ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ارزان‌ ترین و ساده‌ترین راه جذب مشتری که از آن غافل اید

تبلیغات مانند خون در رگ‌های یک کسب‌وکار است! کسب‌وکارهای مختلف با وجود مشتری‌هایشان زنده هستند. دقیقا زمانی که یک کسب‌وکار به هر دلیلی نتواند ارائه محصولات و خدمات را به بهترین شکل انجام دهد، مشتریان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تبلیغات مانند خون در رگ‌های یک کسب‌وکار است! کسب‌وکارهای مختلف با وجود مشتری‌هایشان زنده هستند. دقیقا زمانی که یک کسب‌وکار به هر دلیلی نتواند ارائه محصولات و خدمات را به بهترین شکل انجام دهد، مشتریان خود را از دست می‌دهد و دیگر توان زنده ماندن ندارد.

قطعا وجود مشتری به یک کسب‌وکار فرصت زنده ماندن می‌دهد و به همین دلیل است که کسب‌وکارها از روش‌های مختلف برای جذب مشتری جدید و گسترش فعالیت خود استفاده می‌کنند. یکی از مواردی که باعث می‌شود کسب‌وکارهای نوپا با تاخیر زیادی در رشد و پیشرفت مواجه شوند این است که در ابتدای مسیر بودجه‌ی کافی برای انجام تبلیغات ندارند.

درصورتی‌که با روش‌های ساده و ارزان‌تر می‌توان تبلیغات اولیه را شروع کرد. منظور ما استفاده از روش بازاریابی پیامکی است. این روش برای اکثر کسب‌وکارها می‌تواند به عنوان گزینه‌ای مناسب انتخاب شود. به‌صورت کلی هر روش بازاریابی اگر متناسب با کسب‌وکار، نیازهای آن و شناخت جامعه هدف شکل بگیرد، قطعا خروجی خوبی خواهد داشت و همه‌ چیز وابسته به میزان هزینه نیست. بلکه با خرید پنل اس ام اس و در نظر گرفتن یک استراتژی صحیح و پیروی از قواعد این روش، می‌توان بیشترین بازدهی را از بازاریابی پیامکی دریافت کرد.

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین و ارزان‌ترین روش‌های جذب مشتری (بازاریابی پیامکی) را بررسی کنیم. اگر شما هم به دنبال شناسایی یک روش مناسب و پر بازده برای بازاریابی هستید، این مقاله برای شماست.

بازاریابی پیامکی، روشی ارزان اما پر بازده برای تبلیغات و جذب مشتری

جدا از جذب مشتری، یکی از مزیت‌های بازاریابی پیامکی این است که شما می‌توانید ارتباط مستمر و مفیدی با مشتریان خود داشته باشید.

اگر مایل باشید می‌توانید باشگاه مشتریان ایجاد کنید و هر زمان که خواستید برای مشتریان خود مسابقه ایجاد کنید و به گونه‌های مختلف ارتباط خود با آن‌ها را پایدار نگه‌دارید.

اگر بخواهیم به بیانی ساده‌تر این مورد را بررسی کنیم، باید بگوییم که در بازاریابی پیامکی شما با دو دسته از مخاطبین مواجه هستید. دسته اول، مشتریانی هستند که شما را می‌شناسند، قبلا از شما خرید کرده‌اند یا به هر شکلی قبلا از سمت شما برای آن‌ها پیامکی ارسال‌شده است.

دسته دوم، افرادی هستند که تاکنون با کسب‌وکار شما آشنا نشده‌اند و می‌توانیم بگوییم مشتریان بالقوه هستند. قطعا اهمیت استفاده از روش پر بازدهی مانند بازاریابی پیامک، در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل به‌خوبی مشخص خواهد شد.

البته مهم‌ترین موردی که باید درباره بازاریابی پیامکی بدانید این است که با اصول کار آشنا باشید. بسیاری از افراد درباره بازاریابی پیامکی و همچنین ایمیل مارکتینگ، نظر مثبتی ندارند و معتقد هستند که بهره‌وری از این روش‌ها ممکن نیست زیرا این نوع از مارکتینگ در حال حاضر منسوخ‌شده است. در پاسخ به این نظرات باید بگوییم که اگر شما هم فکر می‌کنید، بازاریابی پیامکی روشی منسوخ‌شده است و نمی‌تواند بازدهی داشته باشید، باید بدانید که تمام اصول کار را اجرا نکرده‌اید. بلکه تنها با خرید سامانه پیامکی و ارسال چندین پیامک، تمامی مراحل را به اتمام رساندید. درصورتی‌که بازاریابی پیامکی از دسته روش‌های جذب مشتری است که اصول و قواعد بسیاری دارد.

رعایت اصول و قواعد بازاریابی پیامک، راز موفقیت در این روش جذب مشتری

مهم‌ترین موردی که باعث می‌شود تا افراد فکر کنند بازاریابی پیامک روش پربازده نیست، رعایت نکردن قواعد و اصول این روش و در نتیجه عدم دریافت نتیجه مطلوب است.

قطعا بعد از تحویل گرفتن پنل اس ام اس از نمایندگی پیامک، باید برای شیوه‌ی اطلاع‌رسانی، نگارش پیام، دسته‌بندی و ارسال آن تحقیقات مناسبی داشته باشید سپس وارد مرحله‌ی اجرا شوید. نکات بازاریابی پیامکی بسیار گسترده است اما سخت نیست. از این رو در این مقاله نمی‌توانیم به بررسی آن‌ها بپردازیم اما موردی که وجود دارد این است که شما می‌توانید با مراجعه به انواع خدمات دهنده‌های سرویس ارسال پیامک مانند فراز اس ام اس نسبت به شناخت و بررسی این نکات اقدام کنید. به طور مثال رعایت اصول روانشناسی در نگارش متن پیام یکی از مواردی است که قطعا می‌تواند بر میزان تاثیر گذاری پیامک تاثیر گذار باشد.

اگر بخواهیم مثال دیگری بزنیم باید درباره جامعه مخاطبین صحبت کنیم. اگر شما شناخت مناسبی بر جامعه مخاطب خود داشته باشید می‌توانید پیام مناسبی را با توجه به سن، جنسیت، منطقه زندگی و موارد جزئی دیگر، شخصی‌سازی کرده سپس ارسال کنید.

ارسال پیامک هدفمند، همان مسئله‌ای است که در نتیجه باعث می‌شود تا نتیجه مناسبی را مشاهده کنید. قطعا ارسال یک پیامک هدفمند مستلزم رعایت بسیاری از نکات و قواعدی است که شناسایی هر یک نیاز به تحقیقات و البته استفاده از خدمات شرکت‌های معتبر است. به طور مثال در شرکت فراز اس ام اس می‌توانید از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید و درباره چگونگی ارسال پیامک به مخاطبین خود راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. فراز اس ام اس یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه ارائه انواع خدمات مربوط به بازاریابی پیامک و ارائه خطوط پیامکی است که در بخش بلاگ نیز بسیاری از موارد مربوط به این حوزه را پوشش داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sata
    sata | ۱۷ آذر ۱۳۹۹

    پیامک جای تبلیغاته آخه؟ چرا هیچی میبینید میخوایید توش تبلیغ کنین

  • Majid866
    Majid866 | ۱۵ آذر ۱۳۹۹

    تبلیغ از طریق پیامک روشی بسیار زشت و غیر اخلاقی است. من هرگاه تبلیغ پیامکی دریافت میکنم مبلغ را جزو لیست سیاه خودم قرار میدهم چون به این سطح از شعور نرسیده‌اند که پیامک برای تبلیغ نیست. هر از چندگاهی مخابرات اقداماتی ظاهری برای جلوگیری از این روشهای غیر اخلاقی انجام میدهد ولی بیشتر شبیه شوخی است.

مطالب پیشنهادی