ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی خوب

در دنیای پر شتاب امروز که لذت چرخیدن در بازارهای سرپوشیده و فروشگاه های رنگارنگ جای خود را به زیرو رو کردن شبکه های اجتماعی داده است، انتخاب یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد برای خرید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دنیای پر شتاب امروز که لذت چرخیدن در بازارهای سرپوشیده و فروشگاه های رنگارنگ جای خود را به زیرو رو کردن شبکه های اجتماعی داده است، انتخاب یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد برای خرید و تامین نیاز های مختلف امری ضروری به نظر می رسد. سرعت تولید و عرضه محصولات جدید، افزایش رقابت در بازار و دوری از فضاهای پر هرج و مرج و ترافیک مکان های شلوغ موجب تمایل هرچه بیشتر به خریدی آسان و مطمئن با استفاده از خدمات آنلاین شده است

شما در حال استراحت بر تخت اتاق یا کاناپه خود در هر ساعت از شبانه روز قادر به سفارش کالاهای مورد نیاز خود هستید. افراد ممکن است با توجه به اولویت های خود انتظارات متفاوتی از یک فروشگاه اینترنتی داشته باشند. گروهی به دنبال قیمت مناسب و ارزان هستند، گروه دیگر به تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش بهاء بیشتری می دهند. اما در ایده آل ترین حالت ممکن بهتر است یک فروشگاه اینترنتی تمامی فاکتورهای مورد نیاز را رعایت کند تا به طیف گسترده ای از افراد خدمت رسانی نماید. آیا تا به حال تجربه خرید از یک فروشگاه اینترنی را داشته اید؟ آیا از ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی خوب اطلاعات کافی دارید؟ یا برخلاف این آیا تمایل به ایجاد یک فروشگاه اینترنتی پر طرفدار دارید؟

خریدی آسان و مطمئن از مراجع تخصصی فروش کالا به ویژه کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی که حساسیت فراوانی دارند دغدغه افراد زیادی است. گاهی خرید یک تبلت معمولی از فروشگاه اینترنتی تبلت می تواند برای شما به دردسری بزرگ تبدیل شود. اگر همیشه به خرید اینترنتی مشغولید یا به دنبال کسب تجارب خوب از یک فروشگاه اینترنتی مطمئن هستید برای بررسی ویژگی های مطلوب ایجاد یا خرید از آن با ما همراه باشید.

طراحی زیبا و دسترسی آسان به محصولات

اولین چیزی که مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی توجه مشتری را جلب می کند طراحی ظاهری و زیبایی آن است. طرحی جذاب و منحصر به فرد در ایجاد حسی عمیق و ماندگار بر مشتری تاثیر غیر قابل انکاری دارد. استفاده از تصاویری با کیفیت بالا و به کار گیری رنگ های متضاد در نگاه اول پیام حرفه ای بودن شما را به مراجعه کننده منتقل می کند. لینک ها و قسمت هایی که بر سایت فروشگاه اینترنتی قرار می گیرد باید به دور از هرگونه آشفتگی و با نظم و ترتیب باشد تا مشتری راحت با اهداف و ارائه خدمات آشنا شود. امکان جست و جوی سریع و آسان و درج اطلاعات کامل از محصول مورد نظر در یک فروشگاه اینترنتی فاکتوری است که خرید راحت تری برای مشتری فراهم می کند، همچنین به کارگیری نیروی پشتیبانی حرفه ای برای پاسخ گویی به سوالات احتمالی درباره ویژگی های کالا، رضایت مشتری و فروش بیشتر را به همراه دارد. فروشگاه اینترنتی مبیت با ارائه طبقه بندی کالاهای دیجیتال خود به بهترین شکل ممکن و در نظر گرفتن راحتی و دسترسی سریع کاربر به محصولات خود تجربه خریدی راحت و آسان را برای شما فراهم کرده است. اگر به دنبال خرید تبلت مورد نظر خود هستید کافی است با نگاهی به لیست مخصوص به آن در سریع ترین حالت ممکن کالای مورد نظر خود را پیدا کنید. قابلیت دسترسی آسان به دسته بندی انواع محصولات، کاربر را به آسانی در جهت انتخاب کالای مورد نظر خود هدایت می کند.

محتوای جامع و کامل فروشگاه اینترنتی

خرید حضوری با خرید غیر حضوری از یک فروشگاه اینترنتی بسیار متفاوت است و رعایت نکاتی ریز بر میزان فروش شما تاثیر قابل توجهی دارد. مشتری باید با وارد شدن و بازدید از فروشگاه اینترنتی شما اطلاعات جامع و کاملی از محصول مورد نظر را مشاهده کند و همچنین شما باید ویژگی های مثبت کالای خود و طرح های تخفیفی که برای مشتری در نظر گرفته اید در معرض دید قرار دهید تا نظر او را جلب و برای خرید از خود مطمئن کنید.

استفاده از مکانی برای نشان دادن قیمت واقعی محصول و قیمت بعد از تخفیف آن توجه مشتری را به راحتی جلب می کند. زمانی که یک فروشگاه با در نظر گرفتن امتیاز خرید برای مشتریان خود امتیازی ویژه قائل می شود باید آن را در معرض دید کاربر خود قرار دهد تا از آن به بهترین نحو سود ببرد. همانند فروشگاه اینترنتی مبیت که برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود سیستم امتیاز دهی دارد، به شکلی که کاربر با خرید هر محصولی امتیازی دریافت می کند و بعد از طریق همان امتیازات می تواند کالایی را به همان قیمت خریداری کند. به عبارت دیگر اگر قیمت کالای مورد نیاز شما با میزان امتیاز ذخیره شما در سایت برابری کند قادر به خرید آن محصول بدون هیچگونه پرداخت وجهی می شوید.

اطمینان از ایمنی فروشگاه اینترنتی

خرید از یک فروشگاه اینترنتی تمامی اطلاعات شخصی و مالی کاربر را در اختیار مدیریت سایت قرار می دهد به همین دلیل توجه به یک درگاه ایمن برای پرداخت اهمیت زیادی دارد. یک فروشگاه اینترنتی موفق باید به طور شفاف و کامل در این زمینه توضیح دهد و با ایجاد سیستم پرداختی آسان برای مشتریان امنیت خاطر ایجاد کند. قرار دادن نماد اعتماد الکترونیک و مجوز رسمی در صفحه اول به طوری که مشتری سریع متوجه حضور آن شود خیال او را از خریدی مطمئن راحت می کند. مشتری حتی اگر به طور کامل نسبت به خرید کالا  ترغیب شود، اما فروشگاه اینترنتی مورد اعتماد برای پرداخت وجه نباشد به راحتی از خرید منصرف می شود.

ارسال سریع و امکان پیگیری سفارش توسط مشتری

کیفیت ارائه خدمات، پشتیبانی از آن و سرعت ارسال از ویژگی هایی است که می تواند برای همیشه یک مشتری را جذب کند یا برخلاف آن باعث سلب اعتماد او برای خرید دوباره شود. شما در هر زمان از شبانه روز با خرید از یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای می توانید در سریع ترین حالت ممکن کالا یا خدمات خود را دریافت کنید. فروشگاه اینترنتی مبیت با تامین به روزترین محصولات کالاهای خود را در سریع ترین زمان ممکن و در کمتر از دو روز کاری به دست کاربر خود می رساند.

گارانتی وجه و مرجوعی کالا

یک فروشگاه اینترنتی معتبر در اولین قدم خیال مشتری خود را از بازگشت وجه در صورت عدم رضایت نسبت به کالای خریداری شده راحت می کند. این اقدام باعث جلب اعتماد مشتری شده و راحت تر تصمیم به خرید می گیرد. جالب است بدانید اگر مشتری به هر نحو عدم رضایت خود را نسبت به کالای خریداری شده از فروشگاه اینترنتی مبیت ابراز کند وجه پرداختی به طور کامل و با تضمین به او بازگشت داده می شود.

قیمت گذاری صحیح نسبت به بازار

حذف هزینه های اضافی و واسطه گران بر قیمت نهایی یک محصول و عرضه مستقیم آن در یک فروشگاه اینترنتی منجر به کاهش قیمت نسبت به بازار می شود که از مزیت های مهم و دلایل متقاعد کننده برای خرید غیر حضوری می باشد. توجه به این نکته مهم در جلب اعتماد مشتریان تاثیر زیادی دارد. به ویژه کالاهای دیجیتال مثل خرید تبلت که به شدت تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز هستند، خرید از یک فروشگاه اینترنتی تبلت که قیمت گذاری منصفانه ای دارد را ضروری می کند. فروشگاه اینترنتی مبیت با فراهم کردن انواع کالاهای مورد نیاز دیجیتال و قیمت پایین و رقابتی توانسته به آسانی نیاز شما به هرگونه کالای دیجیتال یا لوازم خانگی را رفع کند.

امکان مقایسه محصولات در یک قاب

مشتری با توجه به هزینه ای که بابت خرید یک کالا می پردازد به دنبال خرید بهترین محصول است. یک فروشگاه اینترنتی خوب به گونه ای طراحی می شود که به مشتری امکان مقایسه ی کالای خود در میان کالاهای مشابه و همرده را می دهد. راه اندازی این بخش در کسب رضایت بیشتر مشتری موثر است و او را ترغیب می کند که برای خرید و مقایسه مجدد به فروشگاه اینترنتی شما رجوع کند.

مراحل ثبت نام سریع و آسان

پیش نیاز خرید از هر فروشگاهی نیازمند تکمیل فرایند عضویت قبل از خرید محصول است. اگر تعداد مراحل ثبت نام یا درخواست اطلاعات متقاضی طولانی باشد احتمال اینکه کاربر در نیمه راه از خرید منصرف شود را بالا می برد. این مرحله باید به گونه ای طراحی شود که به دسته ای از اطلاعات کلی مثل آدرس، تلفن... بسنده شود که کاربر متوجه روند خسته کننده ثبت نام نباشد.

ایجاد بخش نظرسنجی و ارسال دیدگاه

خرید غیر حضوری کاربران از فروشگاه اینترنتی مستلزم بررسی و توجه بیشتری در زمان خرید یک محصول است. مراجعه به بخش نظرات کاربران و خواندن نظرات مثبت و منفی کاربران دیگر به مشتری در تصمیم گیری بهتر کمک می کند. این امکان، جلب رضایت مشتریان در درازمدت و تاثیرات مثبت خود را با فروش بیشتر محصولات مشابه نشان می دهد.

خرید از فروشگاه های اینترنتی امری اجتناب ناپذیر است و توجه به فاکتورهای گفته شده امکان خرید مطمئن تری را به شما می دهد. قیمت بالا و حضور اجناس تقلبی در بازار کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی اهمیت فروشگاهی مورد اعتماد با قیمت منصفانه را نمایان می کند. فروشگاه اینترنتی موبایل مبیت با فراهم آوردن تنوع بسیاری از محصولات و تضمین برگشت کالا در صورت عدم رضایت، توانسته درگاهی مورد اعتماد برای خرید کاربران خود فراهم آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hamed_Naseri_1
    Hamed_Naseri_1 | ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

    سلام دوستان ، مراقب باشین گول سایت مقداد ای تی meghdadit رو نخورین که شرکت بی صداقتی و بی مسئولیتی هست
    عید کالایی خریدم هنوز نفرستادن و از طریق enamad هم پیگیری کردم هیچ مشکلی حل نشد

  • javad_xbox
    javad_xbox | ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

    رتبه اول دیجی کالاست و رتبه دوم گوشی شاپ تا الی اخر...

مطالب پیشنهادی