ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سامانه کیلید بهترین فرصت‌های اجاره را ارائه می‌کند

درحالی‌که ماه‌هاست که از بحث اجرای طرح پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن برای مستأجران کم‌درآمد از سوی دولت می‌گذرد و طبق توافقات اولیه مقرر شده بود که پرداخت این تسهیلات در فاصله زمانی تیر تا مردادماه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

درحالی‌که ماه‌هاست که از بحث اجرای طرح پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن برای مستأجران کم‌درآمد از سوی دولت می‌گذرد و طبق توافقات اولیه مقرر شده بود که پرداخت این تسهیلات در فاصله زمانی تیر تا مردادماه صورت بپذیرد، مشاهده می‌شود که هنوز آن‌گونه که بایدو شاید اقداماتی جهت اجرای صحیح، با سرعت و کامل این امر صورت نگرفته است این در حالی است که «حسام عقبایی» نایب‌رئیس اتحادیه مشاوران املاک دراین‌خصوص بر این باور است که این طرح اگر در موعد مقرر و به‌صورت صحیح به اجرا درمی‌آمد می‌توانست کمک مناسبی برای دهک‌های کم‌درآمد جامعه باشد اما باتوجه‌به حجم گسترده مستأجران که یک ششم از آنها مشمول این طرح هستند و برای آنها پیامک ارسال شده است، تنها نزدیک به 5 هزار نفر این تسهیلات را دریافت کرده‌اند که این امر به قصور بانک‌ها، عملکرد، پیگیری و تأکید ضعیف وزارت راه و شهرسازی و جدی نبودن دولت بر پرداخت‌ها برمی‌گردد.

در حال حاضر باتوجه‌به اینکه پیک جابه‌جایی مستأجران در نیمه اول سال رخ می‌دهد به نظر می‌رسد که اجرای این طرح در این مدت کوتاه یعنی تا پایان نیمه اول سال برای تأثیر مثبت در زندگی مستأجران باید به‌گونه‌ای تسریع یابد. در این شرایط منطقی است که رئیس بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه و همچنین وزیر راه و شهرسازی جلساتی را با یکدیگر داشته باشند و بانک‌های عامل را برای پرداخت تسهیلات به مستأجرانی که شناسایی و برای آنها پیامک ارسال شده است بدون بروکراسی‌های اداری ملزم کنند تا شاید با این اقدام بخشی از مشکلات دهک‌های کم‌درآمد و متوسط جامعه مرتفع شود و از لحاظ روانی و عملی تأثیر مثبتی را در زندگی این قشر داشته باشد زیرا باتوجه‌به افزایش قیمت‌ها در چندماهه اخیر بسیاری از مستأجران کم‌درآمد در تمدید قرارداد خود با مالکان دچار مشکل شده‌اند و چشم و امید خود را به این تسهیلات دوخته‌اند به همین دلیل به نظر می‌رسد که مجموعه‌های مربوط همچون دولت، سازمان برنامه‌وبودجه، بانک مرکزی و بانک‌ها باید با جدیت بیشتری در اجرای این طرح عمل کنند تا در این مدت کوتاه با پرداخت این تسهیلات بخشی از مشکلات این قشر آسیب‌پذیر مرتفع شود و مهاجرت معکوس و همچنین سکونت در محله‌های دیگر و جابه‌جایی‌های بی‌رویه برای مستأجران به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا نیز به میزان قابل‌توجهی کاهش یابد. در چنین شرایطی نظارت و کنترل در پرداخت صحیح و به موقع تسهیلات از مواردی است که تنها با همکاری مجموعه‌های مرتبط مقدور خواهد بود.

اجاره آپارتمان در شادمان

منطقه شادمان که یکی از مناطق غربی تهران است بخشی از محله ستارخان محسوب می‌شود. این محله در منطقه 2 شهرداری قرار گرفته است و باتوجه‌به تردد زیاد این محله یکی از مناطق ترافیک تهران به شمار می‌رود که در بیشتر ساعات روز در این منطقه ترافیک شهری رویت می‌شود به همین دلیل متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شادمان با سکونت در این محله زندگی شلوغی را تجربه خواهند کرد.

محله شادمان به سه بخش دریان نو، شهرآرا و تهران ویلا تقسیم می‌شود که در این سه بخش شهرک مسکونی صدف و کوی نویسندگان که به شکل مجتمع مسکونی ساخته شده است از امنیت بالایی برخوردار هستند و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شادمان در این دو مجتمع می‌توانند زندگی مملو از آرامشی را تجربه کنند.

در محله شادمان مراکز تجاری و اداری فراوانی قرار دارد که وجود این مراکز در کنار وجود اداره گذرنامه باعث شده که ترافیک در این محله در بیشتر ساعات روزبه اوج برسد بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شادمان علاوه بر امکان تأمین مایحتاج خود از مراکز خرید این محله بیشتر شاغلان این ادارات هستند تا باتوجه‌به حجم ترافیکی این منطقه به‌راحتی در محل کار خود حاضر شوند.

در محله شادمان وجود دانشگاه‌هایی همچون دانشگاه صنعتی شریف، تهران و سوره نیز در ساعات اداری بر ترافیک این محله دامن زده و شرایطی را ایجاد کرده که اساتید و دانشجویان در صدد خرید و یا اجاره آپارتمان در شادمان باشند به همین دلیل آپارتمان‌های مبله زیادی در این محله به چشم می‌خورد.

از لحاظ بافت فرهنگی می‌توان گفت که بیشتر ساکنان محله شادمان را بومی نشینان مذهبی تشکیل می‌دهند، بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شادمان باید قادر باشند با این فضا خو بگیرند تا زندگی خوبی را در این محله تجربه کنند.

اما متقاضیانی که علاقه‌مند به زندگی در خیابان‌های دنج در محله شادمان هستند در برخی از خیابان‌های و کوچه‌های این محله می‌توانند زندگی مملو از آرامشی را تجربه کنند به همین دلیل متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شادمان در کوچه‌های دنج این محله می‌توانند زندگی آرام‌تری را داشته باشند.

در محله شادمان خانه‌های بازسازی شده با سن بیش از 10 سال در کنار آپارتمان‌های نوساز قرار گرفته است به همین دلیل متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شادمان با هر نوع سلیقه‌ای و بودجه‌ای می‌توانند در این محله به‌راحتی ملک موردنظر خود را بیابند.

در این محله وجود فروشگاه‌ها و مغازه‌های متعدد باعث شده که متقاضیان خرید آپارتمان در شادمان و ساکنان این محله پرتردد به‌راحتی بتوانند مایحتاج خود را تأمین کنند.

از لحاظ قیمتی نیز می‌توان گفت که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در شادمان متوسط است بنابراین خانواده‌های کم‌جمعیت و کم‌درآمد، زوج‌های جوان و دانشجویان در این محله به سهولت می‌توانند ملک موردنظر خود را تهیه کنند.

متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شادمان با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید می‌توانند برحسب متراژ، سن بنا، موقعیت، تعداد اتاق‌های خواب و سایر امکانات، ملک موردنظر خود را از بین فایل‌های آگهی شده در این سامانه تخصصی جستجو کنند و پس از بررسی فایل‌های ثبت شده ضمن بازدید نهایی اقدام به عقد قرارداد نهایی کنند.

اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد

سعادت‌آباد که در بین سایر محله تهران یکی از محله‌های جوان‌پسند شمال غربی تهران به شمار می‌رود، در منطقه 2 شهرداری قرار گرفته است این محله به دلیل وفور آپارتمان‌ها و برج‌های لوکس و مدرن از علاقه‌مندان زیادی برخوردار است به همین دلیل بیشتر متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد را قشر جوان تشکیل می‌دهند.

محله سعادت‌آباد به دلیل قرارگرفتن در نزدیکی منطقه اوین یکی از مناطق خوش آب‌وهوای تهران به شمار می‌رود که آپارتمان‌های لوکس در آن خودنمایی می‌کند به همین دلیل که متقاضیانی که علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای مدرن با آب‌وهوای مطلوب هستند با خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد می‌توانند به نیازهای خود پاسخ دهند.

محله سعادت‌آباد مملو از برج‌ها و آپارتمان‌های مدرنی است که با بهترین امکانات خودنمایی می‌کنند. در این محله به‌ندرت خانه‌های قدیمی با سن بالا دیده می‌شود بنابراین افرادی که تمایل به زندگی در محله‌ای مدرن و لوکس را دارند، می‌توانند با خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد زندگی لوکس و مدرنی را تجربه کنند.

از خیابان‌های معروف محله سعادت‌آباد می‌توان به خیابان‌های 24 متری، علامه، سرو، پاک‌نژاد و بلوار فرحزادی اشاره کرد که بسیاری از افراد علاقه‌مند به سکونت در این خیابان‌ها هستند اما متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد برای سکونت در این خیابان‌ها باید بودجه بیشتری را در نظر داشته باشند.

محله سعادت‌آباد به‌وفور مراکز تجاری و فروشگاه‌ها شهرت دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به مرکز تجاری علامه، طوس، سروستان، بوعلی، مادر، سهیل، ابریشم، پرواز و دیدار اشاره کرد. در این مراکز محصولات متنوعی با بهترین برندها به خریداران ارائه می‌شود که این امر خود زندگی لوکسی را برای ساکنان این منطقه رقم‌زده است و روزانه بسیاری از افراد نیز برای خرید به این مراکز مراجعه می‌کنند.

سعادت‌آباد از لحاظ بهداشتی و درمانی نیز در شرایط مناسبی به سر می‌برد وجود بیمارستان‌های مدرس، عرفان و پارسیان در این محله بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد در این محله در صورت نیاز به‌راحتی از خدمات ویژه و مناسب این مراکز استفاده کنند.

هتل اسپینانس پالاس به‌عنوان بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین هتل پنج‌ستاره ایران نیز در شمال تهران و منطقه سعادت‌آباد قرار گرفته است که اقشار مطرح و صاحب نامی از بازیگران تا ورزشکاران در این هتل لوکس سکونت دارند.

از لحاظ قیمتی می‌توان گفت که قیمت خرید آپارتمان در این محله لوکس و مرفه نشین بسیار بالاست و هر فردی قادر به سکونت در این محله نیست به همین دلیل متقاضیان اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد نیز برای سکونت در این محله باید از بودجه مناسبی برخوردار باشند.

باتوجه‌به متغیر بودن قیمت‌ها در مناطق مختلف محله سعادت‌آباد، متقاضیان اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کلید از بین آگهی‌های ثبت شده اجاره مسکن ملک موردنظر خود و خانواده را جهت اجاره جستجو کرده و پس از دریافت اطلاعاتی جامع در خصوص این محله لوکس و میزان معاملات پس از انتخاب ملک موردنظر اقدام به بازدید نهایی و در نهایت عقد قرارداد اجاره کنند.

اجاره آپارتمان در سهروردی

محله سهروردی نیز یکی دیگر از مناطق قدیمی و صاحب‌نام تهران به شمار می‌رود که در حدفاصل بین پل سیدخندان و خیابان بهار شیراز قرار گرفته است. این محله که در منطقه 7 شهرداری قرار دارد به دلیل بافت قدیمی و جذاب خود یکی از مناطق پرتقاضا برای خرید و اجاره به شمار می‌رود بنابراین متقاضیان زیادی درصدد خرید و اجاره آپارتمان در سهروردی هستند و یکی از مناطق پر تقاضای تهران محسوب می‌شود.

از لحاظ ساختاری و معماری بافت محله سهروردی قدیمی و سنتی است و با گذشت زمان و ساخت‌وسازهای مدرن و تأسیس رستوران‌ها و غذاخوری‌های لوکس و حتی کافی‌شاپ‌ها، این منطقه تغییرات زیادی را داشته است و ساختاری مدرن و لوکس را یافته است، بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سهروردی با هر سلیقه‌ای می‌توانند در این محله ملک موردنظر خود را جستجو کنند.

وجود رستوران‌های معروفی همانند رستوران نوید، جام‌جم، نایب و رفتاری نیز به معروفیت این محله افزوده و باعث شده که اقشار مختلفی از سطح تهران به رستوران‌های این منطقه مراجعه کنند.

محله سهروردی از لحاظ دسترسی به نقاط مختلف تهران نیز در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد. دسترسی این محله به اتوبان رسالت، خیابان خرمشهر، خیابان مطهری، پل سیدخندان، خیابان ارسباران، میدان پالیزی و خیابان شهید قندی شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سهروردی با سکونت در این محله خاص به‌راحتی از این منطقه به نقاط مختلف تهران تردد کنند و حتی در مناطقی دیگر نیز به اشتغال بپردازند.

محله سهروردی از بافتی تجاری و مسکونی در کنار یکدیگر برخوردار است. به شکلی که محله سهروردی به بورس کابینت و سالن‌های غذاخوری تبدیل شده است و وفور رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و کافی‌شاپ‌ها در این منطقه باعث شده که روزانه اقشار مختلفی از اقصی‌نقاط تهران به این منطقه مراجعه کنند.

علاوه بر آن در محله سهروردی مراکز خرید معروفی همانند مجتمع تجاری آدینه، دریای نور، مگا پلاس، کوروش، اندیشه، مرجان و دریای نور نیز وجود دارد که وجود این مراکز بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سهروردی قادر باشند به‌راحتی مایحتاج موردنیاز خود را از این مراکز خریداری کنند و نیازی به ترددهای بی‌رویه شهری به نقاط مختلف تهران نداشته باشند.

از لحاظ مراکز تفریحی نیز محله سهروردی از امکانات ویژه‌ای برخوردار است وجود پارک، فرهنگسرا و کتابخانه اندیشه در این محله جذاب شرایطی را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سهروردی همراه با فرزندان خود اوقات خوشی را در این پارک گذرانده و با استفاده از فرهنگسرا و کتابخانه اندیشه لحظات مفید و پرباری را برای فرزندان خود رقم زنند.

اما ازنظر قیمتی به‌صراحت می‌توان گفت که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در سهروردی بسیار متغیر است به همین منظور متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سهروردی در بیشتر مواقع برای خرید و اجاره آپارتمان در این محله دچار سردرگمی می‌شوند.

متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سهروردی برای انتخابی مناسب در این محله  پر تقاضا و جذاب می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید در خیابان‌های قندی و خرمشهر آپارتمان‌های باقیمت بالاتر را بیابند و در بخش جنوب شرقی آپارتمان‌هایی را با قیمت به نسبت پایین‌تر را جستجو و تهیه کنند.

متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سهروردی می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید از بین فایل‌های ثبت شده برحسب موقعیت، متراژ، سن بنا و تعداد اتاق‌های خواب و همچنین امکانات ویژه، ضمن مشاهده تصاویر واقعی از ملک و بررسی میزان معاملات و اطلاعات جامع از منطقه به جستجوی آپارتمان موردنیاز خود پرداخته و پس از تماس با شماره درج شده در بخش انتهایی آگهی اقدام به بازدید نهایی و عقد قرارداد کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی