ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اینجا حرف آخر است، حرف با عمل برابر است

حرف آخر یکی از موفق‌ترین و معتبرترین موسسه‌های آموزشی در کشور است. این موسسه در سال 1390 با مدیریت عبدالرضا منتظری تاسیس شده است و جدیدترین تکنولوژی‌های آموزشی را در اختیار دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حرف آخر یکی از موفق‌ترین و معتبرترین موسسه‌های آموزشی در کشور است. این موسسه در سال 1390 با مدیریت عبدالرضا منتظری تاسیس شده است و جدیدترین تکنولوژی‌های آموزشی را در اختیار دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور قرار می‌دهد.

این روزها موسسات کنکوری و آموزشی زیادی در کشور وجود دارند که به صورت مجازی فعالیت می‌کنند. هر کدام از این موسسات تبلیغات زیادی می‌کنند و به داوطلبان وعده‌های زیادی مانند قبولی در رشته‌های پزشکی می‌دهند. اما مهم‌ترین سوال دانش‌آموزان این است که کدام موسسه را باید انتخاب کنند؟

حرف آخر با روش‌های آموزشی جدید و استفاده از تصویرسازی در آموزش به محبوب‌ترین موسسه بین دانش‌آموزان تبدیل شده است. اما چرا حرف آخر؟ این موسسه چه مزیت‌ها و تفاوت‌هایی با سایر موسسه‌ها دارد؟ روش تدریس حرف آخر چگونه است؟ ما در این مقاله به شما مهم‌ترین ویژگی‌های موسسه حرف آخر را معرفی می‌کنیم.

هدیه حرف آخر برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول

حرف آخر برای تمامی پایه‌ها و درس‌ها، پکیج‌های مناسبی تولید کرده است. دانش‌آموزان پایه هفتم، هشتم و نهم یا به عبارت دیگر دانش‌آموزان دوره متوسطه اول نیز می‌توانند از محصولات حرف آخر استفاده کنند. پکیج‌های حرف آخر از ابتدا برای داوطلبان و دانش‌آموزان دوره متوسط دوم و کنکور آماده شده بود. اما رضایت دانش‌آموزان به قدری افزایش یافت تا موسسه حرف آخر به سراغ تولید پکیج‌های دوره متوسط اول نیز رفت. پکیج‌های دوره متوسطه اول دانش‌آموزان را از همان ابتدای کار با آموزش‌های جدید و نوین آشنا می‌کند و کمک می‌کند آن‌ها با یک پایه قوی وارد متوسطه دوم شوند.

چرا حرف آخر بهترین منبع آموزشی برای دانش‌آموزان در کشور است؟

1) استفاده از انیمیشن و تصاویر

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آموزش موسسه حرف آخر استفاده از انیمیشن و تصاویر است. اما منظور از انیمیشن و تصاویر در آموزش چیست؟ تمامی پکیج‌های حرف آخر برای توضیح مطالب و مفاهیم از تصویرسازی استفاده می‌کنند. این موضوع موجب می‌شود که دانش‌آموزان مطالب را در نیمکره راست مغزشان ثبت کنند. همان طور که می‌دانید نیمکره راست مفاهیم را برای طولانی مدت در ذهن نگه می‌دارد. بنابراین دانش‌آموزان و داوطلبان درس‌ها را برای یک مدت طولانی در ذهن خود نگه می‌دارند و مفاهیم را فراموش نمی‌کنند.

2) الگوهای باورنکردنی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج‌های حرف آخر استفاده از الگوهای منحصربه‌فرد است. حرف آخر برای هر درس یک الگو خاص آماده کرده است. به عنوان مثال دانش‌آموزان می‌توانند دین و زندگی کنکور را فقط با 14 الگو یاد بگیرند. بله هر سه کتاب دینی فقط با 14 الگو برای کنکور مطالعه می‌شود.

درس ریاضی فرمول‌های زیادی دارد و دانش‌آموزان نمی‌توانند همه فرمول‌ها را یاد بگیرند و به خاطر بیاورند. حرف آخر برای راحتی دانش‌آموزان از چندین الگو برای ریاضی استفاده کرده است. دانش‌آموزان می‌توانند با یادگیری این الگوها به اکثر سوالات ریاضی در کنکور پاسخ دهند. تمامی پکیج‌های حرف آخر دارای الگوهای خاصی هستند که یادگیری را برای دانش‌آموزان آسان می‌کنند.

3) حل تست‌های کنکور

دانش‌آموزان با استفاده از پکیج‌های حرف آخر به تمامی تست‌های کنکور در سال‌های اخیر نیز دسترسی دارند. اساتید هر درس در پایان توضیح مطالب، تست‌های مربوط به آن درس را نیز حل می‌کند. دانش‌آموزان نه تنها درس را یاد می‌گیرند بلکه تست‌های کنکور آن درس را نیز حل می‌کنند. دومین دلیلی که موجب می‌شود دانش‌آموزان در انتخاب حرف آخر شک نکنند حل تست‌های کنکور به صورت دقیق و مفهومی است.

4) بهترین اساتید کشور در حرف آخر

یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت حرف آخر استفاده از بهترین اساتید کنکور است. دانش‌آموزان و داوطلبان دوره متوسطه اول و دوم با کمک بهترین اساتید درس‌ها را مطالعه می‌کنند. تمامی مدرسان حرف آخر سابقه‌های تدریس و آموزشی بسیار موفق و درخشانی دارند. اساتید حرف آخر دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم و کنکور به شرح زیر هستند:

اساتید دوره متوسط اول حرف آخر

  • درس علوم: استاد شیروانی، استاد منتظری، استاد کامیار، استاد شعبانی و استاد شاکری
  • درس ریاضی: استاد مهران قاسمی
  • فارسی: استاد محسن منتظری و مهرداد مشایخی
  • زبان انگلیسی: استاد مجتبی محمودی
  • پیام‌های آسمانی: استاد علیرضا یوسفیان پور

اساتید دوره متوسط دوم و کنکور حرف آخر

  • درس ریاضی: استاد عبدالرضا منتظری
  • درس فیزیک: استاد کامیار
  • درس شیمی: استاد غلامحسین شیروانی
  • درس زیست شناسی: دپارتمان زیست
  • درس عربی: استاد محمد واعضی
  • درس دینی: استاد علیرضا یوسفیان پور
  • درس ادبیات: استاد محسن منتظری
  • درس زبان انگلیسی: استاد مجتبی محمودی

5) آزمون‌های شبیه ساز تصویری حرف آخر

حرف آخر علاوه بر این که از روش‌های آموزشی جدید استفاده می‌کند و ویژگی‌های آموزشی متنوعی دارد، امکانات زیادی را نیز در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. یکی از این امکانات منحصربه‌فرد، آزمون‌های شبیه ساز حرف آخر است. معمولا دانش‌آموزان قبل از زمان کنکور با استرس آزمون مواجه می‌شوند. اما حرف آخر برای این مشکل نیز راه حل ارائه داده است. به عبارتی دیگر می‌توان گفت حرف آخر برای هر مشکل دانش‌آموزان با یک پکیج و مجموعه به سراغ آن‌ها می‌آید.

آزمون‌های شبیه ساز حرف آخر همانند آزمون کنکور شبیه سازی شده است. سوالات و زمان آن‌ها همانند کنکور سراسری است. اما یک ایده بزرگ در این آزمون‌های شبیه ساز وجود دارد. دانش‌آموزان پس از حل آزمون‌ها به سراغ پاسخ نما می‌روند. هر سوال آزمون در پکیج توسط استاد مربوطه حل می‌شود و استاد موضوع‌های مربوط به آن سوال را دوباره به صورت تصویری برای دانش‌آموزان توضیح می‌دهد. بدون شک این امکانات حرف آخر به عنوان یک شاه کلید برای دانش‌آموزان عمل می‌کنند.

رتبه‌های برتر حرف آخر در کنکور 99

موفقیت در کنکور و امتحانات نهایی دیگر یک آرزو نیست. حرف آخر یک منبع حیاتی برای موفقیت در کنکور است و داوطلبان با حرف آخر می‌توانند به رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه برسند. رتبه‌های برتر حرف آخر در کنکور 99 به قدری زیاد هستند که معرفی تک تک آن‌ها کار دشواری به نظر می‌آید. بنابراین انتخاب حرف آخر به عنوان بهترین موسسه آموزشی کشور کار به نظر دشواری نمی‌آید. آماری که از قبولی دانش‌آموزان در این موسسه وجود دارد بهترین دلیل برای انتخاب حرف آخر به عنوان یک آموزش مجازی است.

حرف آخر با حرف آخری‌ها

حرف آخر مهم‌ترین منبع دانش‌آموزان برای موفقیت در کنکور و کسب نتایج مناسب است. حرف آخر از هر راهی استفاده می‌کند تا دانش‌آموزان را خوشحال و راضی کند. یکی دیگر از امکانات حرف آخر استفاده از پکیج‌های 5 روز با حرف آخر است. این پکیج‌ها کاملا به صورت رایگان و تنها با پرداخت هزینه پست در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرند. این پکیج‌ها 15 درصد از محتوای درسی را شامل می‌شوند و به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا با خیال راحت از حرف آخر استفاده کنند. لیست قیمت محصولات حرف آخر در سایت رسمی و مرکزی حرف آخر قرار دارد و داوطلبان و دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم می‌توانند قیمت پکیج‌ها را مشاهده کنند. دانش‌آموزان می‌توانند جهت دریافت برنامه مطالعاتی حرف آخر، رشته مورد نظر خودشان را به سامانه ۱۰۰۰۴۹۲۱ ارسال کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی