ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

عکاسی صنعتی شگفت انگیز از خودروها

عکاسی صنعتی از خودروها چگونه به فروش آنها کمک می‌‎کند و نکته‌های کاربردی در عکاسی صنعتی از خودرو که باعث می‌شود با مهارت بیشتری به عکاسی مشغول شوید. همواره کسانی که در شغل تولید و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

عکاسی صنعتی از خودروها چگونه به فروش آنها کمک می‌‎کند و نکته‌های کاربردی در عکاسی صنعتی از خودرو که باعث می‌شود با مهارت بیشتری به عکاسی مشغول شوید.

همواره کسانی که در شغل تولید و یا فروش خودرو فعالیت دارند به دنبال آن هستند تا بتوانند میزان فروش خود را به طور قابل ملاحضه ای افزایش دهند، یکی از راه‌های افزایش فروش در کسب و کار در زمینه تولید و یا فروش خودرو، داشتن کاتالوگ‌های جذاب و زیبا از خودرو های متفاوت می‌باشد به همین خاطر امروزه عکاسی صنعتی از خودرو به کمک افراد آماده است تا بتوانند به وسیله آن کاتالوگ‌های مناسبی تهیه کنند و میزان فروش خود را افزایش دهند، این موضوع باعث شده تا در این مقاله به طور اختصاصی به این سبک عکاسی صنعتی و مزایای آن بپردازیم تا آگاهی شما بیشتر شده و از این سبک بیشترین بهره را ببرید.

  عکاسی صنعتی خودرو

اهمیت و مزایای عکاسی صنعتی از خودرو

همانطور که اشاره کردیم امروزه عکس‌ها می‌توانند تاثیر بسیار مستقیمی بر میزان فروش خودرو داشته باشند به همین علت روز به روز بر اهمیت عکاسی صنعتی از خودرو افزوده می‌شود به طوری که با اطمینان می‌توان گفت این سبک از عکاسی به یک کار تخصصی تبدیل شده و تنها به وسیله عکاسان حرفه ای می‌شود چنین عکس‌هایی را ثبت نمود زیرا اگر عکاسی قصد داشته باشد در حوزه عکاسی صنعتی از خودرو به فعالیت بپردازد می بایست تکنیک‌ها و مهارت های خاصی را فرا بگیرد تا بتواند یک عکس با کیفیت و استانداردی را ارائه دهد، علاوه بر این موارد این گونه عکاسی صنعتی برای شرکت‌های خودرو سازی مزایای زیادی نیز خواهد داشت که در ادامه به چند نمونه از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.

همچنین برای مشاهده نمونه کارهای تصاویر فوق العاده جذاب صنعتی به صفحه عکاسی صنعتی مراجعه کنید.

مزایای عکاسی صنعتی از خودرو:

  • به تصویر کشاندن آپشن ها: اگر به درستی و مطابق اصول عکاسی صنعتی، از خودرو عکس گرفته شود می‌توان به راحتی تمامی آپشن‌های ویژه خودرو را در عکس به نمایش گذاشت تا در یک نگاه مخاطب از آنها به خوبی اطلاع پیدا کند این کار بسیار بهتر از اطلاع رسانی به صورت کتبی است، زیرا بیننده ترجیح می‌دهد که آنها را در عکس خودرو ببیند به همین خاطر شما این امکان را پیدا خواهید کرد که در مدت زمان کمی تمامی ویژگی‌ها را به بیننده نشان دهید.
  • نشان دادن میزان نیاز مشتری به خودرو: اگر مشتری با دیدن عکس صنعتی از خودرو احساس نیاز به خرید آن را پیدا نکند چه بسا این نوع از عکاسی به کاری بیهوده تبدیل شود، بنابراین یک عکاس با مهارت باید این حس نیاز به خرید خودرو را در بیننده به وجود آورد تا او را تشویق به خرید نماید.
  • افزودن بر میزان اعتبار برند: شرکت‌های خودروسازی همواره تلاش می‌کنند تا اعتبار برند خود را افزایش دهند و از رقیبان خود در حوزه خودرو سازی پیشی بگیرند، آنها می‌توانند با کمک عکاسی صنعتی از خودرو به روند اعتبار برند سرعت ببخشند.
  • اطلاع مخاطب از شکل ظاهری و رنگ خودرو: هرگاه شرکت خودرو سازی قصد داشته باشد از مدل جدید رونمایی کند می‌بایست از عکاسی صنعتی خودرو بهره بگیرد تا به بهترین شکل ظاهر و نوع رنگ خودرو جدید را به مخاطب نشان دهد.

نکته های کاربردی در عکاسی صنعتی از خودرو

یادگیری نکته‌های کاربردی در عکاسی صنعتی از خودرو باعث می‌شود با مهارت بیشتری به عکاسی مشغول شوید، زیرا همانطور که می‌دانید امروزه هر کسی که یک دوربین عکاسی دارد گمان می‌کند توانایی لازم برای عکاسی در سبک صنعتی را دارد اما این باور به طور کامل غلط است، زیرا این نوع عکاسی به تکنیک‌های خاصی نیازمند است. نکته‌های کاربردی عبارت‌اند از:

  • به جزییات نمادین خودرو توجه کنید: سعی کنید قسمت‌های نمادین یک خودرو که برای طراحی آن وقت و انرژی زیادی صرف شده است را پیدا کرده و آن را به زیبایی به تصویر بکشید، فایده این کار جذب بیشتر مخاطب است به طوری که هر چه بهتر قسمت‌های نمادین عکاسی شود بیننده بیشتر جذب خواهد شد.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

  • سعی کنید لوکس بودن خودرو را برای مخاطب مجسم کنید: مخاطب باید از میزان لوکس بودن خودرو آگاهی پیدا کند و این امر تنها از طریق عکاسی صنعتی امکان پذیر خواهد بود، زیرا تنها با هنر عکاسی می‌توان هر حسی را در بیننده به وجود آورد. قدرت این کار به اندازه‌ای است که با یک عکاسی حرفه ای می‌شود حتی نظر افراد را به خرید خودروهای قدیمی نیز جلب نمود. بنابراین هرگز از این نکته غافل نشوید.
  • فاصله کانونی طبیعی را جایگزین لنزهای واید کنید: بیشتر عکاسان عقیده دارند که اگر از لنزهای واید استفاده کنند بهتر می‌توانند ویژگی‌های خودرو را نشان دهند اما این کار در برخی مواقع باعث می‌شود تا خطوط و موارد نمادینی که به دقت طراحی شده‌اند به میزان زیادی دستخوش تغییر قرار بگیرند به همین خاطر پیشنهاد می‌شود از لنزهایی با زاویه دید معمولی در عکاسی صنعتی از خودرو استفاده کنید تا در عکس‌های خود تغییرات مثبت ایجاد نمایید.
  • پیش زمینه مناسب انتخاب کنید: عکاسی از برخی مدل‌ها نیازمند پیش زمینه‌ای ساده و تک رنگ است و در مقابل برای برخی دیگر، عکاسی در مکان‌هایی مانند خیابان های نسبتا خلوت مناسب‌تر است، بنابراین بهتر است قبل از شروع به عکاسی یک پیش زمینه مناسب را انتخاب کنید.

بعد از آنکه با اهمیت، مزایا و نکات کاربردی عکاسی صنعتی از خودرو آشنا شدید، شاید به این نتیجه برسید که این نوع عکاسی کار سخت و دشواری است که در جواب به این نتیجه گیری باید به شما بگوییم عکاسی صنعتی بسیار وابسته به تکنیک و مهارت می‌باشد به همین دلیل برای آن که یک عکاس بتواند در این حوزه به عکاسی مشغول شود باید تمرین و تکرار بسیار زیادی داشته باشد.

امروزه به دلیل مشغله کاری و نیاز به عکاسی صنعتی در زمینه خودرو، پیدا نمودن یک عکاس فوق حرفه‌ای کار سخت و دشواری به نظر می‌رسد اما نگران نباشید زیرا عکاسان با تجربه برای فراهم کردن راحتی کار شما عزیزان سعی داشته‌اند تا راه‌های ارتباطی را آسان کنند به همین منظور شما می‌توانید به راحتی به سایت‌های معتبر و شناخته شده در این زمینه مانند سایت Moderntarh.com مراجعه کنید تا بهترین و با تجربه‌ترین عکاسان، سفارش مورد نظر شما را در مدت زمان کمی آماده سازند.

در نظر داشته باشید این کانون تبلیغاتی انواع خدمات از جمله طراحی و چاپ کاتالوگ ، لیبل ، جعبه، بروشور، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، ساخت انواع فیلم های تبلیغاتی و صنعتی و... نیز ارائه می دهد، شما عزیزان میتوانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با این مجموعه در تماس باشید:

آدرس وب سایت: www.moderntarh.com

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۱۷۱۵۲ و ۰۲۱۸۸۷۲۵۰۲۹

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی