ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چرا باید دوربین مداربسته هایک ویژن را انتخاب کنیم؟

انتخاب دوربین های مداربسته ریزه کاری هایی داد که باید حتما در خرید دوربین های مداربسته آن ها را در نظر بگیرید . این سیستم ها در ایران با برند های متنوعی به بازار عرضه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

انتخاب دوربین های مداربسته ریزه کاری هایی داد که باید حتما در خرید دوربین های مداربسته آن ها را در نظر بگیرید . این سیستم ها در ایران با برند های متنوعی به بازار عرضه می شوند همچنین مدل های متنوعی نیز برای انتخاب دوربین های مدار بسته در بازار موجود است .در میان برند های دوربین مداربسته هایک ویژن را می توان برندی مطمئن دانست که توانسته است اعتماد بسیار بالایی را در میان بازار های جهانی به خود جلب نماید. این شرکت به واسطه انجام درست و البته طراحی با جزئیات دوربین های خود فروش بسیار بالایی را در میان برندهای جهانی به خود اختصاص داده است . به نوعی که بسیاری هایک ویژن را پر فروش ترین شرکت در میان تولید کنندگان دوربین های مداربسته می شناسند.

متخصصان این شرکت دوربین های خود را در تمامی مدل های قابل اجرا و البته با رعایت این موضوع که دوربین و دستگاه های تولیدی بهترین کیفیت و امکانات را داشته باشند به تولید رسانده است. قیمت های خوب و البته اقتصادی این شرکت نیز مزید بر علت شده است تا این شرکت بتواند فروش خارق العاده ای را در بازار های جهانی و همچنین ایران به خود اختصاص دهد.

در خرید دوربین های مداربسته به چه نکاتی توجه کنیم؟

طبیعتا اولین چیزی که در خرید دوربین مداربسته برای هر شخصی اهمیت دارد کیفیت بالای این دوربین های مداربسته است. این دوربین ها در رزولوشن های متنوعی تولید می شوند که هر یک از آنها را می توان برای موقعیت های متنوع به کار برد . به طور مثال دوربین های 4 و 5 مگاپیکسلی با کیفیت خوبی که دارند این قابلیت را برای خریداران فراهم می کنند تا بتوانند چهره را به خوبی مشاهده نمایند و تا حدی برای مشاهده پلاک خودرو های ایستاده کاربرد بسیار بالایی دارند. همچنین دوربین های دو مگاپیکسل برای نظارت کلی در یک مجموعه بسیار قابل قبول هستند. البته هزینه نیز در تهیه این دوربین ها بسیار مهم است.

در خرید دوربین های مداربسته چه برند هایک ویژن و چه سایر برند ها باید به این نکته توجه کنید که دستگاه شما نیز باید با دوربین های شما هماهنگی لازم را داشته باشد . در دوربین های مداربسته ی آنالوگ لازم است تا دستگاه شما به طور کامل از رزولوشن دوربین های شما پشتیبانی کند. همچنین در دوربین های تحت شبکه این نکته حائز اهمیت است که دستگاه پهنای باند مناسب برای دوربین ها را داشته باشد. این موضوع به کیفیت دوربین ها و البته تعداد آنها نیز بستگی دارد.

البته در میان برندها هایک ویژن فعالیت خود را به نوعی گسترش داده است که به نظر می رسد این شرکت توجه ویژه ای به قیمت محصولات نیز داشته به گونه‌ای که در عین داشتن کیفیت بسیار بالای محصولات و پهنای باند بالای دستگاه ها که می توان گفت یکی از بهترین های بازار در نوع خود است، قیمت بسیار خوبی نیز داشته باشد.

طبیعتا گارانتی از اهمیت بسیار بالایی در خرید محصولات الکتریکی برخوردار است. زیرا به هرحال محصولات الکتریکی و برقی به دلیل اتصال به برق احتمال خرابی دارد و شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که محصول باید به طور کامل از سمت فروشنده گارانتی دوساله گردد. خوشبختانه برند هایک ویژن دارای دوسال گارانتی است.

متاسفانه در بازار دوربین های مداربسته دوربین برخی از فروشندگان برند هایی را با نام مشابه (با اندکی تغییر در نام برند) برند های جهانی دوربین مداربسته به بازار عرضه می کنند که باعث شده است اطمینان به برند های محبوب تا حدی کاهش یابد. خوشبختانه برند هایک ویژن دارای نرم افزاری اختصاصی هم در داخل دوربین و دستگاه و هم برای انتقال تصویر است که امکان ساخت نسخه های تقلبی را به صفر رسانده است.

  • رزولوشن دوربین ها (رزولوشن واقعی)
  • توانایی دستگاه در نمایش و ضبط تصاویر
  • قیمت دستگاه و دوربین مداربسته نسبت به کیفیت آنها
  • مدت عمر و گارانتی دستگاه ها
  • اصلی بودن دستگاه و دوربین

دوربین مداربسته تحت شبکه یا سیستم های آنالوگ؟

انتخاب از بین دوربین های تحت شبکه و آنالوگ موضوع مهمی است که شما باید در خرید دوربین های مداربسته حتما آن را در نظر بگیرید. اگر قصد این را دارید که برای منزل آپارتمان و یا فروشگاه خود از دوربین های مداربسته استفاده کنید پیشنهاد ما به شما دوربین های آنالوگ است. این دوربین ها برای شما کفایت می کند و دیگر نیازی به دوربین های تحت شبکه ندارید .

اما اگر قصد دارید از این دوربین ها برای مکان های خاص با مساحت های بالا استفاده کنید لازم است تا از دوربین های تحت شبکه با ویژگی های خاصی که در آنها قرار گرفته استفاده نمایید. این دوربین ها قابلیت های ویژه ای از جمله پلاک خوانی ، تشخیص چهره و چندین قابلیت دیگر دارند . همچنین از مزایای این دوربین ها می توان به قابلیت آن ها در ارسال سیگنال ها از طریق از طریق آنتن های رادیویی و به عبارتی کابل کشی کمتر برای راه اندازی سیستم های مدار بسته اشاره کرد.

همچنین دوربین های مداربسته تحت شبکه هایک ویژن قابلیت هایی همچون تشخیص چهره و پلاک و همچنین قابلیت های چون دید در شب بالای رنگی را دارا هستند. هایک ویژن به عنوان برترین تولید کننده ی دوربین های مدار بسته در سرتاسر جهان که رکورد فروش این سیستم ها را به خود اختصاص داده، توانسته این دوربین ها را با تمامی ویزگی های ممکن و مورد نیاز در سراسر جهان به تولید برساند.

آیا هایک ویژن در ایران مدل های تقلبی دارد؟

طبیعتا حق مسلم شماست که در صورتی که قصد خرید دوربین مداربسته از شرکت هایک ویژن را دارید دوربین های اصلی را دریافت نمایید تا هزینه ی شما منطقی باشد. یکی از مزایای دوربین های هایک ویژن دقیقا همین موضوع است زیرا این دستگاه ها به دو دلیل موارد تقلبی را در بر نمی‌گیرند.

مورد اول این است که دستگاه های این شرکت دارای نرم افزار اختصاصی در داخل خود هستند و این نرم افزار روی هیچ دستگاه دیگری از سایر برند های موجود در بازار ایران و جهان نصب نخواهد شد. نکته دوم این است که در نرم افزار انتقال تصویر این شرکت یعنی هایک کانکت و آی وی ام اس 4500 تنها و تنها دستگاه های شرکت هایک ویژن اضافه خواهند شد و امکان انتقال تصویر را برای شما فراهم خواهند کرد.

مدت عمر دوربین های مداربسته سایر برند ها و هایک ویژن

دوربین های مداربسته طبیعتا باید عمر مناسبی داشته باشند. متاسفانه تعداد زیدای از برند های دوربین مداربسته که در ایران مونتاژ میشوند بعد از یکسال با تغییر رنگ تصویر مواجه می شوند و کاربر را مجبور به خرید مجدد می نمایند . اما دوربین های برندهایی همچون هایک ویژن و داهوا خوشبختانه از عمر مناسبی بهره مند هستند و می توان گفت در صورتی که پروژه بدون هیچ عیبی اجرا شود این دوربین ها می توانند تا ده سال به عنوان سیستم امنیتی به کار روند و افت کیفیت نداشته باشند.

برای خرید هایک ویژن چگونه اقدام کنیم؟

خوشبختانه دوربین مداربسته هایک ویژن چیزی حدود ده سال است که در ایران نمایندگی رسمی دارد. نمایندگی رسمی فروش دوربین مداربسته هایک ویژن هایک لوک در ایران اقدام به فروش دوربین های مداربسته این شرکت می کند همچنین خوشبختانه هایک ویژن نسبت به برند های موجود در بازار ایران از موجودی خوبی بهره مند است. دوربین های تحت شبکه و دوربین مداربسته توربو اچ دی نیز در ایران با برند هایک ویژن از موجودی خوبی بهره مند است.

به همین منظور هایک لوک به عنوان نمایندگی رسمی فروش محصولات این شرکت محصولات هایک ویژن را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید دوربین مداربسته این شرکت را با بهترین قیمت و البته با بیشترین کیفیت برای خود تهیه نمایید. مشاوران مجموعه هایک لوک به شما کمک می کنند تا بتوانید بهترین دوربین ها را برای آنچه که به آن نیاز دارید خریداری نمایید. برای خرید و مشاوره دوربین مداربسته اینجا کلیک کنید  و یا می توانید با شماره 02166958633 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی