا یکی از دوستان ما که در حوزۀ تدریس خصوصی کنکور فعال است، از پروسه کنترل حسابش گله‌مند بود و به‌دنبال راهی می‌گشت تا آسان‌تر و کم‌دردسرتر روابط مالی‌اش را با والدین دانش‌آموزانش سروُسامان بدهد. صدور فاکتور نیز برای برخی از فریلنسرها مهم است.
  • تازه وقتی این بررسی‌ها را کنار هم چیدیم؛ یکی از همکاران ما متوجه شد که می‌تواند صندوق قرض‌الحسنه خانوادگی‌شان را هم با این روش به‌صورت موثرتری مدیریت کند. یادآوری زمان پرداخت‌ها و گزارش‌گیری از پرداختی‌های اعضا و... چیزهایی بود که همکار ما نیاز داشت.

 

پکپی کدام محدودیت‌ها را از سر راه من برمی‌دارد؟

  • تا حالا شده که از محدودیت 3 میلیون تومانی انتقال وجه عاصی شده باشید؟! خب، با پکپی دیگر با این محدودیت روبه‌رو نخواهید شد. سقف پرداخت روزانه در پکپی 20 میلیون تومان است. پس دیگر لازم نیست از جملۀ «سقف پرداخت امروزم پُر شده؛ فردا باقی پول رو برات واریز می‌کنم» استفاده کنید!
  • در روش قدیمی «دادن شماره‌کارت و گرفتن عکس فیش پرداختی» تهیه گزارش از درآمد ماهانه بسیار دشوار بود. اما وقتی از صفحه پرداخت‌تان در پکپی استفاده کنید، به یک داشبورد کامل گزارش‌گیری دسترسی خواهید داشت تا بتوانید در ساده‌ترین حالت ممکن حساب‌وکتاب‌هایتان را مشاهده و بررسی کنید. هم‌چنین نباید امکان صدور فاکتور و رسید پرداخت را هم فراموش کنید. آن‌ها که با کسب‌وکارها همکاری می‌کنند، خوب می‌دانند که صدور فاکتور چقدر مهم و حیاتی است؛ و پکپی این کار را به‌راحتی برای شما انجام می‌دهد.
  • دیگر مزیت پکپی امکان مدیریت هم‌زمان واریزی‌های چند حساب است. با این سرویس دیگر از سختی مدیریت حساب‌هایتان با چند اپلیکیشن خلاص خواهید شد. درضمن، وقتی از پکپی استفاده می‌کنید می‌توانید نام و مشخصات پرداخت‌کننده را هم مشاهده کنید.

پکپی در مدیریت فروش و تسهیل و تسریع پرداخت‌ها و فعالیت‌های مالی همراه‌تان خواهد بود. فعال‌سازی پکپی نیز بسیار سریع است و در کم‌تر از یک روز شما به صفحه پرداخت اختصاصی‌تان دسترسی خواهید داشت. این صفحه کاملا رایگان ساخته می‌شود و می‌تواند باعث بالا رفتن اعتبار کسب‌وکار شما شود؛ چراکه یک صفحه پرداخت اختصاصی با عنوان خودتان و لوگوی اختصاصی‌تان خواهید داشت.

ولی من جزء هیچ‌کدام از این گروه‌ها نبودم...

شاید توضیحات ما این حس را در شما ایجاد کرده باشد که استفاده از پکپی فقط به‌درد صاحبان مشاغل و کسب‌وکار می‌خورد. نه دوستان! چنین نیست. فرض کنید شما با چند نفر از دوستان‌تان راهی مسافرت شده‌اید و یکی‌تان به‌اصطلاح «مادرخرج» جمع است. حتی در چنین شرایطی هم می‌توانید از لینک پرداخت شخصی‌تان استفاده کنید تا بدون هیچ هزینه‌ای حساب‌وکتاب‌های دنگی سفرتان را سروُسامان بدهید. یا شاید بخواهید در بازه‌ای طولانی‌مدت‌تر، با هم‌خانه‌ای‌ها یا دوستان‌تان در خوابگاه چنین نقل و انتقالات مالی را به آسان‌ترین روش ممکن انجام دهید.

پس پکپی برای همه است؛ نه یک گروه خاص. هرکسی می‌تواند با عضویت ساده در این سرویس، از امکانات طلایی و منحصربه‌فرد آن بهره‌مند شود. مطمئن باشید که پس از عضویت، حتما ایده شخصی‌تان برای استفاده از پکپی را پیدا خواهید کرد. اگر دوست داشتید می‌توانید استفاده خلاقانه‌تان از پکپی را با ما هم به‌اشتراک بگذارید تا بتوانیم خدمات بیش‌تری در این زمینه مهیا کنیم.

حالا برویم سراغ مراحل عضویت:

عضویت در پکپی بسیار آسان است

  1. وارد سایت پکپی شده و حساب کاربری‌تان را ایجاد کنید.
  2. اطلاعات پروفایل‌تان را تکمیل کنید.
  3. همکاران ما در کم‌تر از یک روز کاری، احراز هویت و فعال‌سازی سرویس را انجام خواهند داد.
  4. حالا شما صاحب یک صفحه پرداخت شخصی شده‌اید.

 

چطور از صفحه پرداخت شخصی‌ام در پکپی استفاده کنم؟

راحت‌ترین قسمت ماجرا همین‌جاست! کافی‌ست لینک شخصی‌تان را از طریق پیامک، ایمیل یا یکی از پیام‌رسان‌ها برای پرداخت‌کننده ارسال کنید. جالب این‌جاست که پرداخت‌کننده نیازی به عضویت در پکپی یا نصب اپلیکیشن خاصی ندارد. فقط کافی‌ست روی لینک شما کلیک کرده و از طریق درگاه پرداخت اینترنتی بانک، وجه مورد نظر را واریز کند.

شما هم می‌توانید با ورود به پنل پکپی‌تان، گزارش تراکنش‌های مالی‌تان را به‌همراه جزئیات کامل پرداخت و اطلاعات پرداخت‌کننده مشاهده کنید و حتی از آن‌ها خروجی اکسل بگیرید.

یک سوال: اگر همه‌چیز برای من رایگان است؛ پس درآمد پکپی از کجاست؟

درآمد پکپی از محل کارمزد تراکنش‌های پرداخت‌کننده‌ها خواهد بود. هر تراکنش با کارمزد 4000 ریالی برای پرداخت‌کننده همراه خواهد بود. این مبلغ از کمینه کارمزد پرداخت‌های شبکه شتاب (5000 ریال) هم کم‌تر است. پس برای پرداخت‌کننده نیز به‌صرفه‌تر خواهد بود.

خدمتی دیگر از پکپی؛ دریافت درگاه پرداخت اینترنتی سریع‌تر از همیشه

اگر فروشگاه اینترنتی دارید؛ حتما با طولانی‌بودن پروسۀ دریافت درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) مواجه شده‌اید. پکپی برای این مسئله هم راه‌حل ویژه‌ای دارد. ما این پروسۀ طولانی و چندماهه را در عرض چندساعت بدون نیاز به داشتن نماد الکترونیکی برای شما انجام می‌دهیم. اگر پرسش تخصصی‌تری در این زمینه دارید، به سایت پکپی مراجعه کرده و مستندات فنی مورد نیاز را مطالعه کنید.

پکپی برای فروش حضوری هیچ برنامه‌ای ندارد؟

این‌روزها که با شیوع ویروس کرونا بحث بهداشت شخصی بالا گرفته و هم فروشنده و هم خریدار با معضل آلوده بودن اسکناس و صفحه‌کلید دستگاه‌های پوز مواجه‌اند، پکپی به شما سرویس «کُدپرداز» برای پرداخت با QR Code را پیشنهاد می‌کند. صاحبان فروشگاه‌ها می‌توانند با استفاده از این سرویس، تنها با اسکن یک بارکد، محصولات خود را به‌صورت حضوری به‌فروش برسانند.

من هنوز سوال دارم!

اگر احساس می‌کنید که پیش از عضویت باید سوالات دیگری هم بپرسید، و یا در مسیر ثبت‌نام یا استفاده از پکپی به مسئله‌ای برخورده‌اید، می‌توانید با شماره 66-33-6404-021 تماس بگیرید و با همکاران ما در واحد پشتیبانی صحبت کنید. شاید بهتر باشد که پیش از تماس نگاهی به سایت پکپی هم بیندازید؛ شاید بتوانید پاسخ پرسش‌تان را آن‌جا پیدا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی