ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نگاهی به سبک بتل رویال و معرفی بازی های شناخته شده این سبک

امروز قصد داریم به معرفی سبک بتل رویال و بررسی معروف ترین بازی های این سبک در ایران بپردازیم. این روز ها سبک بتل رویال بین گیمر ها بسیار معروف شده است، این سبک اولین ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۳

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروز قصد داریم به معرفی سبک بتل رویال و بررسی معروف ترین بازی های این سبک در ایران بپردازیم.

این روز ها سبک بتل رویال بین گیمر ها بسیار معروف شده است، این سبک اولین بار توسط بازی پابجی معرفی شد و به دنبال آن بازی هایی مانند آن و با تغییراتی به وجود آمدند.

در سبک بتل رویال، تعدادی بازیکن درون یک جزیره فرود می آیند و از منابع آن استفاده می کنند و هم زمان نیز باید بازیکنان دیگر را از بین ببرند و از خودشان دفاع کنند به طوری که آخرین بازمانده های آن جزیره باشند.

در این سبک  منطقه امن وجود دارد که منطقه ای است که کوچک تر می شود و بازیکنانی که از آن منطقه خارج هستند آسیب خواهند دید همچنین در این سبک، وسایل نقلیه مختلفی وجود دارند که بازیکنان با استفاده از آن ها می توانند خود را به منطقه امن برسانند و یا با استفاده از این وسایل با یکدیگر مبارزه کنند.

در ادامه به معرفی محبوب ترین  بازی های این سبک در ایران می پردازیم و روشی برای خرید های درون برنامه ای این بازی ها معرفی می کنیم.

بازی پابجی موبایل

پابجی در نسخه های مختلف عرضه شده است، نسخه موبایل آن برای اندروید و آی او اس در دسترس است.

این بازی اولین بار در سال 2017 منتشر شد و نسخه موبایل آن در فوریه 2018 توسط تنسنت منتشر شد.

پابجی موبایل هم اکنون بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است.

حالت اصلی پابجی بتل رویال است که صد بازیکن به صورت تک نفره و یا تیم های دو نفره، سه نفره یا چهار نفره درون جزیره ای فرود می آیند.

بازیکنان پس از فرود آمدن در جزیره باید از وسایل و منابعی که در جزیره قرار دارد استفاده کنند و یکدیگر را از بین ببرند و آخرین فرد یا تیم باقی مانده در جزیره باشند. بازی پابجی از گرافیک خوبی برخوردار است و می تواند ساعت ها شما را مشغول خودش کند. این بازی همچنین در سال 2018 عنوان بهترین بازی ویدیویی را کسب کرد. برای خرید آیتم ها و اسکین های پابجی نیازمند یوسی هستید که می توانید برای خرید یوسی پابجی به فروشگاه موجو جم شاپ مراجعه کنید و با اطمینان و در کمترین زمان ممکن اکانت خود را شارژ کنید.

بازی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل (ندای وظیفه) در سال 2019 برای موبایل منتشر شد.

فقط 24 ساعت از انتشار آن گذشته بود که 20 میلیون بار دانلود شد و با استقبال بسیار خوبی توسط گیمر های موبایل مواجه شد، این بازی در سبک تیر اندازی اول شخص و بتل رویال می باشد.

بازی کالاف دیوتی موبایل از نظر حالت های بازی تنوع زیادی دارد و در حالت بتل رویال آن نیز  100 نفر در یک منطقه به مبارزه با یکدیگر می پردازند تا آخرین بازمانده مشخص شود.

برای پیشرفت سریعتر در بازی کالاف دیوتی موبایل نیازمند به سی پی هستید که می توانید برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به سایت موجو جم شاپ مراجعه کنید و با بهترین قیمت آن را خریداری کنید.

بازی فری فایر موبایل

فری فایر (آتش آزاد) یک بازی موبایلی است که برای اندروید و آی او اس به صورت رسمی منتشر شده است. این بازی در سال 2018 با داشتن بیش از 7.5 میلیون بار دانلود اندروید ، عنوان محبوب ترین بازی گوگل پلی را کسب کرد.

در این بازی 50 بازیکن با یک هواپیما به یک جزیره فرستاده می شوند و سپس با چتر هایشان در جزیره فرود می آیند. سپس باید از وسایل موجود در جزیره استفاده کنند و خودشان را مجهز کنند و با یکدیگر مبارزه کنند.

بازی به صورت تک نفره و تیم های 2 یا 4 نفره صورت می گیرد که بازی تیمی هیجان بیشتری خواهد داشت. با ارتقا کاراکتر ها و استفاده از اسکین های مناسب می توانید بازی بهتری داشته باشید.

در این بازی، جم یا الماس عنصر مهمی است و با استفاده از آن می توانید از فروشگاه بازی خریداری کنید. برای خرید جم فری فایر به سایت موجو جم شاپ مراجعه کنید تا در کمترین زمان بسته مورد نظر خود را خریداری کنید.

اگر می خواهید تجربه جدیدی از بازی های موبایلی داشته باشید حتما  بازی های معرفی شده در سبک بتل رویال را امتحان کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali_Shoja
    Ali_Shoja | ۷ تیر ۱۳۹۹

    فقط کال آف دیوتی

  • keep quiet
    keep quiet | ۶ تیر ۱۳۹۹

    pubg عالیه...

مطالب پیشنهادی