ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پاوربانک‌های انکر؛ قدرت و جذابیت در جیب شما

در هر صنعتی یک برند متفاوت وجود دارد؛ برندی که در همه بازار به کیفیت و تمایز شناخته می‌شود و با خلاقیت و نوآوری‌های خود، پیشروترین بازیگر بازار خود است. «اپل» در بازار گوشی‌های هوشمند ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در هر صنعتی یک برند متفاوت وجود دارد؛ برندی که در همه بازار به کیفیت و تمایز شناخته می‌شود و با خلاقیت و نوآوری‌های خود، پیشروترین بازیگر بازار خود است. «اپل» در بازار گوشی‌های هوشمند نمونه خوبی از مثال ماست. در بازار لوازم جانبی نیز، برند «انکر» (Anker) چنین جایگاهی دارد. این کمپانی در سال 2011 میلادی توسط استیو یانگ در آمریکا تاسیس شد و امروز به دلیل کیفیت بالای محصولات خود و داشتن تاییدیه از سوی کمپانی‌های بزرگی مثل «اپل» و «سامسونگ» یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های لوازم جانبی در دنیاست.

به بهانه فروش ویژه پاوربانک‌های «انکر» در فروشگاه اینترنتی «آوندموبایل»  تصمیم گرفتیم 3تا از بهترین و جذاب‌ترین پاوربانک‌های این کمپانی سرشناس را به شما معرفی کنیم.

شارژر همراه انکر مدل A1229؛ فلفل نبین چه ریزه

پاوربانک A1229 یکی از سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین پاوربانک‌های موجود در بازار است؛ محصولی بسیار مدرن و مینیمال از کمپانی «انکر» که به دلیل عملکرد مناسب و ظاهر جذاب، طرفداران بسیار زیادی در کشورمان پیدا کرده است. اما چرا این پاوربانک انتخاب بسیار مناسبی برای گوشی همراه شماست؟

  • چشم‌نواز و کاربردی: پاوربانک A1229 فقط 206 گرم وزن دارد؛ این عدد یعنی شما با یک پاوربانک سبک و فوق‌العاده باریک طرف هستید و می‌توانید به‌راحتی آن را در جیب یا کیف خود حمل کنید. از سوی دیگر، ظرفیت اسمی این پاوربانک 10000 میلی‌آمپر بر ساعت است و چندین‌بار می‌توانید گوشی هوشمند یا تبلت خود را با آن شارژ کنید. طراحان «انکر» جهت حفظ زیبایی و هارمونی رنگ در بدنه این پاوربانک، از تعدادی نشانگر LED آبی‌رنگ با هدف نمایش وضعیت باتری آن استفاده کرده‌اند.
  • شارژ سریع: پاوربانک A1229 با داشتن تکنولوژی Voltage Boost دستگاه شما را در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ می‌کند تا خیلی نگران پایین آمدن درصد شارژ گوشی‌تان نباشید. همچنین این مدل پاوربانک فست شارژ است و از شارژ سریع دستگاه پشتیبانی می‌کند. ضمنا، این مدل یک ورودی Type C دارد که جزو امکانات ویژه این محصول به‌شمار می‌رود.
  • شارژ ایمن: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات پاوربانک‌ها نداشتن تکنولوژی مدیریت هوشمند شارژ است و همین مسئله باعث آسیب دیدن گوشی‌های هوشمند می‌شود. با این حال، کمپانی «انکر» با تکنولوژی انحصاری خود این مشکل را حل کرده است. تکنولوژی‌های Multi Protect و PowerIQ موجود در این پاوربانک، از باتری دستگاه شما در نهایت دقت و وسواس مراقبت می‌کنند. به‌لطف این تکنولوژی‌ها، باتری موبایل یا تبلت شما، در تمامی فرایند شارژ شدن، در برابر خطراتی مانند افزایش ولتاژ ناگهانی، افزایش حرارت، اتصال کوتاه و نوسانات برقی محافظت می‌شود. نکته مهم‌تر اینکه، به لطف این تکنولوژی‌ها، این پاوربانک پس از کامل شدن شارژ دستگاه، به‌صورت خودکار اتصال شارژ را قطع می‌کند.

شارژر همراه انکر مدل A1281؛ جذابیت در کنار کارآیی

پاوربانک A1281 یکی دیگر از پاوربانک های «انکر» است که با ظاهری زیبا و همچنین ظرفیت بالای باتری خود می‌تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که به‌دنبال یک پاوربانک باکیفیت می‌گردند. این پاوربانک با قدرتی که دارد می‌تواند بیش از پنج‌و‌نیم بار گوشی iPhone XS و بیش از چهار بار گوشی Galaxy S10 Plus را به‌صورت کامل شارژ کند.

  • طراحی و ساخت: A1281 «انکر» وزنی برابر با 345.5 گرم دارد و با توجه به ظرفیت 20000 میلی‌آمپر‌ساعتی جزو پاوربانک‌های باریک و خوش‌دست به شمار می‌رود. جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده و در برابر ضربه و خط‌‌وخش مقاوم است. وجود یک روکش پارچه‌ای، به این پاوربانک ظاهری شیک داده که در کنار نشانگر LED وضعیت باتری، زیبایی آن را دوچندان می‌کند.
  • شارژ سریع: در ساخت پاوربانک A1281 «انکر» از فناوری شارژ سریع «کوالکام» (Qualcomm)، فناوری شارژ سریع Power Delivery و همچنین فناوری Voltage Boost استفاده شده که هر کدام با الگوریتم مختص به خود باعث می‌شوند دستگاه شما با سرعت بیشتری شارژ شود.
  • شارژ ایمن: «انکر» در پاوربانک A1281 تنها به فاکتور سرعت بسنده نکرده و برای ایمن ماندن دستگاه‌های متصل هم تدابیری اندیشیده است؛ فناوری Power IQ یکی از نتایج همین تدابیر است. این فناوری با آنالیز مقدار آمپر ورودی دستگاه متصل به پاوربانک تشخیص می‌دهد که چه زمان عملیات شارژرسانی را به پایان برساند و این امر باعث بالا رفتن طول عمر دستگاه شما می‌شود. همچنین به لطف تکنولوژی Multi Protect Safety System پاوربانک و دستگاه متصل به آن در برابر اتصال کوتاه و هرگونه خطر الکتریکی دیگر مصون می‌مانند.

شارژر همراه انکر مدل A1266؛ قدرت در جیب شما

A1266 پاوربانکی قدرتمند با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر‌ساعتی است که با ابعاد کوچکی که دارد به‌راحتی در جیب یا کیف شما جا می‌شود. به گفته برند «انکر» این پاوربانک می‌تواند گوشی آیفون را تا بیش از 3 مرتبه و  گوشی Galaxy S10 را تا بیش از 2 مرتبه کامل شارژ کند.

  • طراحی و ساخت: پاوربانک A1266 وزنی معادل 198 گرم دارد و در دسته پاوربانک‌های سبک قرار می‌گیرد. این شارژر همراه از جنس پلاستیک فشرده و در برابر ضربه مقاومت است. در طراحی A1266 از نشانگرLED استفاده شده که مقدار شارژ پاوربانک را به کاربر نشان می‌دهد. همچنین این پاوربانک یک درگاه خروجی دارد.
  • شارژ سریع: پاوربانک A1266 دارای فناوری شارژ سریع کوالکام (Qualcomm) بوده که سرعت شارژدهی دستگاه را نسبت به رقبا بیشتر کرده و با شدت جریان 2.0 آمپر گوشی یا تبلت شما را شارژ می‌کند.
  • شارژ ایمن: این پاوربانک دارای فناوری های Multi Protect و PowerIQ است که با تشخیص شارژ هوشمند و همچنین محافظت دستگاه در برابر اتصال کوتاه، افزایش ناگهانی دما و افزایش ناگهانی ولتاژ تمام نگرانی‌ها در مورد طول عمر دستگاه‌های مصرفی شما را پایان می‌دهد.

 

چگونه پاوربانک‌های انکر را خریداری کنیم؟

ما در آوندموبایل تا روز جمعه 12 دی‌ماه تمامی پاوربانک‌های «انکر» را به قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رسانیم. کافی است به این لینک سر بزنید و پاوربانک مورد نظر خود را با گارانتی 18ماهه تعویض ایستا خریداری کنید. ما در کم‌ترین زمان ممکن و به‌صورت رایگان سفارش‌های شما را برای‌تان ارسال می‌کنیم. همچنین برای سفارش‌های تهران امکان پرداخت درب منزل و همچنین خرید به‌صورت مراجعه حضوری به شرکت وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی