ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با پروسه دریافت پذیرش رایگان از دانشگاه های خارجی آشنا شوید

اگر شما هم قصد گرفتن تصمیم سرنوشت ساز ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور را دارید، از همین حالا باید مقدمات دریافت پذیرش تحصیلی دانشگاه مورد نظر خود را فراهم کرده و اقدام ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر شما هم قصد گرفتن تصمیم سرنوشت ساز ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور را دارید، از همین حالا باید مقدمات دریافت پذیرش تحصیلی دانشگاه مورد نظر خود را فراهم کرده و اقدام به اخذ ویزای تحصیلی کشور مقصد نمایید.

بگذارید برای روشن شدن ماجرا، پروسه دریافت پذیرش تحصیلی دانشگاه های خارجی و دریافت ویزای تحصیلی این کشورها و در نهایت مهاجرت تحصیلی را با هم مرور کنیم.

فرض کنید که تصمیم به ادامه تحصیل در خارج از کشور برای یکی از مقاطع دانشگاهی کارشناسی، ارشد و یا دکترا گرفته اید، اما هنوز دانشگاه و کشور مورد نظر خود را انتخاب نکرده اید، بنابراین اولین قدم برای شما انتخاب دانشگاه، رشته و مقطع تحصیلی خواهد بود. سپس باید برای اطلاع از شرایط پذیرش تحصیلی به وب سایت دانشگاه خارجی مراجعه کنید.

ممکن است وجود اطلاعات زیاد و بخش های مختلف این نوع از وب سایت ها کمی شما را گیج کند، از این رو می توانید در صورت تمایل با مراجعه به وب سایت lets go uni از تمامی جزئیات رشته ها، شهریه دانشگاهی، شروط پذیرش تحصیلی و سایر اطلاعات مورد نیاز خود در مورد دانشگاه های برتر دنیا در کشورها کانادا، اوکراین، قبرس و ترکیه مطلع شوید.

با اطلاع از شرایط پذیرش تحصیلی دانشگاه خارجی، باید مدارک مورد نیاز دانشگاه را آماده و ترجمه کرده و پیش از ضرب العجل تعیین شده یا همان ددلاین، به صورت اینترنتی به دانشگاه ارسال کنید.

از آنجایی که هر پرونده درخواست نامه پذیرش تحصیلی و مدارک ارسالی از طرف دانشجو نیاز به ارزیابی و بررسی از جانب دپارتمان پذیرش دانشگاه را دارد، شما ملزم هستید تا مبلغ مشخصی به نام ادمیشن فی را از طریق کردیت کارت پرداخت نمایید.

اگر بخاطر نداشتن دسترسی به کردیت کارت موفق به پرداخت این هزینه نشوید، مدارک و اطلاعات درخواستی ناقص باشد، شرایط تحصیلی شما از استاندارد مورد نیاز دانشگاه کمتر باشد و یا بدون رعایت ددلاین درخواست پذیرش تحصیلی را ارسال کرده باشید، احتمال رد درخواست شما بسیار زیاد خواهد بود.

در صورتی که قصد تحصیل در کشورهایی نظیر کانادا و یا اوکراین را داشته باشید، باید علاوه بر دریافت نامه پذیرش تحصیلی دانشگاه ، برای اخذ ویزای دانشجویی آن کشور نیز اقدام کنید، اما این موضوع برای برخی از مقاصد تحصیلی نظیر قبرس شمالی و یا ترکیه صدق نمی کند و نیازی به دریافت ویزای تحصیلی برای شما نیست.

با توجه به موارد ذکر شده در بالا و وجود جزئیات و پیچیدگی های فراوان آماده سازی و ترجمه مدارک و ارسال اطلاعات کامل به بخش پذیرش دانشگاه، بسیاری از متقاضیان ادامه تحصیل از خدمات تخصصی موسسات معتبر اعزام دانشجو در این زمینه استفاده می کنند.

شما می توانید با خیال راحت انجام تمامی امور انتخاب مقصد تحصیلی و دانشگاهی، آماده سازی مدارک تحصیلی، روند درخواست پذیرش تحصیلی دانشگاه، ثبت نام ترم تحصیلی و رزرو اقامتگاه دانشجویی و سایر امور مربوطه را با پرداخت هزینه ریالی به یک موسسه معتبر اعزام دانشجو نظیر lets go uni بسپارید و از این طریق در زمان خود صرفه جویی کرده و درصد موفقیت خود را بالا ببرید.

اما با این حال ممکن است با وجود مزایای متنوع استفاده از این خدمات تحصیلی، تمایلی به پرداخت هزینه ریالی برای دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های خارجی نداشته باشید، از این رو lets go uni با راه حل جدیدی به نام فری اپلای کار را برای شما راحت کرده تا بدون دغدغه خود را برای مهاجرت تحصیلی آماده سازید.

دریافت پذیرش رایگان از دانشگاه های خارجی

در حال حاضر لتس گو یونی با دانشگاه های مطرح کشورهای کانادا، اوکراین، قبرس و ترکیه قرارداد کاری بسته است، این موضوع  به متقاضیان ایرانی این امکان را می دهد تا با استفاده از خدمات تحصیلی lets go uni ، بدون نیاز به پرداخت هزینه، پذیرش تحصیلی رایگان دریافت کنند.

شما می توانید از میان کشورهای تحت قرارداد، دانشگاه و رشته تحصیلی خود را انتخاب کرده و انجام تمامی امور دریافت پذیرش تحصیلی رایگان دانشگاه را به ما بسپارید.

در واقع، خدمات جامع ارزیابی و مشاوره تحصیلی هوشمند، آماده سازی مدارک تحصیلی، تکمیل و ارسال فرم درخواست پذیرش تحصیلی، اپلای دانشگاه، رزرو خوابگاه و غیره از طریق lets go uni به طور کاملا رایگان برای شما انجام خواهد شد.

با استفاده از فری اپلای یا همان پذیرش تحصیلی رایگان، امکان استفاده از مزایای زیر را نیز خواهید داشت:

  • پیگیری رایگان و هدفمند مراحل تحصیلی دانشجو
  • برخورداری از مشاوره و ارزیابی تحصیلی رایگان برای انتخاب مناسب ترین دانشگاه و رشته تحصیلی
  • نبود نیاز به داشتن کردیت کارت
  • بیشتر شدن شانس دریافت پذیرش تحصیلی دانشگاه
  • رسیدگی و ارزیابی سریعتر پرونده های درخواستی

باید به این موضوع توجه داشته باشید که هر دانشگاه خارجی از یک ادمیشن فی برای رسیدگی به درخواست ها برخوردار بوده و دانشجو ملزم است آنرا به دانشگاه مربوطه پرداخت کند. معمولاً هزینه ادمیشن فی دانشگاه های خارجی بین 50 تا 150 دلار متغیر است.

دریافت پذیرش تحصیلی دانشگاه تنها مدرک مهم و مورد نیاز ادامه تحصیل در دانشگاه های خارجی نیست، بلکه باید بنابر مقصد تحصیلی به فکر دریافت ویزای دانشجویی نیز باشید.

از این رو اگر برای مثال قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های برتر ترکیه و یا قبرس را داشته باشید، می توانید از طریق lets go uni برای پذیرش تحصیلی رایگان این کشورها اقدام کرده و بدون نیاز به پرداخت هزینه و صرف زمان مضاعف برای اخذ ویزای تحصیلی، به ادامه تحصیل در این کشورها بپردازید.

هزینه تحصیل و زندگی در این دو مقصد تحصیلی بسیار مناسب بوده و الزامی برای ارائه مدرک زبان وجود ندارد. از این رو می توانید پیش از شروع ترم تحصیلی، دوره های آمادگی زبان ترکی و یا انگلیسی را در آن کشورها بگذرانید.

اما اگر قصد تحصیل در کانادا و یا اوکراین را داشته باشید، علاوه بر پذیرش دانشگاه نیاز به دریافت ویزای تحصیلی نیز خواهید داشت. در عین حال ارائه مدرک زبان نیز به همراه سایر مدارک تحصیلی برای دانشجویان خارجی الزامی است.

از این رو می توانید با استفاده از پذیرش رایگان دانشگاه های کانادا و اوکراین لتس گو یونی، در زمان و هزینه خود صرفه جویی چشمگیری کرده و در صورت تمایل انجام خدمات ویزای تحصیلی را نیز به ما بسپارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی