ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروشگاه اینترنتی «تیمچه» با سرمایه‌گذاری لندو و فینووا آغاز به کار کرد

در آستانه حراج‌های شب یلدا، فروشگاه‌ اینترنتی «تیمچه»، آغاز به کار رسمی خود را اعلام کرد تا به‌عنوان یک بازیگر جدید در بازار محبوب خرده‌فروشی آنلاین ایران حضور پیدا کند.  تیمچه در شروع کار با ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در آستانه حراج‌های شب یلدا، فروشگاه‌ اینترنتی «تیمچه»، آغاز به کار رسمی خود را اعلام کرد تا به‌عنوان یک بازیگر جدید در بازار محبوب خرده‌فروشی آنلاین ایران حضور پیدا کند. 

تیمچه در شروع کار با ده‌ها هزار کالای آماده فروش در دسته‌های متنوع از کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی تا لوازم آرایشی و بهداشتی و… پیش چشم مشتریان ظاهر شده است و از ارسال رایگان به سراسر کشور بدون محدودیت مبلغ خرید حرف می‌زند، با حدود ۱۰۰ فروشنده وارد همکاری شده و قول فراهم کردن مزایایی مثل امکان خرید اقساطی بدون نیاز به چک و ضامن را به مشتریان بالقوه خود داده است.

لندو (ایران رنتر سابق) که یکی از سرمایه‌گذاران این فروشگاه آنلاین است، هدف از راه‌اندازی تیمچه را تلاشی برای ایجاد یک فضای رقابتی سالم در راستای تامین انواع کالاهای موردنیاز مشتریان در سراسر کشور اعلام کرده است. لندو پیش از این، به‌عنوان بزرگ‌ترین استارتاپ در حوزه خرید اقساطی در کشور شناخته شده و چندین سال است در حوزه لندتک فعالیت می‌کند. این مجموعه در یک سرمایه‌گذاری مشترک با فینووا فروشگاه اینترنتی تیمچه را راه‌اندازی کرده است.

۴۰ هزار تومان تخفیف اولین خرید از تیمچه

برای خرید اول از تیمچه، یک کد تخفیف ۴۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده که در صفحه معرفی فروشگاه برای مشتریان در دسترس است. این کد برای سبدهای خرید ۱۲۰ هزار تومانی و بیشتر فعال می‌شود. با توجه به رایگان بودن هزینه ارسال، هدیه خوشامدگویی تیمچه را باید معقول و کاربردی دانست.

یک مارکت‌پلیس تازه‌نفس با تنوع کالایی بالا، فرصتی تازه برای تامین‌کنندگان

تیمچه با مدل مارکت‌پلیس کار می‌کند و در حال حاضر با نزدیک به ۱۰۰ فروشنده همکاری دارد. در یک مارکت‌پلیس، هر شخص حقیقی یا حقوقی که کالایی برای عرضه داشته باشد، می‌تواند با ضوابط از پیش تعیین‌شده مارکت‌پلیس، کالای خود را برای فروش در پلتفرم آن ارائه کند. بنابراین در چنین مدلی، رضایت فروشندگان هم به اندازه رضایت مشتریان اهمیت پیدا می‌کند و در همین راستا، تیمچه برای فروشندگان مزایایی مثل اعطای وام به فروشندگان برتر، تسویههای زودهنگام، کمیسیون رقابتی، نظارت براساس Seller Score به جای جریمه نقدی، پروسه مرجوعی ساده و سریع و همچنین عدم اخذ هزینه‌های جانبی بسته‌بندی و ارسال در نظر گرفته است.

ارسال رایگان بدون محدودیت مبلغ سفارش!

ارسال رایگان به سراسر کشور، آن هم بدون محدودیت مبلغ سفارش، شاید بزرگ‌ترن مزیت رقابتی تیمچه نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین فعال در کشور باشد. با وجود این‌که در تیمچه کالاهایی در دسته‌های متنوع و با بازه قیمتی گسترده‌ای به فروش می‌رسد، ارسال به دورترین نقاط کشور، حتی برای یک کالای بسیار ارزان‌قیمت هم به‌صورت رایگان انجام می‌شود. این در حالی است که ارسال رایگان از سوی تیمچه محدود به بازه زمانی خاصی هم نشده و به نظر می رسد سرویسی همیشگی‌ست.

خرید اقساطی و پاداش نقدی برای مشتریان

خرید اقساطی بدون نیاز به چک و ضامن، مزیتی است که به لطف لندو از روز اول تاسیس فروشگاه، برای مشتریان تیمچه فراهم شده است. علاوه‌بر این، تیمچه برای جذب وفاداری مشتریان سازوکاری طراحی کرده که در گذر زمان و با گسترش فعالیت می‌توان تحلیل دقیق‌تری روی آن ارائه کرد. در این سازوکار، برای هر یک از کالاهای عرضه‌شده در تیمچه، مبلغی با عنوان «پاداش نقدی» مشخص می‌شود و مشتریان می توانند این مبلغ را به‌صورت Cash Back  پس بگیرند. 

ضمانت اصالت کالا همراه با پرداخت خسارت به مشتری

اهمیت اصالت کالا برای تیمچه تا آن اندازه پررنگ است که علاوه بر تعویض با کالای اصل، وعده پرداخت خسارت را هم به مشتریان داده است. این یعنی کالاهایی که تامین‌کنندگان برای فروش روی سایت تیمچه قرار می‌دهند، باید ابتدا از نظر اصالت بررسی و تایید شوند. درصورت اثبات غیراصل بودن یک کالا توسط مشتری، علاوه بر تعویض آن با کالای اصل، مبلغی هم بابت خسارت از سوی تیمچه به او پرداخت می‌شود.

در یکی دو سال اخیر، هر چند وقت یک بار خبر ظهور فروشگاه‌هایی را در فضای کسب‌وکارهای اینترنتی کشور می‌شنویم که با سرمایه و تجربه یک برند از پیش شناخته‌شده راه‌اندازی شده‌اند. این موضوع از سویی نشان‌دهنده میزان رشد بازار و توجه و علاقه مشتریان به خرید آنلاین است؛ اما از سوی دیگر با گذشت زمان و عملکرد نه‌چندان رضایت‌بخش این فروشگاه‌ها، وقتی حضور کمرنگ‌تری را از آن‌ها می‌بینیم یا اصولا خبر خداحافظی‌شان را می‌شنویم، روشن می‌شود موفق بودن و حتی دوام آوردن در این حوزه کار چندان ساده‌ای نیست.

 تیمچه با چند مزیت رقابتی نسبتا چشمگیر وارد میدان شده و دست روی بازاری گذاشته که تجربه‌های تلخ و شیرین زیادی به خود دیده است. استفاده کردن از این تجربیات و تداوم ارائه خدماتی که خود را از ابتدا به آن متعهد نشان داده می‌تواند به تیمچه کمک کند راه خود را در این میان پیدا کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، به احتمال زیاد سرمایه‌گذاران دیگری این‌بار با انگیزه بیشتر برای حضور در فضا آماده می‌شوند و این موضوع به‌طور کلی به سود صنعت خرده‌ففروشی آنلاین کشور و فعالان و مشتریان آن خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • linkin park
    linkin park | ۱۵ آذر ۱۳۹۹

    این چه اسمیه آخه... یاد یه غذای محلی به اسم یتیمچه افتادم...

  • Davod_Akbari
    Davod_Akbari | ۱۵ آذر ۱۳۹۹

    قیمت ده تا محصول را با دیجی کالا مقایسه کردم قیمت هاشون یکی بود!

  • Davod_Akbari
    Davod_Akbari | ۱۵ آذر ۱۳۹۹

    عجیه

مطالب پیشنهادی